Niin ei voi muuta sanoa että te nykyajan teinit olette aivan helvetin pinnallista porukkaa. Ihan kuin teidän suurin murheenne olisi se miltä näytätte ja miten pukeutua ja mitä toiset siitä ajattelee. Hirveetä teatteria ja suorittamista koko nuoruus.
Kun lukee näitä juttuja..
nsyhsrht
5
98
Vastaukset
- halleluja xD
Noh ite en ainakaa välitä ja se nähtii viime vuoden puolel ku heräsin Iha normaalist kouluu ja en muistanu ottaa muutaku saunatakin ja boxerit oli kyl hauska rektio kaikilla ku käppäilin sinne xD
Yleistäs vielä pikkuisen.
Toooosi kiva, jätkä lyö sit perkele koko sakin yhtee nippuu. Meitä muitako ei sitten oo olemassa vai?
NYKYAJAN teinit! Eikö ennen sitten muka ollut pinnallista? Ja miten vitussa se sinua muutenkaan haittaa?
- ettätällästä
Mitäpä jos et sitten lukisi näitä juttuja? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161