Kesäkuun alussa 2 viikoksi kyseiseen hotelliin, onko minkälainen? Mitä aamukahvi pitää sisällään (siis muutakin kun kahvia). Sen tiedän että rauhaton todennäköisesti on, jos huone on kadulle päin. Mutta muut kaikki asialliset vastaukset tervetulleita. Kiitos ja kumarrus =)
Hotelli Develi
20
578
Vastaukset
- SA_RA.
Hotelli Develi on ihan kiva hotelli ,aamupala hyvä ,ihan perus sellainen ,henkilökunta asiallista ja jos parveke kävelykadullepäin ,ei haittaa ,ei kuulu paljoa melua ,kauppa nurkan päässä ja ranta todella lähellä kadun toisella puolella noin 100 m ,suosittelen lämpimästi ,olen ollut kolmesti ja en koskaan pettynyt kuten en mihinkään Aurinkomatkojen hotelleihin ,hinta ja laatu kohdallaan ja oppaat todella ystävällisiä :)
- Develiin
Kiitos SA_RA asiallisesta vastauksesta =) innolla odotan matkaa. Minkä hintaisia aurinkotuolit rannalla, vaikka Alanyassa olen käynyt, niin en koskaan ole aurinkotuolia rannalta ottanut. Tietääkseni ranta hyvä tuossa hotellin kohdalla..
- ...
Oliko vastaus "ihan perus sellainen aamupala" kovinkin informatiivinen. Yrität kovasti tuoda esiin tuota asiallista vastaamista ja kuitenkin omat kysymyksesi ovat kaukana asiallisesta. Mitä ihmeen väliä sillä on mitä aurinkotuolit maksavat vai onko budjettisi kiinni 1-2 € menoista?
- ? :)
... kirjoitti:
Oliko vastaus "ihan perus sellainen aamupala" kovinkin informatiivinen. Yrität kovasti tuoda esiin tuota asiallista vastaamista ja kuitenkin omat kysymyksesi ovat kaukana asiallisesta. Mitä ihmeen väliä sillä on mitä aurinkotuolit maksavat vai onko budjettisi kiinni 1-2 € menoista?
Huono päivä ?? :) :)
- mietiskelen
... kirjoitti:
Mitä asiatonta siinä on,jos kysyy aurinkotuolien hintaa?? Kenenkään lomabudjetti ei varmasti tosiaan kaadu pariin euroon, mutta kysyjähän ei tiennyt paljon ne maksaa......
- SA_RA
Hei!
Aurinkotuolit maksoivat viime keväänä ja syksylläkin 4Tl ja siitä aamupalasta ,kun joku jo täällä "viisasteli" : kahvia ,teetä ,leikkeleitä ,juustoa ,kanamunia ,mehua ,leipää sekä oliivit ,joinakin aamuina oli myös appelssiineja ,kyllä siitä aamu hyvin lähtee käyntiin :)
Ranta on todella hyvä ,vähän hiekka upottaa ,mutta ei haittaa uimaan menoa ,ranta siisti ja pikku kahvila/ruokapaikka rannalla ,josta voi ostaa olutta ,kahvia ja muuta pikkusyötävää jos nälkä yllättää ,palvelu hyvää :)) - Develiin
SA_RA kirjoitti:
Hei!
Aurinkotuolit maksoivat viime keväänä ja syksylläkin 4Tl ja siitä aamupalasta ,kun joku jo täällä "viisasteli" : kahvia ,teetä ,leikkeleitä ,juustoa ,kanamunia ,mehua ,leipää sekä oliivit ,joinakin aamuina oli myös appelssiineja ,kyllä siitä aamu hyvin lähtee käyntiin :)
Ranta on todella hyvä ,vähän hiekka upottaa ,mutta ei haittaa uimaan menoa ,ranta siisti ja pikku kahvila/ruokapaikka rannalla ,josta voi ostaa olutta ,kahvia ja muuta pikkusyötävää jos nälkä yllättää ,palvelu hyvää :))Kiitos taasen SA_RA =) antaa noiden viisastelijoiden vaan olla =)
- Develiin
Niin, aurinkotuolin hinnoista ei mitään hajua, vaikka Alanyassa aiemminkin vierailleena, en koskaan ole aurinkotuolia rannalta ole "vuokrannut".
Ja sitten toinen (varmaan hölmö kysymys), tietääkö joku nykyisiä tupakan hintoja lentokoneessa, viimeksi 2 x LM kartonki maksoi 30 euroa...liekkö hinta pysynyt samana? Kyseessä Finnairin lomalento Helsinkistä..... - Develissä_useasti
Kannattaa varautua siihen että Develi on todellakin budget-tason hotelli.
