Olen 57-vuotias. Teen tällä hetkellä kolmea työtä. Viime keväänä olin muutaman kuukauden työtön. Sitten pääsin työvoimakoulutukseen, jonka kautta sain töitä call centerissä. Tuntipalkka on surkea, mutta ajattelin silloin työn alkaessa, että parempi joku työ kuin ei mitään. Työsopimus tehtiin 20-37,5h/vko.
Vuoden alussa sain kuitenkin entisen firman kautta osa-aikaista työtä, n. 30-35h/kk. Lisäksi sain myös bussikuskina koululaisajoja 10-20h/vko. Alussa sain call centeristä reilusti vapaata tehdäkseni muita töitä, joinakin viikkona jäi alle sen 20h määränkin.
Nyt call center vaatii minun olevan töissä heillä vähintään sen 20h viikossa. Ongelmanani on, että call center työ on alkanut todella ahdistaa, en jaksa olla luureissa kahdeksaa tuntia päivässä. Viisi tuntia jotenkin menee, sitten menee ajatukset puuroksi, en hallitse enää tilannetta.
Tämä call center on kuitenkin, ainakin vielä, se päätyö. Mutta olen ajatellut hakea lääkäristä apua tuohon call center työhön. Jos saisin todistuksen, että voin tehdä puhelintyötä vain viisi tintia kerrallaan. Miten käy noiden muiden töiden kanssa? Voinko tehdä niitä yhtä paljon kuin yhtä.
Auttakaa, mitä voin tehdä?
Neuvokaa
Kaalexi
1
147
Vastaukset
- patoni
idiootti, painu Krimille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent342578Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks1692559Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär561813En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1041487Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa281255Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina1831169viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu12880Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa61862Ei rakennuslupaa
Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?83831Kyllä se on mukavoo kahtoa kun tämä Pipe Hannele tekköö terveellistä
suolapalloo (siis savolaisittain terveellistä) itelleen. Ihan tullee itellekin vesi kilelle.54757