mitkä asiat kuuluu nykypäivänä kotiäidin vähimmäis laatuvaatimuksiin(ajateltuna lähinnä että saa olla rauhassa lastensuojelusta)?
Jos lähtee päivärytmistä ja sitten miettii montako kertaa päivässä lapset viedään pihalle. Harrastuksia pitää olla kuinka paljon ja monenako päivänä viikossa täytyy askarrella, pelailla ja onko loput piirtelypäiviä. n.3-4 vuotiailla. onko joka äidin pakko osata leipoa ja askarrella. jos näitä ei osaa täytyykö lapsen mennä päivähoitoon. Onko lapsella pakko olla isovanhemmat ja sukulaislapsia vähimmäislaatuvaatimuksen mukaan? Kehitysvammainen lapsi olisi varmaan se syyllistävin tekijä ettei äiti täytä kaikkia kriteerejä? onko olemassa uusioperheitä jotka itsestään perheytyvät kiinteäksi omaksi perheekseen ilman viranomaisten tai muiden tahojen asiaan puuttumista?
Täytyykö äitiyttä opiskella? kirjasuosituksia? Ja missä välissä sitä ehtii lukea jos lapset on jo ehtineet syntyä.
standardiäiti
mietteitä
1
141
Vastaukset 1
- Hajatelmia
Normaalijärjelllä varustettu, empaattinen ihminen tekee em. asiat "luonnostaan". Lastensuojelu puuttuu aniharvoin mihinkään, vaikka joskus kieltämättä pitäisikin olla tämä puuttuminen vähän herkemmässä. En tunne yhtään perhettä, joka olisi lastensuojelun kanssa joutunut tekemisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568