Vampyyrit,ihmissudet ja noidat

renesmee113

Minun elämäni oli ennen normaalia. Pelasimme kaveiden kanssa kaikkea mutta nykyään kaverini on vampyyri ja itse olien ihmissusi/noita.
Kaverini on muuttunut paljon hänen silmänsä muuttuvat vihreästä keltaiseksi punaiseksi tai jopa kaikki ne värit sekaisin. Hänen ihonsa kimeltää auringossa ja hänen silmiin ja päähän rupeaa koskemaan kun hän on auringossa. Hänen hiuksensa ovat muuttuneet vaaleammiksi. Hänen hampaansa kasvavat ja lyhenevät. Hän ei ole vielä muuttunut kokonaan mutta hän on tulokas. Itse sain selville eilen kokonaan mikä olen muutuin eilen ihmmissui kuun aikaan melkein kokonaan ihmissudeks. Olen valkea susi. Noitana voin liikutella tavaroita ajatuksen voimalla ja leijjumaan. Voin myös nähdä kuolleet ja tuoda ne takaisin tähän maailmaan. Ihmissudeksi muutos on aika kivulias siihen voi kuolla jos laittaa kivulle vastaan silmäni vaihtavat myös väriä.

28

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • G.B

      Anteeksi vain, mutta me emme todellakaan kimmellä auringossa. Twilightistä otettua hölynpölyä.

      • Osa kiiltää osa ei. Vaikka sinä ja kaverisi ette kiillä, mielestäni on aika outoa sanoa etteikö jollain voisi niinkin käydä. Tämä on kuin väittäisin että meilläkin on koira, eikä silläkään ole pystyt korvat, joten ei pystykorvia voi olla olemassa.


    • vampyyri84

      Mäki oon vampyyri ja mua kiinostaa kuinka te muutuitte vampyyreiksi koska ei kaikki muutu samalla tavalla oon 84 v ollu vampyyri

      • G.B

        Tervehdys, ystävä kallis. :)

        Jaan oman kokemukseni mielelläni kanssanne. Oli vuosi 1862, ja asuimme kerjäläisperheeni kanssa kadulla. Oli talvi, ja joka päivä oli meidän taisteltava saadaksemme leipää, joten kiersimme talosta taloon kerjäämässä. Eräs ajanjakso oli huono, emmekä siksi saaneet tarpeeksi ruokaa kerjäämällä. Olin nälkäkuoleman partaalla! En jaksanut enää kävellä talojen välistä matkaa, joten jättäydyin jälkeen etsiäkseni levähdyspaikan. Istuin ja istuin, mutta perhettäni ei kuulunut takaisin. Olin siinä ehkä noin neljä tuntia. Minulla oli todella kova nälkä, ja minua alkoi heikottaa. Tuuperruin maahan, luullakseni.

        Seuranneista tapahtumista en muista paljoakaan. Ainoastaan sen, että näin yläpuolellani valkoisen miehen. Hänen silmänsä olivat merenvihreät ja hän oli mieheksi todella kaunis. Hän tarttui minuun ja kaikki musteni.

        Seuraavan kerran heräsin päivän, ehkä parin päästä. Minun ei ollut enää ollenkaan nälkä. Sen tilalla oli suunnaton tappamisen halu. Se tuntui silloin hyvältä, sittemmin karmealta. Oli kauhea jano. Eräs ruskeaverikkö, nainen toi minulle jotain punaista nestettä, enkä silloin tiennyt mitä se oli; nyt tiedän. Uusi juoma tyydytti verenhimoni, ja tuntui kuin olisin todella herännyt eloon.
        Katsoin itseäni peilistä, ja henkäisin hämmästyksestä; olin iholtani todella vaalea, sekä silmäni olivat muuttuneet täysin eri värisiksi!

        Ei mikään maailman hohdokkain tapa muuttua tälläiseksi, mutta eipä voi mitään!


      • ihmissusi-ihminen
        G.B kirjoitti:

        Tervehdys, ystävä kallis. :)

        Jaan oman kokemukseni mielelläni kanssanne. Oli vuosi 1862, ja asuimme kerjäläisperheeni kanssa kadulla. Oli talvi, ja joka päivä oli meidän taisteltava saadaksemme leipää, joten kiersimme talosta taloon kerjäämässä. Eräs ajanjakso oli huono, emmekä siksi saaneet tarpeeksi ruokaa kerjäämällä. Olin nälkäkuoleman partaalla! En jaksanut enää kävellä talojen välistä matkaa, joten jättäydyin jälkeen etsiäkseni levähdyspaikan. Istuin ja istuin, mutta perhettäni ei kuulunut takaisin. Olin siinä ehkä noin neljä tuntia. Minulla oli todella kova nälkä, ja minua alkoi heikottaa. Tuuperruin maahan, luullakseni.

        Seuranneista tapahtumista en muista paljoakaan. Ainoastaan sen, että näin yläpuolellani valkoisen miehen. Hänen silmänsä olivat merenvihreät ja hän oli mieheksi todella kaunis. Hän tarttui minuun ja kaikki musteni.

        Seuraavan kerran heräsin päivän, ehkä parin päästä. Minun ei ollut enää ollenkaan nälkä. Sen tilalla oli suunnaton tappamisen halu. Se tuntui silloin hyvältä, sittemmin karmealta. Oli kauhea jano. Eräs ruskeaverikkö, nainen toi minulle jotain punaista nestettä, enkä silloin tiennyt mitä se oli; nyt tiedän. Uusi juoma tyydytti verenhimoni, ja tuntui kuin olisin todella herännyt eloon.
        Katsoin itseäni peilistä, ja henkäisin hämmästyksestä; olin iholtani todella vaalea, sekä silmäni olivat muuttuneet täysin eri värisiksi!

        Ei mikään maailman hohdokkain tapa muuttua tälläiseksi, mutta eipä voi mitään!

        Feikki tarina. Vamppyyri ei näe peilikuvaansa!


      • TeePyy
        ihmissusi-ihminen kirjoitti:

        Feikki tarina. Vamppyyri ei näe peilikuvaansa!

        Siis miks ihmiset sanoo, ettei vampyyri näy peilikuvassa??? Mistä se koko myytti on ees tullu? Mistä kukaan voi ees tietää mikä on totta ja mikä ei... Siis onhan niitä vampyyrejäkin erilaisia, ihan niin kuin ihmisetkin ovat erilaisia. On eri kulttuureita, ihonvärejä, elämäntapoja, jne. Jokainen on omanlaisensa ja aika pitkälle asiat kehittyvät suvun mukaan, niin ihmisenä kuin vampyyrinä.


      • Kylmäsavusilakkafile
        ihmissusi-ihminen kirjoitti:

        Feikki tarina. Vamppyyri ei näe peilikuvaansa!

        Siis vampyyrejä on erilaisia Koten esim. kirjoissa kaikki ylilounnollinen on erilaista. Ja niin kuin TeePyy ḱirjoitti ihmisetkin ovat erilaisia.


      • ShowNoMercy
        ihmissusi-ihminen kirjoitti:

        Feikki tarina. Vamppyyri ei näe peilikuvaansa!

        Vampyyrit näkevät peilikuvansa. Se uskomus, että vampyyreilla ei olisi peilikuvaa johtuu siitä, että aikoinaan ihmiset ajattelivat vampyyrien olevan sieluttomia ja ettei heillä näin ollen ole peilikuvaa. Vampyyrilla on kuitenkin sielu, ja näin he näkevät peilikuvansa. Ainoastaan sieluttomat olennot eivät kykene näkemään peilikuvaansa.


      • Jaa-a_vähänhuono

        Mutta eikö itse sielukin ole kyseenalaistettavissa?


      • G.B kirjoitti:

        Tervehdys, ystävä kallis. :)

        Jaan oman kokemukseni mielelläni kanssanne. Oli vuosi 1862, ja asuimme kerjäläisperheeni kanssa kadulla. Oli talvi, ja joka päivä oli meidän taisteltava saadaksemme leipää, joten kiersimme talosta taloon kerjäämässä. Eräs ajanjakso oli huono, emmekä siksi saaneet tarpeeksi ruokaa kerjäämällä. Olin nälkäkuoleman partaalla! En jaksanut enää kävellä talojen välistä matkaa, joten jättäydyin jälkeen etsiäkseni levähdyspaikan. Istuin ja istuin, mutta perhettäni ei kuulunut takaisin. Olin siinä ehkä noin neljä tuntia. Minulla oli todella kova nälkä, ja minua alkoi heikottaa. Tuuperruin maahan, luullakseni.

        Seuranneista tapahtumista en muista paljoakaan. Ainoastaan sen, että näin yläpuolellani valkoisen miehen. Hänen silmänsä olivat merenvihreät ja hän oli mieheksi todella kaunis. Hän tarttui minuun ja kaikki musteni.

        Seuraavan kerran heräsin päivän, ehkä parin päästä. Minun ei ollut enää ollenkaan nälkä. Sen tilalla oli suunnaton tappamisen halu. Se tuntui silloin hyvältä, sittemmin karmealta. Oli kauhea jano. Eräs ruskeaverikkö, nainen toi minulle jotain punaista nestettä, enkä silloin tiennyt mitä se oli; nyt tiedän. Uusi juoma tyydytti verenhimoni, ja tuntui kuin olisin todella herännyt eloon.
        Katsoin itseäni peilistä, ja henkäisin hämmästyksestä; olin iholtani todella vaalea, sekä silmäni olivat muuttuneet täysin eri värisiksi!

        Ei mikään maailman hohdokkain tapa muuttua tälläiseksi, mutta eipä voi mitään!

        Nautin lukea tällaisia tekstejä. En tiedä oliko teksti aito mutta minä sukon tarinasi, ja kirjoitat järkevää tekstiä. Tällaisia juttuja tosiaan on mukava lukea ja eläytyä toisten 'ihmisten' tarinoihin :)


      • Sielu_peilissä
        ShowNoMercy kirjoitti:

        Vampyyrit näkevät peilikuvansa. Se uskomus, että vampyyreilla ei olisi peilikuvaa johtuu siitä, että aikoinaan ihmiset ajattelivat vampyyrien olevan sieluttomia ja ettei heillä näin ollen ole peilikuvaa. Vampyyrilla on kuitenkin sielu, ja näin he näkevät peilikuvansa. Ainoastaan sieluttomat olennot eivät kykene näkemään peilikuvaansa.

        Vampyyrillä ei ole sielua. Kun ihminen muuttuu vampyyriksi, sielu menee Helvettiin ja sieltä tulee tilalle demoni, joka ottaa ruumiin valtaansa. Siksi vampyyrillä ei todellakaan ole peilikuvaa, sillä peili on sielun peili, ja ilman sielua se ei heijasta mitään.


    • emulis

      Mistä tietää että tämä on feikki. Vampyyrit eivät kiillä auringossa, päänsärky/silmien särky voi tulla ihan kaikille, hiusten vaaleminen ei kuulu vampyyriksi muuttumiseen (ei vampyyrius muuta sun ulkonäköö kuule kovinkaan, iho vaan muuttuu reilusti kalpeemmaks näyttäen että olet sairas ja sinulle kasvaa terävät vampyyri hampaat). Ja sitten sinuun. Et edes taida tietää mitä noituus on. Noidat kuule eivät liikuttele ajatuksen voimalla tavaroita ja saa niitä leijumaan (taikurien hommaa). Monetkin näkevät kuolleita. Kukaan ei pysty tuomaan ketään takaisin henkiin.

      • TeePyy

        Pakko myöntää, että emulis on oikeassa.


    • Vampyyrin vainotti

      Kerron teille nyt tarinani, joka liittyy vampyyreihin :/
      Olen 13 vuotias tyttö Kemin läheltä. Olin kerran menossa kaverini kanssa heille. Menimme kaupan kautta. Näin, että jokin tumma hahmo vilhati. Kävin katsomassa, mutta en nähnyt ketään.
      No olimme kaverini tykönä ja kerroin hänelle. Hänen suvussaan on ollut noita, joka on poltettu roviolla. Kaverini kertoi myös, että häntä oli silitetty kun hän nukkui, mutta kun hän huitoi hän ei osunut mihinkään. Heidän talossaan on henki, joka laittoi kerran television päälle kun nukuimme.
      Koulussa maanantaina. Kaverini kertoi, että häntäkin oli silittänyt joku, mutta hän ei ollut osunut mihinkään. He kuvailivat kosketuksen minulle. Tietysti se oli täydellisesti kuvailtu vampyyrin käsi.
      Mitä enemmän aikaa menee sitä enemmän minä pelkään, että vampyyri tappaa minut. Olen nähnyt vampyyreistä unta (sanokaa jos haluatte kuulla unista)
      Olen huomannut muutoksia itsessäni. Liittyisivätköhän nämä muutokset siihen, että pelkään.
      1.En ole enää yhtä rohkea kuin ennen :(
      2.Itken todella paljon
      3.En osaa katsoa ihmisiä silmiin
      4. En uskalla tutustua uusiin ihmisiin
      5.Puren kynsiä :'(
      (on muitakin syitä, mutta tuossa pari)
      Mua pelottaa! Illalla tehään kamun kans spiritismi :/ Yritän ottaa kuolleeseen mummooni yhteyden ja kysyä olenko vaarassa tai onko henkilö vampyyri, joka vainoaa minua :S
      Kirjoitan lisää elämästäni jos haluatte...

      • jammuboy87

        se on pedofiili ja se raiskaa sun kaverit ja kohta sutkin varo vaan jammusetä tulee


      • On monta keinoa päästä irti negatiivisista olioista. Yksi on vaikka yrittää etsiä positiivisempia olioita, oli ne sitten vampyyreita tms... usein meillä on vain negatiiviset mielikuvat eri olioista, monet heistä kuitenkin on ihan ystävällisiä.


      • Girl.of.darkness

        Ei sinun tarvitse pelätä meitä. Vastasyntyneitä kannattaa kyllä varoa mutta ei kypsempiä jotka ovat päässeet osakseen janosta yli. Voin yrittää pitää sinusta huolta jos se enään on tarpeen. Olen itse 14 (jos siis niin katsotaan) ja olen ollut vampyyri jo muutaman vuoden. Minulla ei ole koskaan ollut virallosta janoa koska hillitsin sen aika hyvin. Tule kik (jos sinulla siis on?) Olen siellä darkness_girl1100 ja kyllä olen kikissä vaikka olen vampyyri >:(


    • Huoh...
      Tuo kirjoittaja on ottanut aika paljon vaikutteita Twilight- elokuvasta.
      Tuo on kyllä itsekeksittyä.

      Hei, vampyyrit eivät ole niin kuin elokuvissa, ei vampyyrien iho kimmellä auringossa...

    • ja mua pidetään valehtelijana.. voi juma.

    • 3838

      Tuo on Saatanan valhetta. Nuo voimat ovat demonien voimia, ja vievät Helvettiin eivätkä ole mitään verrattuna Jumalaan. Vain usko Kristukseen pelastaa.

    • Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

      Hohhoijaa kun hollywood kuorruttaa kaiken kauniiksi.. Etovaa. Vampyyritkin romantisoitu huonojen tv-sarjojen myötä. Katsokaa lapsoset vanhoja kunnon elokuvia ja lukekaa vaikka Strokerin Dracula ensin.

    • ridfard

      Onks se oikeest totta jos o muodonmuutos ihmissudeks ja jos ottaa kivulle vastaa ni voiks siihe oikeest kuolla?

      • Kotiinkin voi kuolla. Kaikenlainen vastustelu on raskasta ja oikeastaan turhaa. Jos epäilee muuttuvansa joksikin mitä ei halua, ei kannata yrittää taistella vastaan vaan pikemminkin päättää, että haluaa olla jokin muu ja sitten elää kuin olisi jo tämä uusi persoona. Keskittyä asioihin mistä tykkää ja intuitiivisesti uskoa että muutos parempaan todennäköisesti tulee tapahtumaan.


    • Girl.of.darkness

      Itse olen vampyyri. Omistan kirkkaan punaiset silmät ja kulmahampaani ovat huomattavasti isommat kuin muut hampaani. Inhoan twilight kirjoja sillä niissä liiotrllaan vampyyrinä olemista.. olen 14 jos niin katsotaan ja pystyn vain juoksemaan nopeasti. Minua alkaa rassaamaan kun näen ihmisiä jotka keskustelevat vampyyrien "yliluonnollisista" voimista esimerkiksi ajatusten lukemisesta tai tulevaisuuden näkemisestä!? Tekisin mitä vain että olisin taas ihminen.. mutta hyvä puoli on se että voitan kaikki käden väännössä :) pojatkin

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3998
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2551
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      199
      1589
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1296
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1203
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe