Israelissa käydessänne voitte maistaa paikallisia viinejä. Samoin Suomessa on tarjolla muutamia erinomaisia joskin harvoja laatuja saatavilla. EU- suunnittelee boikotteja israelilaisia viinejä vastaan. Toivottavasti matkailijat ostavat niitä vaikka eivät joisikaan. Meillä käytetään Collage caperneta jatkuvasti
Israelilainen viini erityisen hyvää
7
888
Vastaukset
Mun mielestä Alkosta ei saa kovin hyviä israelilaisia viinejä, vaikka Israelissa toki olisikin tarjolla tosi hyviä viinejä, mutta jostain syystä niitä ei löydy Alkon tilausvalikoimasta. Collage on ihan juotavaa, mutta mun makuuni ei mitenkään kovin ihmeellistä. Israelissa käydessäni sen sijaan olen juonut tosi hyviä viinejä esim. Golanin alueelta.
- Vastaboikotti
Eihän niitä ole alkossa kun poikottia vielä pukkaavat. Siksi kaikien Israelin ystävien tulisi pommittaa myymälöitä hankkimaan useampia lajikkeita
- Pomegranate
Israelilainen granaattiomenaviini on herkkua! Kannattaa maistaa!
- Kokkeilunhaluinen
Onko se valkoista vai punaista? Löytyykö Suomen pitkäripaisesta?
- maan herkkuja
Pienemmissä alkoissa ei ole ollenkaan israelilaisia viinejä. Kun en itse ole edes minkään sortin asiantuntija viineissä, en osaa edes kysellä. Israelilaisen viinin haen aina isomman kaupan alkosta.
Israelissa ollessa tulee maisteltua aina joskus jotain ja sabattiaterioilla vieraiden luona ollessa.- Collage Gabernet
Olen kainuulainen ja ainakin täällä on hyllyssä israelilaisia viinejä. Kuulin aivan äskettäin myyjän kertomana, että hyllyn laidassa ei saisi lukea Israel, koska viini voi olla peräisin vaikka Länsirannalta
- Barkan
Valkoviineistä pitävälle löytyy Alkosta Barkan Classic-niminen viini, on oikein raikas ja hyvän makuinen! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882