Eli 540 Bemuun olis kiva saada ehostust kevääks ja vois hommaa sellaset M5 tarrat takapaksiin... Mistä saa?
BMW M-SPORT TARROJA?????
16
1486
Vastaukset
- askartelua
Askartele itse tarrapaperista! ohjeita saat netistä tulee muuten tosi makeet.
- motosport
Kita kii kakara. Mä tarviin ihan oikeesti noit tarroja mun katukilpuriini. Seuraavis kisoissa olis mageeta, ku olis jo noi tarrat. keltaset ledit tulee myös sivuille ennen ens kisoja.
- 3 f1 kuski löyty
motosport kirjoitti:
Kita kii kakara. Mä tarviin ihan oikeesti noit tarroja mun katukilpuriini. Seuraavis kisoissa olis mageeta, ku olis jo noi tarrat. keltaset ledit tulee myös sivuille ennen ens kisoja.
Kisoja? Missäs kisoissa ajelet?
- retro olmi
3 f1 kuski löyty kirjoitti:
Biber miehen unelmaa m5 tarrat ja ledit sivuille kyllä voitto on varma
- motosport
3 f1 kuski löyty kirjoitti:
Sipsuttelen pride-kulkueissa. Mul on ledit kii mun muna- ja peppukarvois.
- 16+2
Tiimarista
- motosport
Tiimari on lopetettu, idiootti.
Älkää kakarat heittäkö kommenttii kateellisena kilpaajurille, kun ette ymmärrä hevon veetä oikeista katukilpureista.
Mietin tos, että joku tarrafirma varmaan tekis noi mallin mukaan...nooh, kuha ennen ens kisoi tarrat on kehissä, yeaahh!
ps. finninaamaisilta esinahan vemppaajilta en sit enää tarvii kannanottoja kilpa-auton rakentelusta ja varustelusta. Jot kita kii. - double facepalm
motosport kirjoitti:
Älkää kakarat heittäkö kommenttii kateellisena kilpaajurille, kun ette ymmärrä hevon veetä oikeista katukilpureista.
Mietin tos, että joku tarrafirma varmaan tekis noi mallin mukaan...nooh, kuha ennen ens kisoi tarrat on kehissä, yeaahh!
ps. finninaamaisilta esinahan vemppaajilta en sit enää tarvii kannanottoja kilpa-auton rakentelusta ja varustelusta. Jot kita kii.Katukilpuri ja ihan oikeet kisat. Parempi että sä pysyt siellä vuodeosastolla ja rakentelet kilpureita niistä dubloista.
Ps. Muista ottaa lääkkeet kiltisti niin saat tikkarin. - M8 - oiva mutteri
motosport kirjoitti:
ps. finninaamaisilta esinahan vemppaajilta en sit enää tarvii kannanottoja kilpa-auton rakentelusta ja varustelusta. Jot kita kii.Ainut ämmä mitä taidat saada on siskosi.
- Nissan skyline r34
M8 - oiva mutteri kirjoitti:
Ainut ämmä mitä taidat saada on siskosi.
Jospa alottasit näillä:
http://www.lenzishop.com/product.php?id_product=64
- bemu=homoille
http://www.youtube.com/watch?v=9FNuK5H-M1w
siinä o sulle vitttu tarraa koko persebemun edestä- retro olmi
Mahtaa olla hieno ja kallis kilpuri jos ei rahat riitä merkkejä laakkoselta ostaa. Kulkeeko se paljonkin kovempaa merkkien kanssa?
- --..--
Bemarin ostetuin lisävaruste on M-sport tarrat. Näin ollen kaikki bemaristit omaa kilpaauton ja luulevat ajavansa ylivertaisella autolla. Todellisuudessa se 90 luvun kottero ei ole muutakuin hengenvaarallinen ruumislaatikko ja yli 300tkm mittarissa. se OLI hyvä auto silloin 20 vuotta sitten.
- bmwwwwww
Mikä helvetin m-sport tarra?? Se on ihan M tai M3 M5 ja ne ei ole mitään tarroja vaan ihan paksuja muovisia joissa liimapinta. KL varaosilta niitä saa.
- Tuning tarra
- HOX HOX
No hei LOL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253785Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283540Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42220- 1091623
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181528Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1231278Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136917Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99870Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77797- 85733