hölmö nykynuori

hömpölli

Voisitteko selittää tänne nykynuorten käyttämää sanastoo esim. Ragequit ja tämmötteet..:D En ymmärrä yhtää mitää ku kaverit puhuu ja tunnenkin olevani hölmö nykynuori.xd

15

2023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hömpölli

      Oon 99 syntyny:3

      • HeKeKeKe

        Ragequittaaminen on sitä, että suutut jossain pelissä, karjut chattiin ja häivyt pelistä ärsyyntyneenä.

        Rageaminen on suuttumista.

        Blockaaminen on torjumista.

        Snipaaminen/sniputtaminen tarkka-ampumista.

        Hedu on headshot eli pääosuma

        Noob/noobi/nuubi on haukkumasana aloittelijoille

        Tossa oli nyt jotain, pääasiassa pelijuttuja.


      • hölmöllii
        HeKeKeKe kirjoitti:

        Ragequittaaminen on sitä, että suutut jossain pelissä, karjut chattiin ja häivyt pelistä ärsyyntyneenä.

        Rageaminen on suuttumista.

        Blockaaminen on torjumista.

        Snipaaminen/sniputtaminen tarkka-ampumista.

        Hedu on headshot eli pääosuma

        Noob/noobi/nuubi on haukkumasana aloittelijoille

        Tossa oli nyt jotain, pääasiassa pelijuttuja.

        Joo... kiitti. Oon kyl tyttö mut ei siin vissii mitää:D


      • HeKeKeKe
        hölmöllii kirjoitti:

        Joo... kiitti. Oon kyl tyttö mut ei siin vissii mitää:D

        Aha :D No, pojat käyttää pääasiassa noita sanoja. Ehkä sä saat vähän paremmin selkoa niiden hölöttämisestä...


    • kurpizza_

      Eipä tule mitään mieleen. Muutamia:

      Eeppinen= sankarillinen, mahtava
      spämmäys= roskapostittaa
      Trolli= kts. rainbowdash120
      tmi= too much information

    • Eräs trotskilainen

      OMG = Olen aivoton teinipissis.

      • oce

        Ragettaa - raivota
        pillurage - tyttöje raivoamine
        Epic- eeppine
        Säikky- sätkä -tupakka
        Snussi-nuuska
        ööli-kalja
        Leiska-viinaa leijonaa vissii
        Semi -perus
        Ja niitähä o paaaaaaljo muitaki mut noi tuli mielee. Mitä ny jotai mopo sanastoo pyörii ny pääsä...


      • 9 + 14
        oce kirjoitti:

        Ragettaa - raivota
        pillurage - tyttöje raivoamine
        Epic- eeppine
        Säikky- sätkä -tupakka
        Snussi-nuuska
        ööli-kalja
        Leiska-viinaa leijonaa vissii
        Semi -perus
        Ja niitähä o paaaaaaljo muitaki mut noi tuli mielee. Mitä ny jotai mopo sanastoo pyörii ny pääsä...

        bisse - kalja
        pilvi,kukka,ganja - kannabis
        poliisi - skoude
        lonkku - lonkero
        sidukka - siideri
        fb - facebook
        insta - instagram
        ootd - päivän asu (outfit of the day)
        atm - mitä teet tällä hetkellä (at the moment)
        sätkä - kääritty tupakka
        jointti - kannabis tupakkamuodossa
        amis - ammattikoululainen
        kvg - "kato vittu googlesta"
        deeku,pulsu - juoppo
        pönde - maalla/kylässä tmv asuva
        jne, etc - ja niin edespäin
        tmv - tai muuta vastaavaa
        ym - ynnä muuta
        linna - vankila
        uko - isä

        Sii ny jotaa mitä ekana tuli mielee. Useimmat aika tuttuja, mut ei kai se mitää.


