Onkos kellään kokemusta? Minulla oli soneralta liittymä jonka haltija olin, päätin vaihtaa DNA:n ja samalla siirrettiin DNA:n liittymä minun nimiini. Soneralta oltiin otettu siis kaksi liittymää jotka olivat toisen nimissä ja minä toisen liittymän haltijana, nyt kun kesken sopimuskauden sonera perii meiltä liittymämaksuja, niin sain tietää että ovat avanneet minun nimissä heille liittymän, minä en siis ole ollut asiakkaana siellä, vaan toisen liittymän haltijana. Miten tämä on mahdollista, en kuitenkaan saanut koskaan ilmoitusta että ovat avanneet sopimuskauden loppu ajaksi toiset liittymät ja että olen nykyään itsekkin myös soneran asiakas, vaikka ennen olin soneraliittymän käyttäjän haltija, mahtoko kukaan nyt ymmärtää mitä koitin sanoa. No nyt mulla on soneran liittymä josta en ollut tietoinen, enkä koskaan saanut sim-korttia edes. Sen kyllä olen ymmärtänyt että olen velvollinen maksamaan liittymää sopimuksen loppuun asti, mutta eikö soneran olisi kuulunut lähettää avaamansa liittymän tiedot ja sim-kortti minulle ja miten ihmeessä voin olla heidän asiakas jos en ole koskaan eläissäni ollut, voiko he laittaa minut asiakkaaksi jos olen ollut liittymän käyttäjä, mutta en omistaja tietämättän?
määräaikais sopimus...
1
219
Vastaukset
Morosta,
Tähän alkuun yleisesti:
Nykyään onnistuu vaihtaa liittymä operaattorilta toiselle, vaikka siinä olisi voimassaoleva laitesopimus (eli kytky). Homma menee siten että avaamme asiakkaan oman numeron rinnalle toisen numeron ja määräaikainen sopimus siirretään siihen. Kyseessä on oikeastaan vain laskutustekninen numero, siksi siitä ei tule mitään sim-kortteja postissa. Voidaan toki toimittaa, jos asiakas haluaa. Tämän sopimuksen vaihdoksen jälkeen oma numero on vapaa vaihtamaan operaattoria. Laskutusliittymä/numero sulkeutuu automaattisesti kun laitesopimus päättyy.
Homma menee siis näin saman asiakastunnuksen alla, vaikka joku toinen olisi liittymän käyttäjä. Laskutusliittymää ei avata käyttäjälle, vaan asiakkaalle niinkuin alunperinkin oli.
Se, miksi tässä kohtaa meni näin en osaa sanoa kun en pääse näkemään teidän tietojanne. Pointti siinä että näin ei pitäisi missään nimessä tapahtua. Ihan vain arvaus, olisitko kuitenkin ollut sen liittymän omistaja, eli asiakas itse?
Otahan yhteys asiakaspalveluumme numerossa 0200 17000 tai esim Facebookin/Twitterin kautta --> http://bit.ly/1fos493 niin saadaan tähän selvyys.
Kiitos :)
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288