Israelissa käydessänne voitte maistaa paikallisia viinejä. Samoin Suomessa on tarjolla muutamia erinomaisia joskin harvoja laatuja saatavilla. EU- suunnittelee boikotteja israelilaisia viinejä vastaan. Toivottavasti matkailijat ostavat niitä vaikka eivät joisikaan. Meillä käytetään Collage caperneta jatkuvasti
Israelilainen viini erityisen hyvää
7
981
Vastaukset
Mun mielestä Alkosta ei saa kovin hyviä israelilaisia viinejä, vaikka Israelissa toki olisikin tarjolla tosi hyviä viinejä, mutta jostain syystä niitä ei löydy Alkon tilausvalikoimasta. Collage on ihan juotavaa, mutta mun makuuni ei mitenkään kovin ihmeellistä. Israelissa käydessäni sen sijaan olen juonut tosi hyviä viinejä esim. Golanin alueelta.
- Vastaboikotti
Eihän niitä ole alkossa kun poikottia vielä pukkaavat. Siksi kaikien Israelin ystävien tulisi pommittaa myymälöitä hankkimaan useampia lajikkeita
- Pomegranate
Israelilainen granaattiomenaviini on herkkua! Kannattaa maistaa!
- Kokkeilunhaluinen
Onko se valkoista vai punaista? Löytyykö Suomen pitkäripaisesta?
- maan herkkuja
Pienemmissä alkoissa ei ole ollenkaan israelilaisia viinejä. Kun en itse ole edes minkään sortin asiantuntija viineissä, en osaa edes kysellä. Israelilaisen viinin haen aina isomman kaupan alkosta.
Israelissa ollessa tulee maisteltua aina joskus jotain ja sabattiaterioilla vieraiden luona ollessa.- Collage Gabernet
Olen kainuulainen ja ainakin täällä on hyllyssä israelilaisia viinejä. Kuulin aivan äskettäin myyjän kertomana, että hyllyn laidassa ei saisi lukea Israel, koska viini voi olla peräisin vaikka Länsirannalta
- Barkan
Valkoviineistä pitävälle löytyy Alkosta Barkan Classic-niminen viini, on oikein raikas ja hyvän makuinen! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1478120KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237151Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521423311Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092824Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442358- 1261936
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261576Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457