Dsg vaihteiston saa kestämään takuuvarmasti.
Pakkoko sitä on automaatilla rynkyttää kaupungissa. Manuaaliasento päälle, heittää itse pykälää silmään rennolla ranteella.
Sitten motarilla automaatilla liidetään.
Ei vaikeeta.
Alles gut
Kyllä kestää
3
161
Vastaukset
- NeverVag
No sehän se automaattivaihteiston idea onkin, että kun vaihtotarvetta ei ole niin laitetaan silloin päälle?
Mutta tuskaasi on helppo ymmärtää. Ikävää kun ei uskalla ajaa automaatilla kun kallis remontti luurii nurkan takana. Toisaalta jos automaatti rynkyttää, niin jotain vikaa siinä jo onkin, joten myöhässä olet näppärän konstisi kanssa.
Mutta ei hätää sinulla sattuu olemaan se yksi viallinen DSG-vaihteisto, kellään muulla ei ole tuota ongelmaa, Tuokin korjataan goodwill henkeen ja maksat vain 70% itse.
Hinnat ovat maltilliset eikä ole kuin kolminkertaisella katteella. Maahantuoja suostuu kohdallasi vain kaksinkertaiseen katteeseen.
Das auto kiittää. - ins. - jatka opintoj
Kuuleppas insinööri, voisit vielä jatkaa opintojasi. Saattaisit myöhemmin ymmärtää miksi automaattivaihteisto yleensä valitaan. Kyllä automaatti oan parhaimmillaan juuri kaupunkiajossa.
- Seuraavakin VW
Minulla on 6v. DSG ja toimii D asennossa kuin unelma ja jo 110 000km. mittarissa. Mutta minulla oli 6 Saabia peräkanaa ja kaikki aivan paskoja bensasyöppöjä ja jättivät tielle viikoittain.Ja aivan hirveitä ajaa! Ja koska tämäkin tarina on netissä, sen täytyy olla totta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593