Elikkä siis minä olen 16.v.tyttö. Mä olin just tullu himaan mun poikakaverilta kotiin ja vain mutsi oli kotona. Menin omaan huoneeseen päin ja näin mutsin istuvan siellä. Jäin ovenrakoon kattomaan ja näin kun hän luki MUN PÄIVÄKIRJAA JA OLIPENKONU MUN LAATIKOT. Mä olin ihan sika vihanen ja lähin takas poikaystävälleni ja kerroin hänelle kaiken. Mä en todellakaan tiiä mitä mun pitäs tehä mutsi varmaa aina kun on saanut tilaisuuden käyny penkoo ne. Mun poikaystäväkin on 16
Ja seki oli mutsille hirvee ongelma aluks. Jatkuu
Äitini penkoi huonettani
10
303
Vastaukset
- aloittaja1
Se löysi kortsut koska ollaan harrastettu poikaystävän kaa seksiä. En oo varma tietääkö mutsi siitä. Mä en yhtään tiiä mitä teen oon niin vihanen. AUTTAKAA MUA PLIIS.
- Lzu Czy Xwa Wqå
Törkee mutsi sul ! =( Tää ei ehkä oo hyvä mut jos sanot vaikka äidilles et näit sut penkomassa niin sitä varmaan alkaa nolottamaan, että meni penkomaan toisen huonetta ?!
- 32wa11
näytät sille et oot vihanen
- Sarimari oon
Mee penkoon sen yöpöydän laatikosta ja tyynyn ja patjanalta sen dildot ja otat ne aamupalalle mukaan ja lyöt pöytään ja sanot, että lyö sä mutsi nyt ne mun kortsut pöytään, niin mietitään vaihtokauppaa!
Selviät ehkä maksamalla satasen mulle!
- aloittaja1
Puhuin mutsin kaa ja se veti hirveet raget siitä et oon harrastanut seksiä mun poikaystävän kaa. Se heitti ne kortsut roskiin ja sano et en saa nähä sitä mun poikkista. Sanoin sille et mitä vittuu se on menny penkoo mun huoneen laatikoita ja ym. Sit se vaan sano et onneks pennoinkin tääl ois muuten koht varmaan joku vauva. Nyt se ei niinku anna mun edes seurustella ja kylmä ny nää ehkäisy asiat tiiän! Mä en todellakaan tii mitä pitäis tehä , pitääks mun venaa 18.v et voin seurustella tai jtn? Olisko teillä ideoita lisää tarviin apuuu!!!!!!! AUTTAKAA NOPEASTI
- aloittaja1
Puhuin äitini kanssa ja se sai hirveet kilarit kun kerroin että olin harrastanut seksiä poikaystäväni kanssa. Nyt hän ei anna minun tavata häntä ja aina koulun jälkeen minun pitää tulla suoraan kotiin. Poikaystävän kaa ollaan koulussa juteltu ja se tukee mua. Mäen voi ymmärtää mun mutsia. Nyt se ei niinku voi antaa ees seurustella pitäiskö mun venaa vaan johonkin 18.v et saisin ite päättää. Sitä paitsi ollaan seurusteltu poikaystävän kanssa jo 3.2 v . En yhtään tiiä mitä mun pitäis tehä AUTTAKAA MUA BLIIDE HALUUN OLLA MUN POIKKIKSEN KAA TAAS IHAN NORMISTI !!!
- Sarimari
Eipä sun kannata välittää mitään sun mutsis kilareista. Mä oon 15, kohta 16 ja mulla on ollu samanlaisii tilanteita.
Mun mutsi on löytäny mun dildot ja kortsut ja sit sen mielestä oli kamalinta, ku mulla on joitaki sexiasuja ja mm. sukkanauhaliivit ja sukkii, ku mun poikatstävä on ihan hulluna kaikkiin naisten alusvaatteisiin.
Mutsi on yrittäny saada meitäkin eroon, mut me on oltu jo yli vuosi ja ollaan harrastettu sexii jopa välillä niin, että mutsi on varmaan kuullu.
Ei sunkaan kannata välittää mitään mutsistas nussitte vaan juuri niinkuin ennenki., tai vähän enemmän.
Touhutkaa niin, että sun mutsis varmasti kuulee ja näkee, niin eihänse mitään mahda.
Sanot vaan, että sun on pakko saada orgasmi joka päivä, tai muuten sä romahdat.
Käyttääks sun mutsi dildoja, jos oot löytäny ne, niin pistä parempaan jemnaan? - AdviceFromMiniJonne
Voit vedota siihen, että että sillä ei oo oikeutta päättää. Te käytätte kortonkia, mikä on erittäin mallikasta! Sehän on turvallisin niistä ja estää myös mahollisia tauteja. Kattokaa vaan ettei niissä ei oo reikiä, se ois aika paska juttu. Teillä menee hyvin mallikkaasti, mutta muistakaa otta AINA se pikku kumisukka mukaan. Kumisukka=ystävä. Vetoa siihen, että 1. Sulla on oikeus 2. Oot ollu sen kaa kauan ja tunnet sen 3. Ikä kyllä riittänee 4. Te käytätte suojausta=kaikki on hyvin. Onks sillä mutsilla jotain uskonnollisia syitä? Ne on hankalampia murtaa...
- aloittaja1
Ei oo mtn uskonnollisia syitä.
Me harrastettiin la mun poikaystävän kaa seksiä ja mutsi olikin tullu himaan ja kuulle ei tullu sentäs keskeyttää vaan kun poika lähti johan ne raget taas alko sanoin vaan että on ikää ja tunnen tyypin ja on ehkäisyt ja on oikeus ym. Nyt se sit anto 1,5kk kotiarestii.- Sarimari
OK Sun mutsi anto 1,5 kk kotiarestii.
Jää todellakin makaan himaan 6 viikkoo, dokaat kaljaa ja pyydät sun pookaystävää kylään nussimaan aina, kun sun mutsis ei oo kptona.
Älä missään nimessä mene kouluun, koska ethän sä voi, sun pitää olla himassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708