minkä määrittelette pahanpuhumiseks?

tyttönen15vuotta

otsikko kertoo kaiken; mikä on teidän mielestä paskanpuhumista? Jos puhuu kaverin kanssa toisesta kaverista "faktoja" (tai siis niin ku puhuu että ärsyttää kun se esittää poikien seurassa ja että ku se esittää kovaa ja vaikka on tosi viisas, ni esittää tyhmää), niin onko se teistä pahan puhumista? Joo omasta kokemuksesta puhun. Tää kiemura menee silleen, että ollaan kolme kaveria, parhaat kaverit. Minä ja maikki puhutaan roosasta just nuin ja tiedän että ne puhuu musta, mutta minä ja roosa ei puhuta maikista mitään. Tuntuu että maikki on semmone että ensin mun luona luettelee mulle roosan viat ja sit seraavana päivänä menee roosan luo ja luettelee mun viat. Jos tajusitte? Siihenki vois antaa apua miten vaikka puhua siitö niiden kans, koska musta tuntuu pahalta puhua roosasta nuin ku tiedän miltä itestä tuntuu ku saa tietää niiden puhuvan musta... sori sekavaa tekstiä toivottavasti joku tajus:D

2

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkuperänen

Mutta maikki on myös tosi ystävällinen ja kiusaamista vastaan ja herkkä ja tämmöstä, mutta kuitenki tekee noin. Ni miten puhuisin niitten kans?

• Kannattais

Sano suoraan Maikille ettet haluis et luettelet sen virheita muille tai jotain vastaavaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      56
      2176
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      7
      1407
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      77
      1395
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1123
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      989
    Aihe