Minun telkku meni rikki ja olen yrittänyt etsiä netistä paikkaa mistä voisin katsoa sarjoja.
Menin Katsomoon, mutta en osannut hakea sieltä mitään.
En ole koskaan netin kautta katsonut, enkä opetellut katsomaan mitään, joten olenkin pulassa.
Neuvokaa ihmeessä, kyllä joku teistä osaa.
Kiitos alkuun
Neuvoa
4
<50
Vastaukset
Yle Areenakin löytyy, on siellä aakkoset, josta voi hakea ohjelmia jos nimen tietää.
Katsomo on minusta ihan helppo, siellähän on kuva, jossa nuoli keskellä kuvaa, ja latauduttuaan se lähtee käyntiin.
Ehkä joku voi neuvoa vielä helpomman tavan.- fiiuliin*
Kiitos sinulle, mutta kun en oo ikinä yrittänyt sen paremmin etsiä ylearinaa kuin katsomoakaan, niin en tiedä niistä yhtikäs mitään.
Osaan mennä sivuille mutta kun en saa kuvia tulee, tekstinä vaan, niin se ei auta.
Enkä tiedä mikä on maksullista ja mikä ei,
Ja täytyykö kirjautua.
En kertakaikkiaan osaa.
Taitavat muut osata kaikkea mitä ei oo ikinä tehneet, minä en osaa. Eivät ne mitään maksa! Kirjoita Googleen yle areena tai katsomo, sitten vaan valitset tarjonnasta mieleisesi ja klikkaat nuolta. Siitä se lähtee.
Itse katson koskus Sydämen asialla, tai jotakin täällä suositeltua. Onhan uutiset kuitenkin ihan kiva katsoa, jos telkkari on rikki, heippa- auttajat vähissä.
Onhan täällä joku toinenkin "Jumala hukassa" kirjoittaja aivan shokissa. Sinulla fiuliin on ymmärtäviä auttajia kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 231538
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478