Lisälaite stereoihin

hankinnassa

Osaako joku täällä kertoa sellaisen viritinvahvistimen jonka pääkaiuttimien etu- ja päätevahvistimen väliin voi kytkeä lisälaitteen, eli takapanelissa on pre out ja main in-liittimet. Saa olla kaksikanavainenkin vahvistin.

4

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • versio2

esim. denon x-4000. Mitä laitetta olet kytkemässä?

• hankinnassa

Minulla on Behringerin Dualfex joka oli meillä bändikäytössä vähän aikaa mutta se ei oikein ajanut asiaansa siinä, ainakaan meidän bändissä ja kun se jäi virattomaksi kokeilin sitä huvikseni kotistereoihin ja huomasin että sehän toimii. Se jollain tavalla selkeyttää soundia, lisää erottelukykyä, tekee musiikin jollain lailla "elävämmäksi" sen kummemmin mitään taajuuksia korostamatta kuin ehkä hyvin lievästi. Vähän huono selostaa sanallisesti vaikutelmaa mutta minun korviini se kuulostaa hyvältä. En ole mikään hifistä enkä kaipaa viivasuoraa taajuusvastetta.
        Tarve uuden vahvistimen hankintaan tuli kun nykyinen alkaa remppaantua ja kun viritin joka oli erillinen sanoi itsensä irti jo pari vuotta sitten enkä viitsi erillistä enää hommata. Sillä kyselen viritinvahvistimien perään ja minulle riittää mainiosti kaksikanavainen, en kuitenkaan pysty mitään sivukaiuttimia hyödyntämään kun tv ja stereokaapit ovat nurkassa ja mina istun vastapäisessä nurkassa.

• versio2

Okei. Riippuu mikä sinulla on budjetti. Tuo behringen jättäisin pois kokonaan ja jos tosiaan et tarvitse kotiteatteria, niin vaihtoehtona olisi Cambridge Audio Azur 851A strereo vahvistin ja jos haluaa hypätä ylemmäs denon 2020. Väliin d/a muuntimeksi musical fidelityn v-90, tai jos haluaa huonekorjaimella dspeakerin antomode2. Tuolla antimodella pääset aivan eri sfääreihin. Toki löytyy halvelmallakin vahvistimia, mutta jos haluaa laadukkaampaa ääntä nuilla et pety. Tosiaan jos kuuntelet kaksikanavaisena niin ilman muuta stereo vahvari. Minulla on musan kuuntelussa denon 2020 ja leffa käytössä denon 3313. Ne on luupattuna toisiinsa.

• hankinnassa

Joo, me ollaan vähän eri tason harrastelijoita. Jos luet tuota tekstiäni niin huomaat että haen nimenomaan viritinvahvistinta, en pelkkää vahvistinta, minulla kun ei ole nyt radiota. Olen vuosien varrella käynyt kuuntelemassa hyviä ja todella hyviä laitteita enkä ole niistä löytänyt halpoihin peruslaitteisiin verrattuna mitään mistä olisin valmis maksamaan.
        Siispä haen suurin piirtein perustason viritinvahvistinta jossa olisi pre out ja main in, haluaisin nimittäin sen Dualfexin siihen väliin koska se parantaa soundia korvin kuultavasti. Huonekorjauksella en tee mitään, suurimman osan siitä vähäisestä musiikista mitä enää kuuntelen niin kuuntelen kuulokkeilla. Pitäisi vaan saada radio ja samassa yhteydessä päivitettyä vahvistin.
        Nuo mainitsemasi vaihtoehdot ovat enempi hifistien laitteita ja minä mielummin käytän halvemman vaihtoehdon mukana säästyvät rahat johonkin muuhun. Vaikka enhän minä ole mikään tuomitsemaan niitä jotka sijoittavat rahaa äänentoistolaitteisiin, olenhan itsekin aikanaan ostanut 18000 markkaa maksaneen kitaravaivistimen vaikka parin tonnin laitteella pääsisi yhtä hyville (lue huonoille) keikkaliksoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe