Eli 540 Bemuun olis kiva saada ehostust kevääks ja vois hommaa sellaset M5 tarrat takapaksiin... Mistä saa?
BMW M-SPORT TARROJA?????
16
1364
Vastaukset
- askartelua
Askartele itse tarrapaperista! ohjeita saat netistä tulee muuten tosi makeet.
- motosport
Kita kii kakara. Mä tarviin ihan oikeesti noit tarroja mun katukilpuriini. Seuraavis kisoissa olis mageeta, ku olis jo noi tarrat. keltaset ledit tulee myös sivuille ennen ens kisoja.
- 3 f1 kuski löyty
motosport kirjoitti:
Kita kii kakara. Mä tarviin ihan oikeesti noit tarroja mun katukilpuriini. Seuraavis kisoissa olis mageeta, ku olis jo noi tarrat. keltaset ledit tulee myös sivuille ennen ens kisoja.
Kisoja? Missäs kisoissa ajelet?
- retro olmi
3 f1 kuski löyty kirjoitti:
Biber miehen unelmaa m5 tarrat ja ledit sivuille kyllä voitto on varma
- motosport
3 f1 kuski löyty kirjoitti:
Sipsuttelen pride-kulkueissa. Mul on ledit kii mun muna- ja peppukarvois.
- 16+2
Tiimarista
- motosport
Tiimari on lopetettu, idiootti.
Älkää kakarat heittäkö kommenttii kateellisena kilpaajurille, kun ette ymmärrä hevon veetä oikeista katukilpureista.
Mietin tos, että joku tarrafirma varmaan tekis noi mallin mukaan...nooh, kuha ennen ens kisoi tarrat on kehissä, yeaahh!
ps. finninaamaisilta esinahan vemppaajilta en sit enää tarvii kannanottoja kilpa-auton rakentelusta ja varustelusta. Jot kita kii. - double facepalm
motosport kirjoitti:
Älkää kakarat heittäkö kommenttii kateellisena kilpaajurille, kun ette ymmärrä hevon veetä oikeista katukilpureista.
Mietin tos, että joku tarrafirma varmaan tekis noi mallin mukaan...nooh, kuha ennen ens kisoi tarrat on kehissä, yeaahh!
ps. finninaamaisilta esinahan vemppaajilta en sit enää tarvii kannanottoja kilpa-auton rakentelusta ja varustelusta. Jot kita kii.Katukilpuri ja ihan oikeet kisat. Parempi että sä pysyt siellä vuodeosastolla ja rakentelet kilpureita niistä dubloista.
Ps. Muista ottaa lääkkeet kiltisti niin saat tikkarin. - M8 - oiva mutteri
motosport kirjoitti:
ps. finninaamaisilta esinahan vemppaajilta en sit enää tarvii kannanottoja kilpa-auton rakentelusta ja varustelusta. Jot kita kii.Ainut ämmä mitä taidat saada on siskosi.
- Nissan skyline r34
M8 - oiva mutteri kirjoitti:
Ainut ämmä mitä taidat saada on siskosi.
Jospa alottasit näillä:
http://www.lenzishop.com/product.php?id_product=64
- bemu=homoille
http://www.youtube.com/watch?v=9FNuK5H-M1w
siinä o sulle vitttu tarraa koko persebemun edestä- retro olmi
Mahtaa olla hieno ja kallis kilpuri jos ei rahat riitä merkkejä laakkoselta ostaa. Kulkeeko se paljonkin kovempaa merkkien kanssa?
- --..--
Bemarin ostetuin lisävaruste on M-sport tarrat. Näin ollen kaikki bemaristit omaa kilpaauton ja luulevat ajavansa ylivertaisella autolla. Todellisuudessa se 90 luvun kottero ei ole muutakuin hengenvaarallinen ruumislaatikko ja yli 300tkm mittarissa. se OLI hyvä auto silloin 20 vuotta sitten.
- bmwwwwww
Mikä helvetin m-sport tarra?? Se on ihan M tai M3 M5 ja ne ei ole mitään tarroja vaan ihan paksuja muovisia joissa liimapinta. KL varaosilta niitä saa.
- Tuning tarra
- HOX HOX
No hei LOL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432111Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252030- 921680
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 52977
- 24918
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850