Nyt tekis vaa mieli maata jonku ihanan tytön kaa sänyllä ja yksinkertaisesti halailla häntä. Ehkä vähän pussailua, mutta enimmäkseen halia.
Harmi vaa kun ei ole tyttöystävää ;,( ja oon 15wee
Haluun halin ;3
26
330
Vastaukset
- Hanki vittu elämän
Kuulostat erittäin homolta ruikuttajalta.
- 16+8
Itse taidat olla 13v-jonne, joka luulee näyttävänsä kovalta kun tulee kirjoittelemaan suomi24:ään tuollaista ja haukkumaan homoksi.
- wedrygfu
Juu sama juttu, harmi kun ei ole ketään kumppania.
- tyttö15
Mä haluun halia jotain ihanaa poikaa :3 missäpäin asut alottaja? :)
- lonewolf111
mie haluan tyttöääääääääääää < 17v poika...... foreveralone
- Halinalle:3
Haliminen ois iha sika ihanaa:33
- 11+11
Mäkin haluaisin halii :3 onneks tiiän että saan vuoden sisällä ;) 14v
- halintarpeessa tyttö15
11+11 kirjoitti:
Haluun halin!!
- gefgjy
11+11 kirjoitti:
Mistä tiedät?
- boy17v
tule tänne voisin halallia vaikka loppu elämän
- roundaworld
Kikkailkaa tytöt roundaworld
- Aloittaja AP
Oon Keski-Suomest ;))
- tyttö15
Mä oon melkeen keski-Suomesta :)))
- lillalilla
Aww tykkäisin halia nii paljon mut kukaa ei koskaa melkei halaa.. poikaystäväki ois jees.. enemmän ku jees.. ja mä oon keskisuomesta :)
- lillalilla
lillalilla kirjoitti:
Aww tykkäisin halia nii paljon mut kukaa ei koskaa melkei halaa.. poikaystäväki ois jees.. enemmän ku jees.. ja mä oon keskisuomesta :)
Ja oon kans 15, täytän 16
- Awwwwwwwww
Mäki haluisin vaa halia
- Söpöstelijä
Voi eiii! Munkin tekee ihan sikana mieli halia jotain random poikaa joka tykkäis kans halia ja sit alettais vasta halimisen jälkeen tutustuun paremmin :3
Jos joku nyt haluu ottaa kontaktia niin mieluiten semmoset 13-20v tyypit mut pituudella, sukupuolella, musiikkimaulla, lihavuudella tai juuri millään ei oo väliä! Oon ite 15v tyttö tampereelta, ja ois vaan plussaa jos säkin oisit tampereelta :3 - anoo
haleja kinutaan netissä
myötätuntoni itkee teidän puolesta- roundaworld
Onks kik
- AP Alottaja
Ei sori ;(
- halailuu :3
Alottajaa onks sul kikkii? Oon ite 14 vuotias tyttö keski-suomest
- millinkiusaaja69
Vitu millit säälittävät paskat ette koskaan tule saamaan vastakkaista sukupuolta koska jos laitatte tommosia juttuja s24 ja se tarkoittaa että kukaan ei huolis teitä kun ootte nii vitu rumia nysäkulleja ja pojat jotka kirjottelee tommosia on salaisesti homoja vitu millit
- ...
Noob
- åpkjhv
"Vitu millit säälittävät paskat ette koskaan tule saamaan vastakkaista sukupuolta koska jos laitatte tommosia juttuja s24 ja se tarkoittaa että kukaan ei huolis teitä kun ootte nii vitu rumia nysäkulleja ja pojat jotka kirjottelee tommosia on salaisesti homoja vitu millit "
Tällä kertaa en edes nauranut. Mikä suhun on mennyt? Skarppaas nyt vähän. Kun ei kertakaan naurata viestin aikana, niin on aika joko skarpata tai jäädä eläkkeelle. - VPL:D
mäki haluun halailla jotaij poikaa sängys ;33 !!
- hellyydekipee
minäki haluun halailla vaa jonku sulosen pojan kaa :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474