Kenelläkään kokemuksia työskentelystä Turkissa? Maksetaanko veroa sinne vai tänne? Entä millainen on Turkin verotus Suomeen nähden? Tarkoitus olisi olla sesonki siellä ja talvi täällä...
Verotus
4
600
Vastaukset
- deedee
Et maksa veroja, ei siellä turkkilaisetkaan veroja maksele, paitsi jos on oma yritys, on valtiolla töissä jne.
- Ota
..töistä ja lähdet "lomailemaan" ystäviesi luokse Turkkiin. Muistat vain käydä kolmen kk:n välein leimaamassa passin esim. Kreikan puolella. Tiedät varmaan, että Turkissa nuo palkat eivät päätä huimaa, joten ei niistä mitään veroja kannata enää maksella. Siks toisekseen voit kuvitella, mikä paperisota siitä tulis, jos ihan virallisesti sinne töihin menisit. Kahto kuitenkin, että vakuutukset ovat kunnossa. Ja ei muuta ku nenä kohti Turkkia.
- Kiinnostunut
Asiallisista vastauksista. Tiedän että palkat ei siellä päätä huimaa ja sainkin sellaisen tarjouksen jota kannattaa miettiä tarkkaan.Oman alan töitäkin olisi tarjolla ja asuminen ja ruuat kuuluis palkkaan,joten menoja ei juurikaan sillä puolella ole odotettavissa...
Saas nyt sitten nähdä mitä ensi vuosi tuo tullessaan :) - parta
Kiinnostunut kirjoitti:
Asiallisista vastauksista. Tiedän että palkat ei siellä päätä huimaa ja sainkin sellaisen tarjouksen jota kannattaa miettiä tarkkaan.Oman alan töitäkin olisi tarjolla ja asuminen ja ruuat kuuluis palkkaan,joten menoja ei juurikaan sillä puolella ole odotettavissa...
Saas nyt sitten nähdä mitä ensi vuosi tuo tullessaan :)muista maksaa Alanyan mafialle oma osuutensa ettei käy huonosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059