Osaako joku täällä kertoa sellaisen viritinvahvistimen jonka pääkaiuttimien etu- ja päätevahvistimen väliin voi kytkeä lisälaitteen, eli takapanelissa on pre out ja main in-liittimet. Saa olla kaksikanavainenkin vahvistin.
Lisälaite stereoihin
4
165
Vastaukset
- versio2
esim. denon x-4000. Mitä laitetta olet kytkemässä?
- hankinnassa
Minulla on Behringerin Dualfex joka oli meillä bändikäytössä vähän aikaa mutta se ei oikein ajanut asiaansa siinä, ainakaan meidän bändissä ja kun se jäi virattomaksi kokeilin sitä huvikseni kotistereoihin ja huomasin että sehän toimii. Se jollain tavalla selkeyttää soundia, lisää erottelukykyä, tekee musiikin jollain lailla "elävämmäksi" sen kummemmin mitään taajuuksia korostamatta kuin ehkä hyvin lievästi. Vähän huono selostaa sanallisesti vaikutelmaa mutta minun korviini se kuulostaa hyvältä. En ole mikään hifistä enkä kaipaa viivasuoraa taajuusvastetta.
Tarve uuden vahvistimen hankintaan tuli kun nykyinen alkaa remppaantua ja kun viritin joka oli erillinen sanoi itsensä irti jo pari vuotta sitten enkä viitsi erillistä enää hommata. Sillä kyselen viritinvahvistimien perään ja minulle riittää mainiosti kaksikanavainen, en kuitenkaan pysty mitään sivukaiuttimia hyödyntämään kun tv ja stereokaapit ovat nurkassa ja mina istun vastapäisessä nurkassa.
- versio2
Okei. Riippuu mikä sinulla on budjetti. Tuo behringen jättäisin pois kokonaan ja jos tosiaan et tarvitse kotiteatteria, niin vaihtoehtona olisi Cambridge Audio Azur 851A strereo vahvistin ja jos haluaa hypätä ylemmäs denon 2020. Väliin d/a muuntimeksi musical fidelityn v-90, tai jos haluaa huonekorjaimella dspeakerin antomode2. Tuolla antimodella pääset aivan eri sfääreihin. Toki löytyy halvelmallakin vahvistimia, mutta jos haluaa laadukkaampaa ääntä nuilla et pety. Tosiaan jos kuuntelet kaksikanavaisena niin ilman muuta stereo vahvari. Minulla on musan kuuntelussa denon 2020 ja leffa käytössä denon 3313. Ne on luupattuna toisiinsa.
- hankinnassa
Joo, me ollaan vähän eri tason harrastelijoita. Jos luet tuota tekstiäni niin huomaat että haen nimenomaan viritinvahvistinta, en pelkkää vahvistinta, minulla kun ei ole nyt radiota. Olen vuosien varrella käynyt kuuntelemassa hyviä ja todella hyviä laitteita enkä ole niistä löytänyt halpoihin peruslaitteisiin verrattuna mitään mistä olisin valmis maksamaan.
Siispä haen suurin piirtein perustason viritinvahvistinta jossa olisi pre out ja main in, haluaisin nimittäin sen Dualfexin siihen väliin koska se parantaa soundia korvin kuultavasti. Huonekorjauksella en tee mitään, suurimman osan siitä vähäisestä musiikista mitä enää kuuntelen niin kuuntelen kuulokkeilla. Pitäisi vaan saada radio ja samassa yhteydessä päivitettyä vahvistin.
Nuo mainitsemasi vaihtoehdot ovat enempi hifistien laitteita ja minä mielummin käytän halvemman vaihtoehdon mukana säästyvät rahat johonkin muuhun. Vaikka enhän minä ole mikään tuomitsemaan niitä jotka sijoittavat rahaa äänentoistolaitteisiin, olenhan itsekin aikanaan ostanut 18000 markkaa maksaneen kitaravaivistimen vaikka parin tonnin laitteella pääsisi yhtä hyville (lue huonoille) keikkaliksoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi499891Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit126675Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j736005Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?405871Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja464104Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html2632996Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?382296- 611285
Suomussalmen baarit
Mikä homma on Suomussalmen baareissa? Niin jumalattoman vittumainen portsari oli eräässä nimeltä mainitsemattomassa paik191106Millä paikkakunnalla kaivattusi asuu
Jäikö sydän jonnekin? Jos, niin minne tai mihin? Laita paikkakunta tai paikka ja kunta🤭 Esim. Helsinki tai Pubin vessa48955