Luokkakokous

Lilja

Avasin oven ja postit kaatuivat tapansa mukaan rapun lattialle. Keräsin ne ja astuin sisälle. Riisuin kengät ja takin naulakkoon ja rupesin katsomaan posteja tarkemmin. Sähkölasku, mainoksia ja käsin kirjoitettu kirjekuori. En tuntenut käsialaa. Avasin kuoren ja sisällä oli kutsu yläasteen aikasen luokkamme kokoukseen. Laskeskelin mielessäni ja siitä oli tosiaan kulunut nyt kymmenen vuotta, kun olimme päässet yläasteelta. Merkkasin tapahtuman kalenteriin, kahden viikon päähän perjantaille. Päätin satsata kekkereihin ja ostaa jotain upeaa päälleni.

Perjantai koitti ja ihailin itseäni peilistä. Olin ostanut upean mekon, missä oli kaunis avonainen kaula-aukko. Minulla oli mustat sukkahousut ja mustat matalat kengät. Hiukset olivat somasti löysällä nutturalla pään päällä. Muutamia suortuvia valui poskilleni ja olin kihartanut niitä hieman. Olin vetävän näköinen pakkaus, jopa omasta mielestänikin. Soitin taksin ja ajoin vanhalle koululleni. Ulos asti kuului sisältä musiikkia. Kävelin sisälle ja jumppasaliin, mistä ääni kuului. Paikalla oli jo kymmenisen ihmistä, mutta muut eivät minua kiinnostaneet, kun huomasin Henrin. Olin ollut korviani myöten ihastunut poikaan koko kouluajan ja sama tunne kouraisi vatsaani yhä, kun näin miehen. Kouluaikana emme olleet suudelmia pidemmälle edenneet, mutta ihastus oli ollut molemmin puolista. Henri oli aivan saman näköinen yhä. Aikuistunut vain piirteiltään. Silmät olivat yhtä jäänsiniset kuin ennenkin ja niissä vilkkui ilkikurinen pilke. Henri huomasi minut ja tuli luokseni.

- Minna, sähät olet vetävän näköinen, Henri sanoi ja vislasi perään. Virnuilin miehelle ja kysyin, eikö täällä ole boolia ollenkaan. Henri viittasi seinän vieressä olevaa pöytää ja lähdimme hakemaan juotavaa. Juttelimme kuulumisiamme, mutta minä en juuri jaksanut kuunnella. Päässäni liikkui kaiken näköistä muuta mielenkiintoisempaa ja päätin, että tänä iltana tapahtuisi jotain.

Istuimme boolilasiemme kanssa penkille ja mukit tyhjenivätkin kiireen vilkkaa. Katselin hienosti koristeltua salia juodessani ja huomioni kiinnittyi välinevaraston oveen, joka oli rakosellaan. Henri huomasi katseeni ja hänen silmissään pilkahti. Taisimme ajatella samaa.

Lähdimme molemmat kävelemään varastoa kohti. Ovella vilkaisimme ympärillemme ja kun kukaan ei kiinnittänyt huomiota, pujahdimme sisään. Henri kietoi kätensä ympärilleni ja suuteli heti ahneesti. Vastasin suudelmaan ja tunsin heti, että olin valmis samantien. Henrin kieli tunnusteli kieltäni ja suudelma syveni koko ajan. Tunsin sykkiväni ja kostuvani.

Huuleni seikkailivat miehen kaulassa ja Henri puristeli rintojani. Nosti sitten mekkoani ylös ja kädet lähtivät seikkailemaan haaroihini. Katsoin ympärilleni ja kävelin läheisen jumppapukin luo. Käännyin selin Henriin ja nojauduin pukkiin. Henri vetäisi sukkahousuni ja alushousuni alas. Kuulin vyön kilinää ja vetskarin aukeavan ja saman tien tunsin, kuinka kalu porautui sisääni. Henri huohotti ääneen ja puski kaluaan sisääni. Minä ähkin kiihkoissani ja olin aivan märkä. Henri työntyi sisääni voimalla uudelleen ja uudelleen.

Äkkiä hän veti kalunsa ulos ja käänsi minut ympäri. Suuteli huuliani kiihkeästi ja sanoi haluavansa nuolla minua. Henri auttoi minut selälleni jumppapukin päälle ja levitti reiteni ja alkoi nuolla litimärkää pilluani. Kieli lipoi joka puolelta ja minä vikisin nautinnosta. Henri työnsi sormiaan pilluuni ja nuoli. Kieli lipoi klitorista ja pilluvakoa. Välillä käväisi peppureiälläkin. Huohotin ja puuskutin ja pian tunsin orgasmin lyövän ylitseni. Valitin ääneen ja makasin täristen haarat levällään pitkään kuin tajuttomana.

Yhtäkkiä havahduin siihen, kun alapäätäni suudeltiin. Naurahdin ja käskin Henriä lopettamaan, mutta kun avasin silmäni, näin Henrin istuvan viereisellä pukilla virnuillen. Pomppasin istumaan ja näin Anssin edessäni. Vieressä seisoi Ilkka. Molemmat katsoivat minua nauraen.

- Henri tuli hakemaan meitä apuun. Sanoi täällä olevan niin kuuman kinkun, ettei hän siitä yksin selviäisi, Ilkka avasi suunsa.

Olin kauhuissani, mutta en ehtinyt sanoa mitään, kun pojat olivat jo laskeneet housunsa ja Ilkka työnsi minut selälleni ja puski kalunsa sisälleni. Mies urisi ja alkoi lykkiä kaluaan orgasmin jäljiltä todella tiukassa pillussani. Olin niin järkyttynyt, etten pystynyt edes rimpuilemaan. Henri tuli luokseni ja pyysi minua olemaan loukkaantumatta. Minun parastani hän oli vain ajatellut. Henrillä seisoi taas ja hän otti minua kädestä ja ohjasi sen kalulleen. Kietoi sormeni kalun ympärille ja alkoi liikuttaa kättäni.

Järkytyksestäni huolimatta aloin pian tuntea nautintoa. Ilkka osasi asiansa ja miehen kalu hieroi sisuksiani mukavasti. Anssi katseli sivusta haarojani ja siellä soutavaa kalua ja runkkasi. Käsi liikkui varrella vilkkaasti ja näky kiihotti minua. Käteni hyväili Henrin kalua jo ihan vapaasta tahdostaan. Ilkka murisi jalkojeni välissä ja ennestään paisunut kalu lykki hurjasti. Vaikersin ääneen ja äkkiä Ilkka veti kalunsa sisältäni ja sperma pulppusi sykkivästä kalusta lattialle. Ilkka siirtyi pois jalkojeni välistä ja Anssi tuli tilalle. Mies ei turhia odotellut vaan lykki mulkkunsa sisälleni juurta myöten ja alkoi nussia.

Henri nauroi ja katsoi innokkaan miehen meininkiä huvittuneena. Runkkasin miehen kalua kovemmin ja nauru vaihtoi huohotukseen. Pian mies urisikin ja laukesi valuttaen mahlansa lattialle. Anssi puski sisääni kuin viimeistä päivää. Henri ujutti kätensä väliimme ja alkoi hyväillä klitoristani. Värähdin ensin, mutta pian mies löysi oikeat otteet ja tunsin, että ei kauaa menisi, kun laukeaisin uudelleen. Anssi kullin liikkeet sisälläni ja Henrin toimeliaat sormet johdattivat minut pian orgasmiin ja kun laukesin inisten Anssi alkoi ynistä ja laski pian lastinsa pillukarvoilleni. Pyyteli anteeksi ja pyyhkäisi nenäliinaansa pahimpia. Huohotin raukeana pukin päällä hetken ja sitten pojat auttoivat minut istumaan ja lattialle takaisin. Puin päälleni ja poikien avustuksella siistin olemustani ja yksitellen puikahdimme takaisin saliin muiden joukkoon aloittelemaan juhlintaa.

Loppuillasta vaihdoimme poikien kanssa puhelinnumeroita ja sovimme ottavamme joskus uusiksi. Itse asiassa pojat ovatkin tulossa luokseni seuraavana lauantaina...

3

7121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuntematon

      Pitkästäaikaa kunnon tarina, kiitos siitä. Ei muuta kun uutta matoa koukkuun..=)

      • monique

        niin oli aika hyvä


    • NalleF

      kirjoita sitten siitä lauantaistakin ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe