Kenelläkään mun tutulla ei ole mitään hyvää sanottavaa Saunalahdesta! Voinee vetää jonkinlaisia johtopäätöksiä!
MIstähän johtuu?
1
100
Vastaukset
- sgsasdfafadfadfadf
johtopäätöksiä mistä? sun tutuista?.
kyllä minä olen liittymistä eniten tyytyväinen juuri saunalahteen.
toki tiedonkulku voisi olla parempaa. avasin 4g-liittymän vanhan 3g:n tilalle. ei verkkoa. juoksin hulluna pitkin kämppää laitteen kanssa etsimässä kenttää. ei löydy. sitten vittuunnuksissa viime hetkellä kauppaan ostamaan koppa kaljaa. tissuttelin sitä sitten aikani kuluksi ja kas, mitä tapahtuukaan. tasan puoliltaöin laite löytää 4g verkon, sininen valo syttyy ja kaikki toimii loistavasti. mutta miksi se myyjä ei voinut mainita sitä, että se liittymän päivitys tapahtuu vasta vuorokauden vaihtuessa. miten bitit tietojärjestelmässä voi virrata hitaammin kuin oma 20 vuotta vanha ruosteinen volvo?
tästä aiheutui minulle 22 euron tappio 24-packistä ja jumalaton päänsärky aamulla.
mutta nyt kaikki siis toimii niin kuin pitääkin. yhteys on nopea, vakaa ja vasteaikakin aivan loistava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818