Eli n15 almera vuotaa ohjaustehostin nestettä jäähdyttimen vierestä ja vasemman umpion alapuolen paikkeilta. Tarkemmin vuoto tulee ilmeisesti noin 10cm kierukkaletkunpätkän klemmari liitoksista mutta osittain näyttää niinkuin metalliputketkin vuotaisi. Onkohan tuo ns. paluuletku jossa paine ei ehkä ole niin korkea niin laittais vain uuden letkun ja klemmarit.
Almera ohjaustehostin letku/putki vuotaa?
3
1381
Vastaukset
- ekonomi
Paluu letkussa se paine vasta onkin koska tulee vauhdilla loppu pääs! Klemmarii peliin letkut on sika hintasii maahantuojalla.
- AlmeRaaja
Itellä on sama vika. Luulin jo että moottorissa on öljyvuoto, mutta se olikin tuo tehostin. Samasta paikkaa vuotaa, eli sen klemmareilla olevan letkun tietämillä.
Letkun liittimet menee metallipalkin alta missä on sellainen letkujen liitospalikka. Pitäisi varmaan irrottaa ne letkut että paikan saa putsattua kunnolla.
Näkis sitten tarkemmin vuotokohdan.
Tietenkään ei ole sopivaa öljyä just kotona kun paikka on lokarin ruostekorjauksien takia jo valmiiksi auki. Joutuu pistämään kasaan, ajamaan kaupunkiin ja sit takaisin kotiin purkamaan. :D- AlmeRazha
Ei oo kyl klemmareitakaan, pitää muistaa ostaa niitä samalla. Se vuotanut öljy on muodostanut pölyn kanssa sellaisen pirullisen mömmösekoituksen mitä ei saa puhdistettua sieltä ahtaista väleistä ellei letkuja / putkia irroita ensin.
Vuotopaikan varmistamiseks olis hyvä saada se ihan tiptop puhtaaksi ja kuivaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882