Kenelläkään mun tutulla ei ole mitään hyvää sanottavaa Saunalahdesta! Voinee vetää jonkinlaisia johtopäätöksiä!
MIstähän johtuu?
1
135
Vastaukset
- sgsasdfafadfadfadf
johtopäätöksiä mistä? sun tutuista?.
kyllä minä olen liittymistä eniten tyytyväinen juuri saunalahteen.
toki tiedonkulku voisi olla parempaa. avasin 4g-liittymän vanhan 3g:n tilalle. ei verkkoa. juoksin hulluna pitkin kämppää laitteen kanssa etsimässä kenttää. ei löydy. sitten vittuunnuksissa viime hetkellä kauppaan ostamaan koppa kaljaa. tissuttelin sitä sitten aikani kuluksi ja kas, mitä tapahtuukaan. tasan puoliltaöin laite löytää 4g verkon, sininen valo syttyy ja kaikki toimii loistavasti. mutta miksi se myyjä ei voinut mainita sitä, että se liittymän päivitys tapahtuu vasta vuorokauden vaihtuessa. miten bitit tietojärjestelmässä voi virrata hitaammin kuin oma 20 vuotta vanha ruosteinen volvo?
tästä aiheutui minulle 22 euron tappio 24-packistä ja jumalaton päänsärky aamulla.
mutta nyt kaikki siis toimii niin kuin pitääkin. yhteys on nopea, vakaa ja vasteaikakin aivan loistava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945412
- 564171
- 302331
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282178Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331322Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201138- 221038
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431031