Suurin ikäero seksikumppanin kanssa

Kysely

Mikä on ollut suurin ikäero kun olet harrastanut seksiä?
Itsellä ollut nuorempaan suuntaan 18 vuotta (eli 21 v. tyttö) ja vanhempaan suuntaan 15 v. (nainen sanoi iäkseen 54 v.)

42

5658

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sbsbsfbsfb

      Nuorempaan 20v ja vanhempaan 2kk

      • Latelaalaaa

      • älä klikkaa
        Latelaalaaa kirjoitti:

        Nuorempaan 11v ja vanhempaan 10 vuotta. Vanhemmat naiset vaan on parasta.

        http://tinyurl.com/hotimes

        allersin tilaussivu


    • Ikämies

      Itse olin 68 ja tyttö 24, tulis ikäeroo 44 v.

    • 40-30

      Vanhempaan 40 vuotta ja nuorempaan 30 vuotta. 10 vuoden päästä tuo nuorempi saa vanhemman kiinni.

    • 23 vuotta

      17 vuotiaana olin 40 vuotiaan miehen kanssa

    • Vanha vittumies

      Minulla 75 vuotiaalla ukolla on vaimoni lisäksi neljä vakituista ja minua paljonkin nuorempaa aasialaista seksikumppania: 28v, 33v, 40v ja 44v, eli 47, 42, 35 ja 31 vuotta minua nuorempia virkeitä ja HEMAISEVIA naisia. Seksielämäni, 58 vuotta, aikana olen nussinut jopa noin 40 vuotta itseäni vanhempaa naista ja noin 50 vuotta itseäni nuorempaa tyttöä. Seksitellyt olen satojen naisten ja tyttöjen kanssa.

    • naikkonen-

      Kymmenisen vuotta vanhempi mies on mulla, olen parissa kymmenissä.

    • mies .

      30 vuotta. 20 vuotiaana panin 50 vuotiasta nuorista miehistä pitävää naista useammankin kerran.
      25 vuotta seuraavaksi,22 vuotiaana sain 47 vuotiasta naimisissa olevaa isotissistä naista.

    • asdasd2

      oon saanu 6 vuotta nuoremmalt ja 5 tai 6 vuotta vanhemmalt :D

    • puumax

      näin 47 vuotiaana 27 vuotta nuorempaa urosta ja hauskaa oli

    • nainen 25v

      Vanhin mies oli 14 vuotta vanhempi, yhden yön juttu muutama vuosi sitten.
      Yleensä 2-5 vuotta vanhempien kanssa olen ollut.

      Nuorin on tämän hetkinen 18-vuotias eli 7 vuotta nuorempi. Seksiä on ollut nyt kuukauden ajan ja koukussa olen vaikka nuorempia on ollut vain pari aiemmin ja hekin vain 1-2 vuotta nuorempia.

      Hauskaa on että kaikki nuoremmat on olleet paljon pidempiä mitä minä. Tämä 18v poikakin on yli 35 senttiä pidempi.

    • missuniverse

      Olen 30.v nainen ja vanhin mies oli minua kymmenen vuotta vanhempi. Nuorin oli minua taasen 8v. nuorempi!

      Kummassakin tapauksessa ikäero ei kuitenkaan varsinaisesti tuntunut tai näkynyt räikeästi ulospäin!

    • Muisti pätkii

      Vanhempaan 17, nuorempaan en muistanut kysyä ikää :)

    • kihniö

      Armeija-aikoina sain vanhaltarouvalta 74wee pillua ja kunnolla...

    • Nimna

      Ikäeroa ollut 29 vuotta ,mies 60 ja minä silloin 31 v naimisissa oleva perheenäiti.

    • Vanha pervo

      Vanhempaan suuntaan niin että minä 20 ja nainen 68. Nuorempaan niin että minä 22 ja tyttö 13. Tästä kaikesta on jo yli 30 vuotta aikaa.

    • viriili50+

      Vanhempaan suuntaan: minä 30 ja nainen 56 =26v
      nuorempaan suuntaan: minä 49 ja nainen 16 = 33 v

    • addikti

      27 v ylöspäin ja 16 alaspäin. Silloin n. 35 vuotias itse.

      Molempiin suuntiin oli oikein mukavaa.

      Vanhempi oli kova imuttamaan ja antoi tehdä mitä vaan

    • Mies 50 v

      Nuorempaan suuntaan 25 vuotta nuorempi, vanhempaan suuntaan 19 vuotta vanhempi nainen.

    • Eka,

      Olin 16v poika kun vanhempi nainen juotti ja nai. Sano myöhemmin olevansa 65v ,mutta oltiin monta vuotta sängyssä.Opetti kovasti mitä pitää tehdä.

