Voisiko joku euvoa, kun en itse ole ikinä tilannut mitään internetistä ja arveluttaa tuo tilaaminen. Vanhempanikaan eivät tiedä tietokoneista mitään. Mutta asiaan, miten tuolta BookPlussasta voi tilata? asun aika kaukana noutopisteestä, että miten se pitäisi tilata? Anteeksi olen vähän surkea ja YLIvarovainen nettitilauksissa.
BookPlus?
1
174
Vastaukset
- harakka
Muutaman kerran olen tuolta tilannut, eli on ihan olemassa oleva ja luotettava kauppa, joskin tilauksen saamisessa saattaa mennä useampi viikko.
Jos et ole koskaan mitään netistä ostanut, niin kannattaa ihan ensiksi lukea ne Bookplussan käyttöohjeet ja tilausehdot, vaikka ovatkin vähän tylsää tekstiä. Sieltä pitäisi löytyä vastaukset kaikkiin kysymyksiin.
Tässä kuitenkin jotain yleistä... Kerää haluamasi kirjat "ostoskoriin", ja kun olet laittanut sinne kaikki mitkä aiot ostaa, siirry sen korin kautta kassalle. Siinä vaiheessa pitänee rekisteröityä kaupan asiakkaaksi, ja valita toimitustapa. Jos et pääse hakemaan tilaustasi sieltä noutopisteestä, niin valitse postitus. Ensimmäinen tilauksesi lähetetään postiennakolla, eli joudut hakemaan sen postista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972