Nokia C6 ongelma

kyllästynyt

Hei,

Jouduin vaihtamaan Lumia 920 Nokia C6 takuuhuollon takia. Mistä johtuu, että C6 ei tallenna langattoman verkos salausta? Sekä, vaikka WLan verkko olisikin yhdistetty, puhelin yrittää liikkuvan laajakaistan kautta aina mennä verkkoon, vaikka wlan on päällä.

Mistä voisi johtua?

Ps: Olen tehnyt nollauksen useasti.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En muista tarkkaan Symbianin wlan asetuksia mutta onko siellä mitään wlan verkon tallennus kohtaa?

    • 12+4

      Jollen väärin muista niin yhteyksistä pitää vaihtaa prioriteettiä,eli wlan ylimmäksi

    • l520

      juuri noin jos pitää mobiilidataakin päällä

      asetukset>yhteydet>asetukset>verkkokohteet>internet


      tuolta kun painaa pitkään yhteysosoitteita voi vaihtaa prioriteettia,tai voi ottaa mikäli ei tarvii mobiiladatan pois käytöstä jolloin se ei hae sitä vaan yhdistää aina wlaniin

    • l520

      Niin ja jos tuo c6 on se s60 puhelin eikä c6-01 jota itse tarkoitin prioriteetin valinta saattaa olla hiukan eri systeemillä

      • välillä on

        Minulla on C6-01. Kun menen nettiin, siis valitsen sen kuvakkeen internet, puhelin kysyy -etsi wlanverkkoja -Wlanyhteys ja -Saunalahden Wap. Valitsen tietysti sen Wlanin. Joskus se jää siihen tilaan sen jälkeenkin, joskus menee ilmeisesti wap:iin koska siinä on esim. 3G ja alla kaksoisviiva. Harvoin käytän koko puhelinta ja siinä on rajaton nettiyhteys, joten ihan sama mikä siinä on. Olen vain ihmetellyt, miksi välillä pysyy wlan ja välillä ei. Kuitenkin aina on wlan päällä (ilmoitusalue). Sitä en ole tullut katsoneeksi jos on jokin kuvake esim. kauppa, mitä se silloin käyttää. Äsken juuri katsoin puhelinta ja nyt siinä on ainakin se wlanin merkki.


      • vapunen
        välillä on kirjoitti:

        Minulla on C6-01. Kun menen nettiin, siis valitsen sen kuvakkeen internet, puhelin kysyy -etsi wlanverkkoja -Wlanyhteys ja -Saunalahden Wap. Valitsen tietysti sen Wlanin. Joskus se jää siihen tilaan sen jälkeenkin, joskus menee ilmeisesti wap:iin koska siinä on esim. 3G ja alla kaksoisviiva. Harvoin käytän koko puhelinta ja siinä on rajaton nettiyhteys, joten ihan sama mikä siinä on. Olen vain ihmetellyt, miksi välillä pysyy wlan ja välillä ei. Kuitenkin aina on wlan päällä (ilmoitusalue). Sitä en ole tullut katsoneeksi jos on jokin kuvake esim. kauppa, mitä se silloin käyttää. Äsken juuri katsoin puhelinta ja nyt siinä on ainakin se wlanin merkki.

        Joissakin malleissa on wlanin virransäästö asetus eli se sen jos sitä ei käytä pitkään aikaan. En vaan muista että onko sitä S60 käyttiksessä.


    • ei nokiaa

      Voi viddu mikä skeida on nokian C5 kuka lahoaivo sen on tehny voi kyrpååå

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe