Täällä on kiinnostava tuore kirjoitus keräilemiestä:'
"Keräilyn äärimuodot ovat jo päätyneet joissakin maissa sairausluokituksiin. On ihmisiä, jotka eivät pysty heittämään pois esimerkiksi vanhoja sanomalehtiä tai vaatteita. Suomessa jotkut suhtautuvat hämmentävällä kiihkolla Arabian vanhoihin astioihin."
http://www.hs.fi/elama/Täyttymys on keräilijän painajainen/a1394593247299
Onko keräily sairaus?
9
288
Vastaukset
- jfjfbg
Vittu toi on aika sairas valhe!
- Oikaeri
Ihan asiallinen ja tasapuolinen kirjoitus. Ja keräilijan tekemä
- on tai ei ole
ohan tuosta tehty tv- sarjojakin missä nää hamasterit asuu valtavien paskakasojen seassa, kun eivät voi heittää mitään roskiin.
- Ååke
Kirjailijan kirjoituksessa oli hyviä huomioita keräilyharrastuksesta. Mikä vaan muuttuu vahingolliseksi jos se lähtee lapasesta.
- Jaana1953
hyvä huomio että keräilijän tunne on pettymys kun kokoelma on täydellinen. minulla näin kävi astiakokoelman kansa ja miehelle mitalisarjan kansa
- Uuno1948
Nautin sairaudestani. Filatelia on antoisa harrastus!!
- HH456
Aina valitetaan, kerääminen on hieno harrastus
- Loilertt
Minun mieheni sekosi moottoripyörien keräämiseen, kalliiksi tuli koko perheelle. Järki käteen.
Itse keräsin aikoinaan jääkiekkokortteja, se harrastus on lopetettu. Joitakin itselleni tulevia lehtiä kerään, esim Jääkiekkolehti, löytyy kaikki ilmestyneet lehdet, samoin joitakin ostettuja lehtiä kerään, esim Alibi. Yksi keräilyn kohde on myös Aku Ankan Jumbokirjasarja. Lisäksi yksi keräilyharrastukseni on ollut vuosia kotipaikkakuntaa ja seutua koskevien palokunta-aiheisten lehtileikkeleiden keräily. Hyllystä löytyy tällä hetkellä 15 kansiota ja tämän vuoden kansio on työn alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657295Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142668Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk491968Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141471Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901375Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.571171Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271159- 711147
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631123- 1111029