kunta tekee mitä huvittaa

elylely

Tonttimme rajan takaa kunta päätti kaataa metsän pois, ja tekee sinne leikkikentän tms. Se oli kaavassa ja tiedossa jo aiemmin, ei siinä mitään. Se on kaavoitettu puistoalueeksi, jossa reunoille piirretty puita. Itse asiassa on hyvä, että metsä kaadettiin pois, ja valoa pääsee meidänkin tontille.

Muttamutta.

Kunta kerää toki tukkipuunsa pois, mutta jättää oksat yms risut sinne rumentamaan näkyä. Soitin kuntaan, ja siellä henkilö sanoi että kyllä ne sinne maatuu. Nojoo, vie varmaan 20 vuotta, että maatuu. Meinaa niitä oksia on sen verran paljon, ja paksuja seassa, että alueella on mahdoton kulkea jalkaisin. Noin 70 cm verran maapohjasta on risuja ja oksia. Leikkikentän kohta tietysti tulee siistiksi, mutta reunamat jää oksaryteiköksi. Kunnan akka vielä sanoi, että voittehan ne itse kerätä pois, ja vaikka polttaa. Hei, varmaan noin 10-15 traktorikuormaa oksia, että keräilkääpä siitä. Menisi varmaan pari viikkoa, jos alkaisin keräilemään, saattaisi mennä kuukausikin. Miksi asukaiden pitäisi muutenkaan tehdä kunnalle ilmaiseksi työtä.

Mihin voisi ottaa yhteyttä, että moinen maiseman rumentaminen saisi jonkinlaisen ratkaisun? Mikä se sellainen puistoalue on, joka on täynnä hakkuujätettä, leikkikenttää lukuunottamatta? Kunta akka sanoi vielä, että tulee liian kalliiksi, jos kunta alkaa keräämää hakkuujätteen pois. MIKÄ EMÄVALE. Ei se nyt saakeli maksa mitään, energiayhtiöt jopa maksaa hieman siitä, että saa hakea energiapuuta käyttöönsä. Ainut syy on, ettei kunnan metsurit VIITSI, alkaa keräilemään risuja.

2

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerää itse

      Onse kumma kun ihmiset on niin laiskoja etteivät itse viitsi tehdä yhtään mitään. Asenne on "Miksi asukaiden pitäisi muutenkaan tehdä kunnalle ilmaiseksi työt" !?!?!
      Kunta tekee hienon puiston kaverille viereen ja mikään ei kelpaa. Saisi siitä ilmaiset polttopuut vuosiksi, mutta laiskaperse ei viitsi tehdä. Ostetaan ja tilataan vain valmiina ja sittenkin valitetaan kaikesta. Ooottete uusavuttomia itsekeskeisiä paskoja. Sitten itketään ja naputetaan sosiaalisen median palstoilla anonyymina, EDES SITÄ EI OLE MUNAA TEHDÄ OMALLA NIMELLÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • elylely

        Jaa mitäs sä mun nimellä tekisit? Mitä se nimi tähän asiaan vaikuttaa? Ethän säkään omaa nimeäs laittanut provoiluusi. Laitapa koko nimesi heti esille, ja sassiin. Nono, laita jo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe