Onkos kellään kokemusta? Minulla oli soneralta liittymä jonka haltija olin, päätin vaihtaa DNA:n ja samalla siirrettiin DNA:n liittymä minun nimiini. Soneralta oltiin otettu siis kaksi liittymää jotka olivat toisen nimissä ja minä toisen liittymän haltijana, nyt kun kesken sopimuskauden sonera perii meiltä liittymämaksuja, niin sain tietää että ovat avanneet minun nimissä heille liittymän, minä en siis ole ollut asiakkaana siellä, vaan toisen liittymän haltijana. Miten tämä on mahdollista, en kuitenkaan saanut koskaan ilmoitusta että ovat avanneet sopimuskauden loppu ajaksi toiset liittymät ja että olen nykyään itsekkin myös soneran asiakas, vaikka ennen olin soneraliittymän käyttäjän haltija, mahtoko kukaan nyt ymmärtää mitä koitin sanoa. No nyt mulla on soneran liittymä josta en ollut tietoinen, enkä koskaan saanut sim-korttia edes. Sen kyllä olen ymmärtänyt että olen velvollinen maksamaan liittymää sopimuksen loppuun asti, mutta eikö soneran olisi kuulunut lähettää avaamansa liittymän tiedot ja sim-kortti minulle ja miten ihmeessä voin olla heidän asiakas jos en ole koskaan eläissäni ollut, voiko he laittaa minut asiakkaaksi jos olen ollut liittymän käyttäjä, mutta en omistaja tietämättän?
määräaikais sopimus...
1
242
Vastaukset
Morosta,
Tähän alkuun yleisesti:
Nykyään onnistuu vaihtaa liittymä operaattorilta toiselle, vaikka siinä olisi voimassaoleva laitesopimus (eli kytky). Homma menee siten että avaamme asiakkaan oman numeron rinnalle toisen numeron ja määräaikainen sopimus siirretään siihen. Kyseessä on oikeastaan vain laskutustekninen numero, siksi siitä ei tule mitään sim-kortteja postissa. Voidaan toki toimittaa, jos asiakas haluaa. Tämän sopimuksen vaihdoksen jälkeen oma numero on vapaa vaihtamaan operaattoria. Laskutusliittymä/numero sulkeutuu automaattisesti kun laitesopimus päättyy.
Homma menee siis näin saman asiakastunnuksen alla, vaikka joku toinen olisi liittymän käyttäjä. Laskutusliittymää ei avata käyttäjälle, vaan asiakkaalle niinkuin alunperinkin oli.
Se, miksi tässä kohtaa meni näin en osaa sanoa kun en pääse näkemään teidän tietojanne. Pointti siinä että näin ei pitäisi missään nimessä tapahtua. Ihan vain arvaus, olisitko kuitenkin ollut sen liittymän omistaja, eli asiakas itse?
Otahan yhteys asiakaspalveluumme numerossa 0200 17000 tai esim Facebookin/Twitterin kautta --> http://bit.ly/1fos493 niin saadaan tähän selvyys.
Kiitos :)
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512