    • Nuorta ja vanhaa

      Viime viikonloppuna kahdelta pojalta, ikää en kysynyt, mutta 18v. /- 1 vuosi. Eli pitääkö nämä nyt laskea yhteen ? Itse olen 53 v. eli 33 vuotta nuorempiahan he olivat. Vanhemasta päästä 22vuotiaana nain 64 vuotiaan kanssa, eli mitäs siitä sitten tulee... 42 vuotta, joo niin oli, oikein taskulaskimella laskin.

    • Ite oli 20 ja nainen 63 eli 43 vuotta ikäeroa... Ja sitte ite oon 35 ja tyttöystävä 20 eli 15 ikäero nyt... Mutta mun mielestä ikä on vaan numeroita ei niihin saa takertua...

    • Oisko ollu joku 40v en kysyny ikää ;:P

    • jormaaa

      intissä nain tosi puutteessa Joensuun aseman makasiiinin välissä,,
      ainakin 60 ryppynaamaa ja tupakinkellastamaa naista oli hiprakassa,,
      iltahämärässä åari laakia,,
      hyvää oli ja nainenkin sai,,,,,ikäero 44vuotta,,,,vuosi oli -78 nyt
      itse olen 57 niin ei se enää vanhalta tunnu,,
      yrittäjä kurssil nain 23 vuotta nuorempaa hyvää teki sekin

    • Viisseitonennainen

      Vanhempaan suuntaan 18 vuotta, nuorempaan 24 vuotta.

    • Kun olin 21v niin nussin 55v miestä, eli 34v eroa.

    • jarmo696

      Vuosia sitten itse 15 ja vastapuoli jotain hiukka alle 40. Samalla ensi kokemukset tosi toimista samuin alle niin monasti etten herännyt kuin hengittää koitin sen pehkon alta. Seuraavan päivän iltana oli melkoinen järkytys kun joppeli oli täynnä fritsuja. Seuraavaan kerran ko. asentoon menikin 30 vuotta ennenkuin tuli kokeiltua. :)

    • meikä

      Vanhempaan suuntaan 17v. ja nuorempaan n.20v.

    • Ve66

      Olin 25-vuotias kun baarista tunki mukaani 48-vuotias nainen. Silloin sen ikäinen nainen tuntui vanhalta. Hänen perseensäkin oli aivan valtava sen aikaiseen makuuni nähden. Olen kohta viisikymppinen, eikä samanikäinen vaimoni nyt tunnu ollenkaan vanhalta.

      37-vuotiaana sain houkuteltua 22-vuotiaan tytön kämpilleni. Alkuun hän ei ollut innokas ollenkaan, mutta jonkin tunnin jälkeen vapautui ja alkoi saada sarjaorgasmeja. Minä hölmö hävitin hänen puhelinnumeronsa!

    • mies42v3

      Vanhenpaan 33vuotta nuorempaan10vuotta.

    • 21v on kyllä nainen

      ei tyttö.

    • nainen vaan

      Olin 18-vuotias. Vanhin 34v (ikäeroa 16 vuotta) ja nuorin 19v.

    • eloveera

      Upeeta on 40-vuotiaan miehen kanssa, itse olen 67v puuma.

    • Anonyymi

      Poikuuden menetin 2v vanhemmalle tytölle. Olin 23v, kun sain nelivitoselta naiselta. Oltiin silleen muutama eri kerta.
      Nelikymppisenä tapahtui. Rakastelin lähes viisikymppisen kanssa ja kolmen 29 vuotiaan kanssa, eri kerroilla kaikki. Tosiaan kaikilla kolmella oli ikää 29v. Ennestään tuttuja kaikki. Heistä yhden kanssa oli muutaman vuoden suhde ja kahden kanssa olin vain kerran.
      Nyt lähes kuuskymppisenä sain taas 29 vuotiaalta. Tien pienen remppahomman hänelle ja sain maksun luonnossa. Entinen miniä, josta olin haaveillut salaa ja viimein haave toteutui.

    • Anonyymi

      13 vuotta kumpaankin suuntaan

    • Anonyymi

      30 vuotta vanhempaa ja 2,5 v nuorempaa.

    • Anonyymi

      Nainen oli minua 20 vuotta nuorempi. Sai orkkuja jatkuvasti ja viimein taisi saada pysyvän orgasmin.

    • Anonyymi

      Noin 30 vuotta nuorempaa ja pari vuotta itseäni vanhempaa naista olen pannut.
      Seuraava tavoite on päästä peuhaamaan itseäni 45 nuoremman kanssa. Saa nähdä toteutuuko tässä elämässä.

    • Anonyymi

      Entisen tytöystävän äitiä, yli 30v minua vanhempi, nykyinen vaimo on 19v nuorempi.

    • Olin 21 ja nainen 55 eli 34 vuotta ikäeroa

    • 14v nuorempi ja 19v vanhempi nainen.
      Itse ollut 30 ja 36v silloin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      57
      4230
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2891
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      132
      2175
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1896
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      64
      1383
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1177
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1066
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1049
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1048
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1012
    Aihe