eli onko enää missään tyttöjä jotka täyttäis seuraavat kriteerit:
-on hyvä peba
-jolle ei pojan ulkonäöl oo kauheesti välii
-on luotettava eikä petä
noita löytyy luultavasti jo monia, mutta
sitte ne vaikeimmat:
-on vapaa
-asuu tampereella.
-tykkää enemmän fiksuista ja raittiista pojista
onko edellämainitut kriteerit täyttäviä tyttöjä olemassa???
onko enää tämmösiä tyttöjä??
16
388
Vastaukset
- vapaa:D
Muute mut en adu treel
- kaksyks
Sama täällä... Ja takapuolesta voi olla montaa mieltä :D
- Poikaystävää vailla
No pefasta en tiä. Kyllä olis kiva jos ei olisi mikåån kaihee finni/näppy naama. Oon 11 asun Pirkkalassa. Mulla on silmälasit(taitto virhe) kyllä koulussa en lue kyllä yleensä. On Ig ja WhatsApp mail [email protected]
- Koiratyttö
No minä ainakin täyttäisin nuo kaikki ;) ja no millä määrittelet sen et on hyvä peba? Siis kyl mul on ainaki itteni mielestä iha ok (eli ei oo lättänä tai semmone mummo persus vaa sopusuhtane. Ja viel siit tampereel asumisesta nii en ihan trellä asu mut ihan tren ja pirkklalan rajalla ja käyn tampereel kumminki yläastetta. Oon 00 et jos se haittaa ja minkä ikäme oot? :)
- vnmllppo
Onks sul kik? :)
- suklaamuru
No kuvaan aika hyvin tota, mut en kyl asu Tampereel.. :)
- Koiratyttö
Ei oo :P on nii paska puhelin, että ei siihe mitää saa XD
- Kiktaruuu
-98 tyttö tampereelt! No tosta pepusta en kyl tiiä, mut sen sit näkee et kuka siit tykkää ja kuka ei :D
Kik on kiktaruuu - allyouneedislove--
Tytön ei tulisi välittää pojan ulkonäöstä, mutta itse vaadit tytöltä hyvää persettä?
- niiiiin
Niimpä. Onko vähä reilut vaatimukset :/
- Lapland,madness
Mutta sehän on TISMALLEEN sama asia kuin kaikkien s24 tyttöjen poikienhakupostaukset! "Joku sellanen komea ihana sixpackin omistava ruskeasilmäinen leveähartiainen... Mutta ei saa katsoa vain ulkonäköä. Hyi helvetti se on typerää."
- Koiratyttö
Toi aikasempi en ole minä. Mul tosin ei kyl oo kikkii, koska en teksi sillä mitään ku on muutoinki paljon tekemista ja en mielelläni lähde netin kautta kenenkään kaa tutustuun ://
Ja kyllä tollasii tyttöi on pilvinpimein :D joten älä huoli. Lähes kaikki kaverini täyttävät nuo kriteerit ja suurinosa muistakin tuntemistani. :) - qwaserthfjyuk
... en asu valitettavasti Tampereella, mutta muuten. Tavallista paremmat kriteerit (y)
- eivittu:DDDD
ei saa välittää ulkonäöstä mut ite vaadit hyvää persettä? ok
- aloittaja...
hyvä pepa=ei läskiä eikä mtn selluliittia, ei ole kova vaatimus.
- täällä
On mutta asun Tampereen naapurikaupungissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741