Jos odotat parempaa, niin petyt. Olen ollut siellä parikin kertaa kaveriporukalla ja tässä kokemuksia:
Miinukset:
Hotelli on nuhjuinen ja vanha. Uima-allas pieni.
Yhdessä huoneistamme oli hana irti kylppärissä, toisessa ei ikkuna auennut, kolmannessa oven kanssa jatkuvia ongelmia.
Huoneissa haisee tupakka (kute meilkein kaikissa edullisissa Turkin hoteilleissa).
Henkilökunta oli jatkuvasti pyrkimässä idolle ja suuttuivat kun saivat pakit. Loppulomasta eivät enää sitten edes tervehdi.
Aamupala on suppea. Alanyan muihin edullisiin hotelleihin verrattuna Develin aamupala on ollut huonoista päästä. Ota oma vesipullo mukaan, aamiaisella tarjoiltava "pullovesi" on kraanavettä.
Plussaa hyvästä sijainnista ja siitä että huoneissa on pieni jääkaappi.
Minulle hyvä sijainti on ollut tärkein kriteeri, joten Develiin olen päätynyt useasti useista miinuksista huolimatta.
En halua pilata lomafiilistäsi, vaan päinvastoin:
Kun odotukset hotellin suhteen ovat realistiset niin paikanpäällä ei sitten tule ikävää ylläriä, vaan voi aloittaa lomailun hyvillä mielin :)- Develiin
Mullekkin tärkeä sijainti ja tosiaan se "pieni budjetti" majoittumisen kannalta, joten eiköhän selvitä.... jos on katto pään päällä, sänky nukkumista varten ja toimiva suihku, sillä pärjätään =) en mene viettämään lomaani hotelliin. Kiitos vastauksista
- SA_RA
Hei!
Vaikka hotelli Develi kuuluu budget luokkaan ,on se hintatasoon verrattuna jopa "hulppea" ,minun matkoillani ei siellä kyllä tupakka huoneissa ole tuoksunut ,eikä samaten hotellin henkilökunta ole ihoon takertunut EriKeeperi tasolla ,olen aina ollut mieltä,että kaikki on itsestä kiinni ,menen lomalle nauttimaan auringosta ,uimisesta hyvästä ruoasta ja Alanyan kohteessa ihastuttavasta Kale kukkulasta ,en mene "nappisilmiä" iskemään/iskettäväksi ,vaikka söpöjä ovatkin ,arvostan itseäni :)
Olen ollut ko. kohteessa myös 4 tähden hotellissa ,eikä se sen kummosempi ollut,vaan kalliimpi paljon ja henkilökunta epäasiallista (PalmiyeBeach).....
Aurinkoista ja antoisaa lomaa:))
- O...
No aika nuhjuinen hotelli, mut siis kyllä peruslomailijalle varmasti kelpaa... Tietysti riippuu minkä huoneen saa. Ykköskerroksessa niitä ikkunattomia ja parvekkeettomia huoneita, joten ne aika persiistä.
Hotellin henkilökunta todella ala-arvoinen. Haukkuvat asiakkaita, varsinkin niitä naisia jotka ei heille anna. Pahin näistä ehkä Mustafa, joka yrittää kaikkia naisia, useimmiten saa pesää vain vanhemmilta Hollantilaisilta. Mutta yrittää nuoria tyttöjä ja naisia ja jos ei saa heiltä niin suuttuu ja on todella törkeä näille naisille. Mustamaalaa heitä esim. muiden turistien kuullen ja kertoo valheita. Kaverini ei lähtenyt Mustafan kanssa treffeille ja Mustafa pisti sen minun syykseni, kun olin muka estänyt kaveriani ja pilannut kaiken. Sen jälkeen kaverini ja minä olimme orosbuja ja saimme osaksemme kaikenlaista paskaa. Jopa minun suomalaiselle poikaystävälleni Mustafa meni kertomaan kuinka panen kaikkien kanssa ja Turkkilaiset miehet hakevat minua ulos maksua vastaan, no ei menny jutut poikaystävälle läpi kun oltiin lomalla koko ajan yhdessä.
Aamupala ihan ok ja henkilökunnasta siivoojat tosi mukavia ja auttavaisia, Samoin vanhempi mies baarin puolella Huseyn sekä Hasan ihan jees. Mutta noiden nuorempien baariäijien kanssa ei kannata tehdä tuttavuutta tai edes olla liian tuttavallinen.
