KUSADASI

mar5

Kertokaa kuulumisia Kusadasista. Matkaa suunnitellaan toukokuulle.
Onko paikka liian rauhallinen ?

6

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuskus

En usko, että on liian rauhallinen. Me olimme toukokuun lopussa muutama vuosi sitten hotelli Saturnissa hieman keskustan ulkopuolella. Keskustassa paljon kauppoja, kuppiloita, basaarialue jne, paljon porukkaa. Pieni paikkahan tuo on, mutta ajan käydessä pitkäksi, voi piipahtaa vaikka päiväretkellä Samoksella.

• Ärsyyntynyt

Jos menet sinne niin varo huijaavia ja iholle tulevia kauppiaita basaarissa. Tunkevat väkisin oman rättinsä ihmisten laukkuihin ja vaativat rahaa...

• marik1

Ollaan oltu Kusadasissa kolmasti ja joka kerta on tykätty. En ole kokenut turkkilaisia huijaaviksi tai iholle tunkeviksi - mutta asenne ilmeisesti ratkaisee.

Päiväretki Efesokseen kannattaa tehdä, samoin izmir oli mielenkiintoinen ja sinne pääsi helposti.

Tässä blogissa on viimeisimmältä reissulta jotain juttua:
      http://sitajaksaaparemminkunonjotain.blogspot.fi/2014_02_01_archive.html

• Ärsyyntynyt

Asenne ei todellakaan ratkaise, jos kohdalle basaarissa osuu kauppias, joka hulluna repii kädestäsi kassisi ja tunkee oman hupparinsa kassiisi ja sitoo pussin kiinni monella solmulla ja vaatii kovaan ääneen rahaa... Ei ole ikinä missään muualla tapahtunut tuollaista aikaisemmin ja olen matkustellut paljon.

• minja5
        Ärsyyntynyt kirjoitti:

Asenne ei todellakaan ratkaise, jos kohdalle basaarissa osuu kauppias, joka hulluna repii kädestäsi kassisi ja tunkee oman hupparinsa kassiisi ja sitoo pussin kiinni monella solmulla ja vaatii kovaan ääneen rahaa... Ei ole ikinä missään muualla tapahtunut tuollaista aikaisemmin ja olen matkustellut paljon.

Tuntuu epätodelliselta käytökseltä . En voisi uskoa että minulle
        tehtäisiin tuollaista !!!!

• Ärsyyntynyt
        minja5 kirjoitti:

Tuntuu epätodelliselta käytökseltä . En voisi uskoa että minulle
        tehtäisiin tuollaista !!!!

En minäkään voinut uskoa aikaisemmin, mutta tilanne oli uhkaava. Basaarissa muut myyjät kertoivat kyseisen myyjän olevan tunnettu törkeästä käytöksestään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      274
      5155
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      53
      4321
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      94
      3645
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2729
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      20
      1999
    6. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1863
    7. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      117
      1771
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      98
      1511
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      71
      1095
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      149
      1084
    Aihe