määräaikais sopimus...

ihan sekaisin

Onkos kellään kokemusta? Minulla oli soneralta liittymä jonka haltija olin, päätin vaihtaa DNA:n ja samalla siirrettiin DNA:n liittymä minun nimiini. Soneralta oltiin otettu siis kaksi liittymää jotka olivat toisen nimissä ja minä toisen liittymän haltijana, nyt kun kesken sopimuskauden sonera perii meiltä liittymämaksuja, niin sain tietää että ovat avanneet minun nimissä heille liittymän, minä en siis ole ollut asiakkaana siellä, vaan toisen liittymän haltijana. Miten tämä on mahdollista, en kuitenkaan saanut koskaan ilmoitusta että ovat avanneet sopimuskauden loppu ajaksi toiset liittymät ja että olen nykyään itsekkin myös soneran asiakas, vaikka ennen olin soneraliittymän käyttäjän haltija, mahtoko kukaan nyt ymmärtää mitä koitin sanoa. No nyt mulla on soneran liittymä josta en ollut tietoinen, enkä koskaan saanut sim-korttia edes. Sen kyllä olen ymmärtänyt että olen velvollinen maksamaan liittymää sopimuksen loppuun asti, mutta eikö soneran olisi kuulunut lähettää avaamansa liittymän tiedot ja sim-kortti minulle ja miten ihmeessä voin olla heidän asiakas jos en ole koskaan eläissäni ollut, voiko he laittaa minut asiakkaaksi jos olen ollut liittymän käyttäjä, mutta en omistaja tietämättän?

1

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morosta,

      Tähän alkuun yleisesti:

      Nykyään onnistuu vaihtaa liittymä operaattorilta toiselle, vaikka siinä olisi voimassaoleva laitesopimus (eli kytky). Homma menee siten että avaamme asiakkaan oman numeron rinnalle toisen numeron ja määräaikainen sopimus siirretään siihen. Kyseessä on oikeastaan vain laskutustekninen numero, siksi siitä ei tule mitään sim-kortteja postissa. Voidaan toki toimittaa, jos asiakas haluaa. Tämän sopimuksen vaihdoksen jälkeen oma numero on vapaa vaihtamaan operaattoria. Laskutusliittymä/numero sulkeutuu automaattisesti kun laitesopimus päättyy.

      Homma menee siis näin saman asiakastunnuksen alla, vaikka joku toinen olisi liittymän käyttäjä. Laskutusliittymää ei avata käyttäjälle, vaan asiakkaalle niinkuin alunperinkin oli.

      Se, miksi tässä kohtaa meni näin en osaa sanoa kun en pääse näkemään teidän tietojanne. Pointti siinä että näin ei pitäisi missään nimessä tapahtua. Ihan vain arvaus, olisitko kuitenkin ollut sen liittymän omistaja, eli asiakas itse?

      Otahan yhteys asiakaspalveluumme numerossa 0200 17000 tai esim Facebookin/Twitterin kautta --> http://bit.ly/1fos493 niin saadaan tähän selvyys.

      Kiitos :)

      Tero@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe