Eli. Oon koht 15 vuotias tyttö, lyhyt (159 cm) ja aika laiha (43 kg). Mulla näkyy vatsalihakset aika selvästi, alimmaiset vähiten. En alunperin ees treenannu niit mitenkää erityisest, mitä ny tein tallihommii ja joskus kävin salil. Huomasin vaa yks kerta et helvetti, mullaha näkyy sixpack! Treenasin sitte jonki aikaa (3 kk?) vatsalihaksii sillee, et tein vatsalihaksii 100 per ilta ja nyt mul on semne kiva pieni sixpack. Onks kaunista vai pitäisiks tytöil olla vaa semmone littee vatsa? Mielipiteit!!?? Ja keskustelu pysyy asiallisena? Vastaan joihinki kysymyksii, kuvan saatan laittaa, jos joku haluu..
Kuuluuko tytöillä näkyä sixpack????
9
194
Vastaukset
- ecc__
Mielummin lihaksikas tai hieman pyöreä, kuin noin laiha,,, Mutta se on vaan mun mielipide.
- $$$
Ei haittaa jos tytöllä näkyy sixback. Se voi jopa joitain poikii kiihottaa :)
- perperjonsson
kuusiselkä opettele englantia vitun aasi
- 16vTreenaaja
No jaa, omasta mielestä seksikkäintä tytössä on kun on 2 päkki.
Mutta parempi mikä tahansa päkki kuin täysi läski! - giiiirl15
mun mielestä just kiva(: iteki oon 15v tyttö ja yritän treenaa itelle pientä sixpackii:D
- booi15
on hyvännäkönen! kuvaa? :)
- Krisiiiiiibailuuu
Lait vaa kuva ni katotaa :D
- Ouuuu
Mulla tulee mieleen joku vitun tyttö/poika mieleen jos on sixpack tytöllä en kyl itelleni semmosta ikinä hankkisi
vakka käyn salilla aktiivisesti valttelen yli kuntoa - perperjonsson
onhan se kiva jos se kestää sen että SITÄ HAKATAAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708