      • kykkopää
        9 + 14 kirjoitti:

        bisse - kalja
        pilvi,kukka,ganja - kannabis
        poliisi - skoude
        lonkku - lonkero
        sidukka - siideri
        fb - facebook
        insta - instagram
        ootd - päivän asu (outfit of the day)
        atm - mitä teet tällä hetkellä (at the moment)
        sätkä - kääritty tupakka
        jointti - kannabis tupakkamuodossa
        amis - ammattikoululainen
        kvg - "kato vittu googlesta"
        deeku,pulsu - juoppo
        pönde - maalla/kylässä tmv asuva
        jne, etc - ja niin edespäin
        tmv - tai muuta vastaavaa
        ym - ynnä muuta
        linna - vankila
        uko - isä

        Sii ny jotaa mitä ekana tuli mielee. Useimmat aika tuttuja, mut ei kai se mitää.

        mitä igerstampere tarkottaa?:D kaikki ku hashtaggailee sillä..


    • No just vaikka näitä:

      OMG = Oh my god
      IhQ = ihana
      SWAG = (tästä on kiistelty mutta) itsevarma henkilö
      YOLO = You only live once, elät vain kerran.
      atm = at the moment
      tms = tai muuta sellaista
      jne = ja niin edelleen
      emt = en mä tiiä
      insta / IG = instagram
      face / fabo / fb = facebook

      Kaikki oli tällasii mitä melkee kaikki tietää mut toivottavasti oli jollekki apuu........ :D

    • fp= facepalm, naamapalmu
      Brony= ponittaja,ponifani,ponihomo
      Gay= homo ja iloinen
      Swedu= ruotsalainen
      Helari= kimeä ääni ikäluokkaansa verrattuna
      trolli= peikko , myös internet huijari/pilailija
      egghead= älypää
      kirkkovene= piirrettynä tarkoittaa naisen sukuelintä
      omg= o my god/ gosh
      Jonne= 00 syntynyt,vittuileva,nuori,juo usein energia juomia,usein pelaa pelejä
      Gamer= pelaaja
      Mlp= My Little Pony
      Trolface= Trolli naama
      You dont say= äläpä
      Fb= Facebook
      Wut= Mitä
      Sup= mites menee?
      Awesome face= mahtava naama
      Derp face=Derpi naama
      Derpy= vinosilmä
      horse= miehen sukupuolielin
      helikorpteri= miehen sukuelin
      Sleba= miehen sukuelin
      Kupit= rinnat
      lauta= pienet rinnat
      Swag= kiistelty sana
      Yolo= you only live once, elät vain kerran
      spämmi= roskaposti vyöry
      Shitstrom= paskamyrksky, Paljon ihmisiä aloittaa kiivaan asiattoman keskustelun aiheesta.
      Furry= Eläin joka on täysin kuin ihminen ja käyttää vaatteita
      Oc= original charchaters, monista sarjoista itse luotu oma tyyppi
      Copyrights= tekijänoikeudet
      siikata= katsoa
      delata= kuolla
      Rage= Raivostuminen
      Fandom= jonkun sarjan fanikunta.
      Vlogaaja= tekee vlogi videoita, eli videoita jossa kertoo päivästään tai tekee jotain muuta.
      Youtuber= youtubettaja, elikkä tyyppi joka tekee säännöllisesti videoita youtbeen
      Tilaaja= Youtubessa saatava "seuraaja"
      Angsti= Itkemistä viiltelyä ja suremista
      Emo= Tyttö jonka hiukset peittävät silmät, käyttävät usein poikamaisia vaatteita ja monet emot ovat bi (en siis yleistä)
      Fapata= runkata, vetää käteen
      Clopata= Runkata poneille
      Brofirst= 2 Nyrkkiä yhteen
      IhQ= Tyttömäinen, pinkki ihana ja kaikella tavalla tyttömäinen.
      Juntti= tyhmä
      leija= kehuskelee jollain asialla "leijuu asialla"
      Selfie= kuva itsestään

      Urbaani sanakirja auttaa sit vie, jos noist ei ollu apua :) itsekkin oppii näitä sanoja kokoajan lisää.

    • HeKeKeKee= mieshuora
      Siiliö=Siilifetisti
      Ocean=lutka
      Eräs Stroskilainen =himo homo
      Hetero =outoja ihmisiä
      RainbowDas120=trolli

    • Himo ja homo yhteen.

      Rainbowdash120=Maailman paskinta paskaa.

    • Samba69

      Noeivaa / No ei vaa = No ei vaiskaan, En ollut tosissani äsken (?)

      (kuuluuko tuo kirjoittaa erikseen vai yhteen?)

    • Kylmät.Kädet

      Vittu mikä hiki = vittu mikä soija.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      557
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe