Kreetalle pitkästä aikaa kesällä. Viimeksi meillä oli muistaakseni viikoksi tonni varattu ja rahaa jäikin muutama satanen.
Matkaan lähtee äiti ja teini-ikäinen, joka kustantaa omat tuliaisensa itse. Ruoan haluamme syödä ulkona, mutta alkoholia en esimerkiksi käytä. Onko 1 000 eurosta mihinkään?
Budjetti kahdelle viikolle!?
3
515
Vastaukset 3
Olen ollut vuosittain kaksikertaa Greetalla ja kaikki elämisen kulut on sielä meidän hintojamme halvempaa, tonnilla elätte sielä hyvin. Kyllä siitä vielä jääkin.
- kreetankävijä
Me (2 aikuista) olemme yleensä Kreetalle varanneet budjetiksi 50 euroa/nenä/päivä ja sillä on pärjätty.
Syömme joka ilta ulkona ja vähän juhlimmekin. Shoppailua emme tosin harrasta, mitä nyt pakolliset tuliaiset itselle, kuten muutama litra oliiviöljyä. :) - Piis
Hei. Meillä meni viime kesänä 100€/pv. Tässä selvennystä vielä:
- 2 aikuista
- alkoholia joimme, mutta ei runsaasti
- tuliaiset, pari retkeä ja puolittainen auton vuokra kuului tähän budjettiin
- söimme 90% ruuista ulkona (lounas päivällinen), aamupalat teimme itse
- jonkin verran ostimme tuliaisia
- tästä rahasta meni myös ilmastointi ja rantatuoli maksut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051314Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124584Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30541Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183510Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi24500Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31497