Hei!
Ajattelin kysyä teiltä jotka olette jo kokeneet tämän ajan eli olette vanhempia. Itse olen parikymppinen ja "kärsin" rintaan kohdistuvista kivuista.
Rintani aloittivat kasvun jo aikaisin ja kuukautiset alkoivat muistaakseni 12vuotiaana. Kovin kasvupyrähdys rinnoillani oli 16-18vuotiaana. Siinä ajassa kuppikokoni muuttui D:stä G:hen. Olen ostanut netin kautta itselleni oikean kokoiset rintaliivit, koska en ole vielä kehdannut mennä erikoisliikkeeseen.
Nykyään ongelmani on etten voi ottaa kahta juoksuaskelta enempää, kun rintojen pompahtaessa jonnekkin ihokudokseen sattuu hurjasti. Juoksen siis aina pitäen rinnoista kiinni. Se siis vie minulta juoksemisen mahdollisuuden täysin. Ennen kävin säännöllisesti koiran kanssa juoksulenkillä.
Voiko kipu johtua riittämättömästi tukevista liiveistä?
Kipua tulee myös jos olen konttaus asennossa ilman rintaliivejä jolloin rinnat roikkuvat oman painon varassa. Tuntuu kuin iho ei jaksaisi kannatella niitä. Siksi minulla onkin jo melko riippuvat rinnat, kun ne ovat niin "hurjan" isot.
Eikä niitä tarvitse kovin kovaa edes puristaa, kun koskee. Rinnan sisällä on siis jokin patti joka on kivulias. Molemmat rinnat ovat samantuntuiset, joten en usko siellä olevan mitään ylimääräistä. Jokin normaali rintajuttu sielä ihon sisässä on.
Tutkimuksiin en uskalla mennä. Onko jollakulla tietoa miksi rintani ovat niin arat? Kasvuvaiheessa ymmärtäisin, mutta kun enään tämän ei luulisi olevan sitä.
Rintojen arkuus
2
66
Vastaukset
- ankkuri2
Olen sinua 20 vuotta vanhempi. Kokoni on d-kuppi. Mutta ymmärrän oireesi täysin. Mielestäni kipu johtuu
kookkaita rinnoistasi. Rinnat sisältä on tosiaan melko muhkuraiset. Kipu ja herkkyys tulee myös voimakkaammaksi ennen kuukautisia. Raskaudenkin tunnistin heti, kun rinnoista tuli kipeät ja arat. Nyt raskauksien jälkeen tuo kipuherkkyys on lähes poistunut. Juoksuun super tukevat sporttiliivit. - ankkuri2
Olen sinua 20 vuotta vanhempi. Kokoni on d-kuppi. Mutta ymmärrän oireesi täysin. Mielestäni kipu johtuu
kookkaita rinnoistasi. Rinnat sisältä on tosiaan melko muhkuraiset. Kipu ja herkkyys tulee myös voimakkaammaksi ennen kuukautisia. Raskaudenkin tunnistin heti, kun rinnoista tuli kipeät ja arat. Nyt raskauksien jälkeen tuo kipuherkkyys on lähes poistunut. Juoksuun super tukevat sporttiliivit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1524934Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193565Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1593364Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss352861Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu982611Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181863Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101625Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1451471Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111277