Adobe Flash Player

jos vielä kuitenkin

ei pelaa yksiin jonkun muun ohjelman kanssa, koska esim. nämä suomi-sivut tökkivät kovasti kuten muutama muukin.
Ohjelman kuitenkin tarvitsee joidenkin muiden toimintojen vuoksi.
Tietääkö joku, mikä / mitkä muut ohjelmat windows 8 sisältävässä koneessa mahtaa mättää? Ei viitsisi joka kerran poistaa ja taas ladata.
Kaatuu yhtenään ja hidastaa konetta.

2

94

Vastaukset

• Suomi24 sivujen tökkiminen voi johtua ihan Suomi24 palvelusta. Tökkimistä tapahtuu melkein viikottain.

• Itselläni tökkiminen loppui poistettuani firfoxin lisäosista käytöstä avast online securityn ja mahdollisesti muutkin online virustutkat voi hidastaa selausta.

SEISKA.FI

• Muistatko? Ex on the Beach Suomi -Annika nähtiin myös toisessa tosi-tv-ohjelmassa vuonna 2017: näin ulkonäkö on muuttunut kolmessa vuodessa - kuvat!
    • Prinssi William ja David Beckham tukevat mielenterveystyötä: ”Olen itsekin kokenut…”
    • Katiska-dokumentti: Niko Ranta-ahon huumehelvetti karua kuultavaa - huumeita jo teininä, katosi ulkomaille: "Taskut täynnä kolaa Suomeen palatessani!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      86
      2786
    2. Järkyttäviä Paljastuksia Nikon TV-sarjasta

Tänään se sitten alkaa, sarja nikosta ja katiskasta. Ennakkotietojen mukaan sisältö paljon ikävämpää kuin luulin. Niko käyttänyt huumeita jo 13 vuotia
      103
      2330
    3. Henna ja Tauski jälleen yhdessä onnellisina

Kihlatkin hankittu. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/503fdd42-5bef-4519-ae07-de01ca6aa9ba
      24
      2238
    4. Suomi olisi itse tarvinnut kehitysapua

suomen koronatalous ja sannan lahjarahat italiaan on kestämätön setti. Suomen julkinen ajetaan alas, teitä ei kunnosteta, omaa taloutta ei elvytetä..
      Maailman menoa
      172
      2060
    5. Sofian pätkä storyssa.

Siellä taitaa känniläinen Stefu olla vieressä. Jotain rajaa Sofia!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1354