Mun yhtä kaveria on kiusattu nyt 7vuotta. Se ite on jo muka tottunu siihen, mut tosiasiassa luulen et sitä pelottaa puuttuu asiaan. Eihän tollasee pidä eikä saa tottua. Ne jätkät jotka sitä kiusaa on 97 eli kolme vuotta vahempia. Mä en oikeesti aijo jättää asiaa tähän, tollai verille hakkaaminen ei oo mikää leikin asia. Elikkäs: mitä mun ikänen (15v) voi tehä asialle? Voiks asian viiä jonkunlaisee oikeutee asti? Koska ne pojathan on jo rikosrekisterissä tolla iällä. Vastatkaa joku, kiitos.
AUTTAKAA
milja1
1
50
Vastaukset
- ressuthebaron
Hakataanko sitä oikeasti verille? Nyt kerrot jollekin aikuiselle! Tuollaisen on pakko loppua. Aikuisille kertominen ei välttämättä lopeta asiaa, mutta pakko se on niiden tietoonkin saada. Onkos tämä kiusattu tyttö vai poika muuten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623