ESTA

joku12341

Tuli tehtyä esta hakemus ja huomasin että laitoin vahingossa ä--> a vaikka piti ilmeisesti laittaa ä-ae. Tuleeko valitusta jenkkien päässä tosta?

14

949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 198

Joudut Guantanamoon.

• - -

Jos estan numero tallessa,sitä voi muokata jälkikäteen.

• Minnihiir

ei pysty nimitietoja muuttamaan jälkikäteen. itse laitoin etunimeni muodossa minni-hiiri, joka siis virallisesti on väliviivalla, ja ilmeisesti väliviivaa ei olisi saanutkaan laittaa..
      Mitenhän se olisi tarvinut sitten kirjata? Pelkkä minni, vai Minnihiiri? Mahtaakohan tulla ongelmia..

• KAEMAERARMAEKI

Mulla on sukunimessä kolme ä -kirjainta, ja ESTAssa ne kaikki tietty muodossa AE. Sukunimi meni niin pitkäksi ja kummalisen näköiseksi, että siksiköhän JFK:n kentällä virkailija käski mun lausua ääneen nimeni. No, maahan kyllä pääsin, ja poiskin sieltä.

• kari.k,mäki

ei kannata sotkea esta hakemusta!! ite onnistuin sen hätäpäissäni sotkemaan ja sen takia oon joutunut menemään jenkkeihin viisumilla miimeiset 3 vuotta.

• Mmmmatkaaja

Kerrohan lisää, miten onnistuit sen niin pahasti sössimään. Kuulostaa uskomattomalta.

• raytheon
        Mmmmatkaaja kirjoitti:

Kerrohan lisää, miten onnistuit sen niin pahasti sössimään. Kuulostaa uskomattomalta.

Sama kirjoitusasu kuin passissa.

• zukunimi

Eli siis väliviivallinen nimi kirjoitetaan hakemukseen väliviivalla, esim. jos nimeni olisi ETU SUKU-NIMI niin kirjoittaisinko tuon sukunimeni hakemukseen SUKU-NIMI?

• huolestunutkääk

Onko tuo vaikea täyttää ja miten maksetaan? Mitä tietoja siinä kysytään? Onko lomake suomenkielinen?

• Kääk itsellesi

No josko menisit ihan itse katsomaan sitä esta sivua ja toteat itse kuin vaikeaa tai helppoa se on. Tai mitä sä sillä tiedolla teet. Et kuitenkaan ole mihinkään jenkkeihin matkaamassa. Tallinnaan mennessä ei kysellä minkään estan perään. Passikuponkia saattavat kysellä, vai olikohan sekin aika joskus 15-20 vuotta sitten.

• huolestunutkääk

En itse olekaan lähdössä, mutta tytär ja mies lähtevät ensi kesänä. Kävin kyllä katsomassa ja eiköhän siitä selvitä. Kiitos asiallisesta vastauksesta.

• käääkkäääk

erittäin helppo täyttää. ruksit vain kysymykset. saattoi olla että kaikkiin tuli vieläpä ei vastaus.
      10-20€ maksaa.

• kurssimies

Iso hintahaarukka sinulla tuossa hinnassa. Hinta on 14 USD eli noin 12 EUR.

• Simeone15

Onko tietoa miksi ESTA oli vireillä sitten hyväksytty ja taas vireillä?? Eihän tuossa oo mitään järkeä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6842
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4331
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3576
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3442
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3359
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      183
      3350
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2879
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      64
      2471
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      42
      2404
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13