trukkikuski

upm kesäM

Kuka on Jämsän paras trukkikuski? Eri teollisuuslaitoksia on ,mutta missä on paras..

22

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emppu tai minä!

      t: Jamppa

    • muut ilman

      Kyllä se on ilman muuta tämä Toimitusjohtaja Ralli-Eetu Kaipolan paperitehtaan paperivarastolta. Hän on opiskellut oikein Tampere University of Technology Truck-proletar instituutissa.

    • :-)

      Ketä vittu kiinnostaa

    • juustorässi

      jämsän valiolla oli jämsän kovinmat trukkikuskit.kyllä sai mustaleimajuusto kyytiä.rekan purku ei kestänyt kuin 15 minuuttia,tosin sinne ei päässytkään kuin valioyksilöt.

    • ?????

      Oli valiolla niin kovat trukkikuskit että loppu koko patska...taitaa nykyiin tehdä monessa paikassa kuskit itse kuormat

    • köpölä

      Täältä ääni Kaipolan Ralli-Eetulle!

    • Lusa

      Häyhä on kyllä Kaipolan trukkikuskien ehdotonta eliittiä. Yliopistokoulutuksella kyllä trukki kulkee sukkelasti.

      • timpermanto

        Häyhä? Eiks se oo joku puuseppä?


    • finninaama

      valiolla oli parhaat ja rehelliset trukki-kuskit,me ei sentään syöty kuormasta.

    • Nippu Luoto

      Legenda jo eläessään

    • irwin vani

      pepponen..

      • Trukki on trukki

        Pepponenhan sielä on ollu. Nyt taitaa olla eläkemiehiä.
        Kova mies puhuun. Mukava mies! Nykyisistä ei ole tietoa.


    • kovin

      kyllä jokke on paras jämsänkosen tehtaalla

    • Krurvo Aasi

      Peppone oli kyllä henkeen ja vereen kova Irwinin agentti. Kun Irwin voitti syksyllä 1971 Syksyn Sävelen, käveli Peppone Kaipolan tehtaan korjauspajalla turvakengissä, joiden kärjessä olevan raudan päällä olevaan nahkaan oli kirjoitettu Poing, Poing...

      https://www.youtube.com/watch?v=Btil9Z5nONg

    • rahtar

      Lampisen Pauli oli paras..

    • Miuhasen Häkä

      Kaipolasta on kovin, taitavin ja nopein !!

      • Haiviston Korri

        Tulen taas teille trukkikuskeille pomoksi..


      • pomomies1
        Haiviston Korri kirjoitti:

        Tulen taas teille trukkikuskeille pomoksi..

        Tänä kesänä ei oteta lomittajia....


    • ex-trukkikuski

      Annetaan ääni Mika H:lle Kaipolaan. Paras työhönopastaja ja työkaveri ikinä.

      • pöminät

        Eikös siitä pitäny tulla tuossa 2000-luvun alussa paperimies valkoisissa haalareissa Kaipolan Pk 6:lle?


      • rekka70

        joskus sai kotiin menoa aikastettua, jos oli olutta tarjota..kaipolassa toimi..


    • kaipola upm

      Onneksi ei tänä kesänä tule lomittajia särkeen rullia tai muuten vaan aiheuttamaan vaaratilanteita. Vituttaa opastaa samoja ukkoja vuodesta toiseen kun ei perus asiat mene jakeluun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe