Milähän on tilanne rata-autoilun puolella? Camarot muuttaa konseptiaan taas, sieltä ei ole oikeen mitään selvyyttä missä mennään. Porsche cup tuntuu laajenevan ja niillä ja V1600 on palikat selviklä. Legendseillä tuntuu olevan palikat täysin hukassa, jäsenetkään ei ensikaudesta tiedä mitään eikä puheenjohtaja vastaa mihinkään. Nämä on rata-autoilun pelastajat?
rata-autoilu 2014
kkari
1
286
Vastaukset
- ............
Heikolta näyttää. Nyt sinne on haalittu kaikki mahdolliset lisäluokat mukaan, tosin lisäluokat ajelevat lähinnä sunnuntaina. Mielestäni tapahtumat pitäisi muuttaa yksipäiväiseksi ja mukana vain Camarot, Porschet, V1600 ja Legends. Kolmelle ensimmäiselle vain reippaasti pitempää aikaikkunaa. Maailmalla Porsche ajavat kolme varttia ja ihan toteutettavissa meilläkin, Cup Porsche on kuitenkin peruskonstruktioltaan sama kuin ne Porschet millä ajetaan 24 tuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006