Hei!
Kyselisin täällä jos jollain olisi mielipide :) minulla on nyt 6,5kk vanha tyttö, joka on alkanut nousemaan tukea vasten pystyyn ja viime päivien aikana ottanut joka kerralla myös kävelyaskelia. Kontannut lapsi on nyt pari viikkoa ja samoihin aikoihin alkanut itse nousemaan istumaan. Olisiko teidän mielestänne hyvä hankkia jo kengät? Tyttö varvistaa todella paljon, varpaat jäävät välillä kokonaan jalan alle. Jos olette kenkien kannalla, mistä koossa niitä saa? Lapsi on pienikokoinen, käyttää koon 62-68 vaatteita. Neuvolaan kun muissa asioissa soitin, kysäisin asiasta,eivät uskoneet lapsen tarkoituksella ottavan askelia ja unohtavan pystyyn nousemisenkin hetkeksi. Itse en näin usko.
Pystyyn nousevalle 6,5kk vanhalle kengät?
4
93
Vastaukset
- Ällistynyt-äiti
Anteeksi aloitus tuli kaksi kertaa! Luulin ettei ensimmäisellä kerralla lähtenyt, siksi kirjoitin uudestaan.
- tuskin lapsi
ulkona vielä kävelee että kenkiä tarttis..Sisällä ei tietenkään kenkiä tarvitse.
- Ällistynyt-äiti
En uskookaan, että ulkona kävelisi. Lähinnä varvistuksen korjaamiseen sisällä niitä ajattelin.
- Jdhdk
Ällistynyt-äiti kirjoitti:
En uskookaan, että ulkona kävelisi. Lähinnä varvistuksen korjaamiseen sisällä niitä ajattelin.
Kun on noin pienestä kyse, niin ei siitä varvistamisesta tarvitse olla huolissaan. Odotelkaa nyt ainakin rauhassa sinne 8 kk -neuvolaan. Jos tyttö sitä ennen lähtee ihan kunnolla kävelemään tukea vasten ja varvistaa edelleen pahasti, niin ota sitten vaikka neuvolassa puheeksi ja harkitse niitä kenkiä uudemman kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä881755Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721625Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901399Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1731330- 57925
- 49900
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em67889- 66884
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40871Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838