Kuuluuko tytöillä näkyä sixpack????

10+5

Eli. Oon koht 15 vuotias tyttö, lyhyt (159 cm) ja aika laiha (43 kg). Mulla näkyy vatsalihakset aika selvästi, alimmaiset vähiten. En alunperin ees treenannu niit mitenkää erityisest, mitä ny tein tallihommii ja joskus kävin salil. Huomasin vaa yks kerta et helvetti, mullaha näkyy sixpack! Treenasin sitte jonki aikaa (3 kk?) vatsalihaksii sillee, et tein vatsalihaksii 100 per ilta ja nyt mul on semne kiva pieni sixpack. Onks kaunista vai pitäisiks tytöil olla vaa semmone littee vatsa? Mielipiteit!!?? Ja keskustelu pysyy asiallisena? Vastaan joihinki kysymyksii, kuvan saatan laittaa, jos joku haluu..

9

194

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ecc__

Mielummin lihaksikas tai hieman pyöreä, kuin noin laiha,,, Mutta se on vaan mun mielipide.

• $$$

Ei haittaa jos tytöllä näkyy sixback. Se voi jopa joitain poikii kiihottaa :)

• perperjonsson

kuusiselkä opettele englantia vitun aasi

• 16vTreenaaja

No jaa, omasta mielestä seksikkäintä tytössä on kun on 2 päkki.
      Mutta parempi mikä tahansa päkki kuin täysi läski!

• giiiirl15

mun mielestä just kiva(: iteki oon 15v tyttö ja yritän treenaa itelle pientä sixpackii:D

• booi15

on hyvännäkönen! kuvaa? :)

• Krisiiiiiibailuuu

Lait vaa kuva ni katotaa :D

• Ouuuu

Mulla tulee mieleen joku vitun tyttö/poika mieleen jos on sixpack tytöllä en kyl itelleni semmosta ikinä hankkisi

vakka käyn salilla aktiivisesti valttelen yli kuntoa

• perperjonsson

onhan se kiva jos se kestää sen että SITÄ HAKATAAN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe