Kertokaa kuulumisia Kusadasista. Matkaa suunnitellaan toukokuulle.
Onko paikka liian rauhallinen ?
KUSADASI
6
257
Vastaukset
- Kuskus
En usko, että on liian rauhallinen. Me olimme toukokuun lopussa muutama vuosi sitten hotelli Saturnissa hieman keskustan ulkopuolella. Keskustassa paljon kauppoja, kuppiloita, basaarialue jne, paljon porukkaa. Pieni paikkahan tuo on, mutta ajan käydessä pitkäksi, voi piipahtaa vaikka päiväretkellä Samoksella.
- Ärsyyntynyt
Jos menet sinne niin varo huijaavia ja iholle tulevia kauppiaita basaarissa. Tunkevat väkisin oman rättinsä ihmisten laukkuihin ja vaativat rahaa...
- marik1
Ollaan oltu Kusadasissa kolmasti ja joka kerta on tykätty. En ole kokenut turkkilaisia huijaaviksi tai iholle tunkeviksi - mutta asenne ilmeisesti ratkaisee.
Päiväretki Efesokseen kannattaa tehdä, samoin izmir oli mielenkiintoinen ja sinne pääsi helposti.
Tässä blogissa on viimeisimmältä reissulta jotain juttua:
http://sitajaksaaparemminkunonjotain.blogspot.fi/2014_02_01_archive.html- Ärsyyntynyt
Asenne ei todellakaan ratkaise, jos kohdalle basaarissa osuu kauppias, joka hulluna repii kädestäsi kassisi ja tunkee oman hupparinsa kassiisi ja sitoo pussin kiinni monella solmulla ja vaatii kovaan ääneen rahaa... Ei ole ikinä missään muualla tapahtunut tuollaista aikaisemmin ja olen matkustellut paljon.
- minja5
Ärsyyntynyt kirjoitti:
Asenne ei todellakaan ratkaise, jos kohdalle basaarissa osuu kauppias, joka hulluna repii kädestäsi kassisi ja tunkee oman hupparinsa kassiisi ja sitoo pussin kiinni monella solmulla ja vaatii kovaan ääneen rahaa... Ei ole ikinä missään muualla tapahtunut tuollaista aikaisemmin ja olen matkustellut paljon.
Tuntuu epätodelliselta käytökseltä . En voisi uskoa että minulle
tehtäisiin tuollaista !!!! - Ärsyyntynyt
minja5 kirjoitti:
Tuntuu epätodelliselta käytökseltä . En voisi uskoa että minulle
tehtäisiin tuollaista !!!!En minäkään voinut uskoa aikaisemmin, mutta tilanne oli uhkaava. Basaarissa muut myyjät kertoivat kyseisen myyjän olevan tunnettu törkeästä käytöksestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882