Onkos kellään kokemusta? Minulla oli soneralta liittymä jonka haltija olin, päätin vaihtaa DNA:n ja samalla siirrettiin DNA:n liittymä minun nimiini. Soneralta oltiin otettu siis kaksi liittymää jotka olivat toisen nimissä ja minä toisen liittymän haltijana, nyt kun kesken sopimuskauden sonera perii meiltä liittymämaksuja, niin sain tietää että ovat avanneet minun nimissä heille liittymän, minä en siis ole ollut asiakkaana siellä, vaan toisen liittymän haltijana. Miten tämä on mahdollista, en kuitenkaan saanut koskaan ilmoitusta että ovat avanneet sopimuskauden loppu ajaksi toiset liittymät ja että olen nykyään itsekkin myös soneran asiakas, vaikka ennen olin soneraliittymän käyttäjän haltija, mahtoko kukaan nyt ymmärtää mitä koitin sanoa. No nyt mulla on soneran liittymä josta en ollut tietoinen, enkä koskaan saanut sim-korttia edes. Sen kyllä olen ymmärtänyt että olen velvollinen maksamaan liittymää sopimuksen loppuun asti, mutta eikö soneran olisi kuulunut lähettää avaamansa liittymän tiedot ja sim-kortti minulle ja miten ihmeessä voin olla heidän asiakas jos en ole koskaan eläissäni ollut, voiko he laittaa minut asiakkaaksi jos olen ollut liittymän käyttäjä, mutta en omistaja tietämättän?
määräaikais sopimus...
1
186
Vastaukset
Morosta,
Tähän alkuun yleisesti:
Nykyään onnistuu vaihtaa liittymä operaattorilta toiselle, vaikka siinä olisi voimassaoleva laitesopimus (eli kytky). Homma menee siten että avaamme asiakkaan oman numeron rinnalle toisen numeron ja määräaikainen sopimus siirretään siihen. Kyseessä on oikeastaan vain laskutustekninen numero, siksi siitä ei tule mitään sim-kortteja postissa. Voidaan toki toimittaa, jos asiakas haluaa. Tämän sopimuksen vaihdoksen jälkeen oma numero on vapaa vaihtamaan operaattoria. Laskutusliittymä/numero sulkeutuu automaattisesti kun laitesopimus päättyy.
Homma menee siis näin saman asiakastunnuksen alla, vaikka joku toinen olisi liittymän käyttäjä. Laskutusliittymää ei avata käyttäjälle, vaan asiakkaalle niinkuin alunperinkin oli.
Se, miksi tässä kohtaa meni näin en osaa sanoa kun en pääse näkemään teidän tietojanne. Pointti siinä että näin ei pitäisi missään nimessä tapahtua. Ihan vain arvaus, olisitko kuitenkin ollut sen liittymän omistaja, eli asiakas itse?
Otahan yhteys asiakaspalveluumme numerossa 0200 17000 tai esim Facebookin/Twitterin kautta --> http://bit.ly/1fos493 niin saadaan tähän selvyys.
Kiitos :)
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841