BMW M-SPORT TARROJA?????

motosport

Eli 540 Bemuun olis kiva saada ehostust kevääks ja vois hommaa sellaset M5 tarrat takapaksiin... Mistä saa?

16

1507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • askartelua

Askartele itse tarrapaperista! ohjeita saat netistä tulee muuten tosi makeet.

• motosport

Kita kii kakara. Mä tarviin ihan oikeesti noit tarroja mun katukilpuriini. Seuraavis kisoissa olis mageeta, ku olis jo noi tarrat. keltaset ledit tulee myös sivuille ennen ens kisoja.

• 3 f1 kuski löyty
        motosport kirjoitti:

Kita kii kakara. Mä tarviin ihan oikeesti noit tarroja mun katukilpuriini. Seuraavis kisoissa olis mageeta, ku olis jo noi tarrat. keltaset ledit tulee myös sivuille ennen ens kisoja.

Kisoja? Missäs kisoissa ajelet?

• retro olmi
        3 f1 kuski löyty kirjoitti:

Biber miehen unelmaa m5 tarrat ja ledit sivuille kyllä voitto on varma

• motosport
        3 f1 kuski löyty kirjoitti:

Sipsuttelen pride-kulkueissa. Mul on ledit kii mun muna- ja peppukarvois.

• 16+2

Tiimarista

• motosport

Tiimari on lopetettu, idiootti.
        Älkää kakarat heittäkö kommenttii kateellisena kilpaajurille, kun ette ymmärrä hevon veetä oikeista katukilpureista.
        Mietin tos, että joku tarrafirma varmaan tekis noi mallin mukaan...nooh, kuha ennen ens kisoi tarrat on kehissä, yeaahh!

ps. finninaamaisilta esinahan vemppaajilta en sit enää tarvii kannanottoja kilpa-auton rakentelusta ja varustelusta. Jot kita kii.

• double facepalm
        motosport kirjoitti:

Älkää kakarat heittäkö kommenttii kateellisena kilpaajurille, kun ette ymmärrä hevon veetä oikeista katukilpureista.
        Mietin tos, että joku tarrafirma varmaan tekis noi mallin mukaan...nooh, kuha ennen ens kisoi tarrat on kehissä, yeaahh!

ps. finninaamaisilta esinahan vemppaajilta en sit enää tarvii kannanottoja kilpa-auton rakentelusta ja varustelusta. Jot kita kii.

Katukilpuri ja ihan oikeet kisat. Parempi että sä pysyt siellä vuodeosastolla ja rakentelet kilpureita niistä dubloista.
        Ps. Muista ottaa lääkkeet kiltisti niin saat tikkarin.

• M8 - oiva mutteri
        motosport kirjoitti:

Ainut ämmä mitä taidat saada on siskosi.

• Nissan skyline r34

• bemu=homoille
      • retro olmi

Mahtaa olla hieno ja kallis kilpuri jos ei rahat riitä merkkejä laakkoselta ostaa. Kulkeeko se paljonkin kovempaa merkkien kanssa?

• --..--

Bemarin ostetuin lisävaruste on M-sport tarrat. Näin ollen kaikki bemaristit omaa kilpaauton ja luulevat ajavansa ylivertaisella autolla. Todellisuudessa se 90 luvun kottero ei ole muutakuin hengenvaarallinen ruumislaatikko ja yli 300tkm mittarissa. se OLI hyvä auto silloin 20 vuotta sitten.

• bmwwwwww

Mikä helvetin m-sport tarra?? Se on ihan M tai M3 M5 ja ne ei ole mitään tarroja vaan ihan paksuja muovisia joissa liimapinta. KL varaosilta niitä saa.

• Tuning tarra
      • HOX HOX

No hei LOL

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      44
      2176
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      183
      1969
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1362
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      972
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      919
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      825
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      711
    Aihe