Täällä on kiinnostava tuore kirjoitus keräilemiestä:'
"Keräilyn äärimuodot ovat jo päätyneet joissakin maissa sairausluokituksiin. On ihmisiä, jotka eivät pysty heittämään pois esimerkiksi vanhoja sanomalehtiä tai vaatteita. Suomessa jotkut suhtautuvat hämmentävällä kiihkolla Arabian vanhoihin astioihin."
http://www.hs.fi/elama/Täyttymys on keräilijän painajainen/a1394593247299
Onko keräily sairaus?
9
268
Vastaukset
- jfjfbg
Vittu toi on aika sairas valhe!
- Oikaeri
Ihan asiallinen ja tasapuolinen kirjoitus. Ja keräilijan tekemä
- on tai ei ole
ohan tuosta tehty tv- sarjojakin missä nää hamasterit asuu valtavien paskakasojen seassa, kun eivät voi heittää mitään roskiin.
- Ååke
Kirjailijan kirjoituksessa oli hyviä huomioita keräilyharrastuksesta. Mikä vaan muuttuu vahingolliseksi jos se lähtee lapasesta.
- Jaana1953
hyvä huomio että keräilijän tunne on pettymys kun kokoelma on täydellinen. minulla näin kävi astiakokoelman kansa ja miehelle mitalisarjan kansa
- Uuno1948
Nautin sairaudestani. Filatelia on antoisa harrastus!!
- HH456
Aina valitetaan, kerääminen on hieno harrastus
- Loilertt
Minun mieheni sekosi moottoripyörien keräämiseen, kalliiksi tuli koko perheelle. Järki käteen.
Itse keräsin aikoinaan jääkiekkokortteja, se harrastus on lopetettu. Joitakin itselleni tulevia lehtiä kerään, esim Jääkiekkolehti, löytyy kaikki ilmestyneet lehdet, samoin joitakin ostettuja lehtiä kerään, esim Alibi. Yksi keräilyn kohde on myös Aku Ankan Jumbokirjasarja. Lisäksi yksi keräilyharrastukseni on ollut vuosia kotipaikkakuntaa ja seutua koskevien palokunta-aiheisten lehtileikkeleiden keräily. Hyllystä löytyy tällä hetkellä 15 kansiota ja tämän vuoden kansio on työn alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833815
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322689Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201667Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251491Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281461
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111284