Neuvokaa

Kaalexi

Olen 57-vuotias. Teen tällä hetkellä kolmea työtä. Viime keväänä olin muutaman kuukauden työtön. Sitten pääsin työvoimakoulutukseen, jonka kautta sain töitä call centerissä. Tuntipalkka on surkea, mutta ajattelin silloin työn alkaessa, että parempi joku työ kuin ei mitään. Työsopimus tehtiin 20-37,5h/vko.

Vuoden alussa sain kuitenkin entisen firman kautta osa-aikaista työtä, n. 30-35h/kk. Lisäksi sain myös bussikuskina koululaisajoja 10-20h/vko. Alussa sain call centeristä reilusti vapaata tehdäkseni muita töitä, joinakin viikkona jäi alle sen 20h määränkin.

Nyt call center vaatii minun olevan töissä heillä vähintään sen 20h viikossa. Ongelmanani on, että call center työ on alkanut todella ahdistaa, en jaksa olla luureissa kahdeksaa tuntia päivässä. Viisi tuntia jotenkin menee, sitten menee ajatukset puuroksi, en hallitse enää tilannetta.

Tämä call center on kuitenkin, ainakin vielä, se päätyö. Mutta olen ajatellut hakea lääkäristä apua tuohon call center työhön. Jos saisin todistuksen, että voin tehdä puhelintyötä vain viisi tintia kerrallaan. Miten käy noiden muiden töiden kanssa? Voinko tehdä niitä yhtä paljon kuin yhtä.

Auttakaa, mitä voin tehdä?

1

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • patoni

idiootti, painu Krimille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      9113
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6900
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      66
      6645
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5661
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5373
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3581
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3405
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3202
    9. Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä

Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko
      Perhe
      56
      3079
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2972
    Aihe