Kreetalle pitkästä aikaa kesällä. Viimeksi meillä oli muistaakseni viikoksi tonni varattu ja rahaa jäikin muutama satanen.
Matkaan lähtee äiti ja teini-ikäinen, joka kustantaa omat tuliaisensa itse. Ruoan haluamme syödä ulkona, mutta alkoholia en esimerkiksi käytä. Onko 1 000 eurosta mihinkään?
Budjetti kahdelle viikolle!?
3
513
Vastaukset
Olen ollut vuosittain kaksikertaa Greetalla ja kaikki elämisen kulut on sielä meidän hintojamme halvempaa, tonnilla elätte sielä hyvin. Kyllä siitä vielä jääkin.
- kreetankävijä
Me (2 aikuista) olemme yleensä Kreetalle varanneet budjetiksi 50 euroa/nenä/päivä ja sillä on pärjätty.
Syömme joka ilta ulkona ja vähän juhlimmekin. Shoppailua emme tosin harrasta, mitä nyt pakolliset tuliaiset itselle, kuten muutama litra oliiviöljyä. :) - Piis
Hei. Meillä meni viime kesänä 100€/pv. Tässä selvennystä vielä:
- 2 aikuista
- alkoholia joimme, mutta ei runsaasti
- tuliaiset, pari retkeä ja puolittainen auton vuokra kuului tähän budjettiin
- söimme 90% ruuista ulkona (lounas päivällinen), aamupalat teimme itse
- jonkin verran ostimme tuliaisia
- tästä rahasta meni myös ilmastointi ja rantatuoli maksut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770