BMW M-SPORT TARROJA?????

motosport

Eli 540 Bemuun olis kiva saada ehostust kevääks ja vois hommaa sellaset M5 tarrat takapaksiin... Mistä saa?

16

1525

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • askartelua

Askartele itse tarrapaperista! ohjeita saat netistä tulee muuten tosi makeet.

• motosport

Kita kii kakara. Mä tarviin ihan oikeesti noit tarroja mun katukilpuriini. Seuraavis kisoissa olis mageeta, ku olis jo noi tarrat. keltaset ledit tulee myös sivuille ennen ens kisoja.

• 3 f1 kuski löyty
        motosport kirjoitti:

Kita kii kakara. Mä tarviin ihan oikeesti noit tarroja mun katukilpuriini. Seuraavis kisoissa olis mageeta, ku olis jo noi tarrat. keltaset ledit tulee myös sivuille ennen ens kisoja.

Kisoja? Missäs kisoissa ajelet?

• retro olmi
        3 f1 kuski löyty kirjoitti:

Biber miehen unelmaa m5 tarrat ja ledit sivuille kyllä voitto on varma

• motosport
        3 f1 kuski löyty kirjoitti:

Sipsuttelen pride-kulkueissa. Mul on ledit kii mun muna- ja peppukarvois.

• 16+2

Tiimarista

• motosport

Tiimari on lopetettu, idiootti.
        Älkää kakarat heittäkö kommenttii kateellisena kilpaajurille, kun ette ymmärrä hevon veetä oikeista katukilpureista.
        Mietin tos, että joku tarrafirma varmaan tekis noi mallin mukaan...nooh, kuha ennen ens kisoi tarrat on kehissä, yeaahh!

ps. finninaamaisilta esinahan vemppaajilta en sit enää tarvii kannanottoja kilpa-auton rakentelusta ja varustelusta. Jot kita kii.

• double facepalm
        motosport kirjoitti:

Älkää kakarat heittäkö kommenttii kateellisena kilpaajurille, kun ette ymmärrä hevon veetä oikeista katukilpureista.
        Mietin tos, että joku tarrafirma varmaan tekis noi mallin mukaan...nooh, kuha ennen ens kisoi tarrat on kehissä, yeaahh!

ps. finninaamaisilta esinahan vemppaajilta en sit enää tarvii kannanottoja kilpa-auton rakentelusta ja varustelusta. Jot kita kii.

Katukilpuri ja ihan oikeet kisat. Parempi että sä pysyt siellä vuodeosastolla ja rakentelet kilpureita niistä dubloista.
        Ps. Muista ottaa lääkkeet kiltisti niin saat tikkarin.

• M8 - oiva mutteri
        motosport kirjoitti:

Ainut ämmä mitä taidat saada on siskosi.

• Nissan skyline r34

• bemu=homoille
      • retro olmi

Mahtaa olla hieno ja kallis kilpuri jos ei rahat riitä merkkejä laakkoselta ostaa. Kulkeeko se paljonkin kovempaa merkkien kanssa?

• --..--

Bemarin ostetuin lisävaruste on M-sport tarrat. Näin ollen kaikki bemaristit omaa kilpaauton ja luulevat ajavansa ylivertaisella autolla. Todellisuudessa se 90 luvun kottero ei ole muutakuin hengenvaarallinen ruumislaatikko ja yli 300tkm mittarissa. se OLI hyvä auto silloin 20 vuotta sitten.

• bmwwwwww

Mikä helvetin m-sport tarra?? Se on ihan M tai M3 M5 ja ne ei ole mitään tarroja vaan ihan paksuja muovisia joissa liimapinta. KL varaosilta niitä saa.

• Tuning tarra
      • HOX HOX

No hei LOL

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      935
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      903
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      775
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      721
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      668
    6. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      621
    7. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      34
      604
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      600
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      586
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      20
      535
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      533
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      66
      509
    14. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      502
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      492
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      476
    17. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      460
    18. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      105
      458
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      454
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      427
    Aihe