Hieman myös häiritsi se että hotelllin johtajat istuivat joka ilta syömässä hotellin raflassa ja henkilökunnan aika meni heidän passaamiseensa ja turistit joutuivat odottamaan. Johtajat isoja lihavia miehiä ja eivät edes tervehtineet asiakkaita yms.- Me":))
Ohhoh.....
Kyllä nyt meni yli äyräiden ämpärillinen likavettä ,ei tuo Devel nyt niin kauhea ole kuin kuvaat ja ekakerroksen huoneet ovat käytössä vaan silloin kuin hotelli on täyteen buukattu ja jos nyt sattumoisiin olitte saaneet huoneen siitä kerroksesta ,olisi kannattanut mennä hotellin respaan vaihtamaan se toiseksi.
Hotellin johtajat jos ovat paksuja ei se meidän lomaamme pilannut ainakaan ,emme niitä vilkuilleet ,olimme lomalla ja jos 2 viikkoa saa hintaan 470e per nenu on se todella halpa ,ei sitten mitään valittamista DEVELISTÄ !!! - Karoska
Hei, ihan samaa mieltä olen.
Ja kyllä ne minut ja kaverini laittoivat tuohon ykköskerroksen huoneeseen ja siitä seuraavana päivänä valitettuamme saimme hotelli Bavyeran puolelta huoneen, jossa ikkunat mutta ei parveketta.
Mustafa oli koko ajan kimpussa ehdotteluineen ja kun teimme selväksi ettemme ole seksiseuran haussa, suuttui ja puhui meistä pahaa selän takana ja joskus ihan avoimesti siinä baaritiskillä. Hasan koetti välillä saada Mustafaa hiljaiseksi kun tajusi että kaverini jonkin verran ymmärtää Turkkia. Hasan jopa yhtenä iltana pyysi anteeksi Mustafan käytöstä.
Toinenkin baaripoika ehdotteli kaikkea, ja kun kieltäydyimme, alkoi hän loputtoman vonkaamisen että miksi ei. Tuota hotellin johtajajuttua en tiedä mutta kun tarkemmin muistelee niin joka ilta Bavyeran puoleisissa pöydissä kyllä istui lihava seurue joka juoksutti työtekijöitä kohtuuttomasti ja katsoivat turisteja nenän vartta pitkin... Me vielä naureskelimme tälle läskijoukolle että eipä ole paljon varaa tuijotella noin alentavasti muita ihmisiä :) Jos olivat johtajia niin outoa, koska yleensä johtajat saattavat tulla vain katsomaan että homma sujuu baarissa ja tervehtimään asiakkaitaan.
Hotelli on todellakin hyvällä paikalla. Aamupala ihan ok, normi halpishotellin aamupala ja aamupalaa sai monena päivänä vielä aamiasajan jälkeenkin jos meni unet pitkäksi :) Itse varasimme netin kautta hotellin ja halvimmasta päästähän se on, jotakin 3 - 5 € vrk/ per henkilö. Uudestaan voisin mennä sijainnnin takia, en muuten. - 3 aikuista
Me":)) kirjoitti:
Ohhoh.....
Kyllä nyt meni yli äyräiden ämpärillinen likavettä ,ei tuo Devel nyt niin kauhea ole kuin kuvaat ja ekakerroksen huoneet ovat käytössä vaan silloin kuin hotelli on täyteen buukattu ja jos nyt sattumoisiin olitte saaneet huoneen siitä kerroksesta ,olisi kannattanut mennä hotellin respaan vaihtamaan se toiseksi.
Hotellin johtajat jos ovat paksuja ei se meidän lomaamme pilannut ainakaan ,emme niitä vilkuilleet ,olimme lomalla ja jos 2 viikkoa saa hintaan 470e per nenu on se todella halpa ,ei sitten mitään valittamista DEVELISTÄ !!!Kuten myös.
Hotellina Devel on hyvä hinta-laatusuhteineen ,mitä sitä nyt turhaa maksaa satoja ekuja hotellista missä vaan yövytään ja käydään suihkussa ja väliäkö sillä onko hotellin johto Paksukaisia vai Ohukaisia,ei ne meitä häirinneet,olemme olleet kolmesti Develissä ja tänä syksynä taas uudelleen,paikka on paras,lyhyt matka rantsuun ja melkein joka paikkaan,aamupala ihan hyvä ja kohtelu henkilökunnan suhteen meihin aina toiminut moitteettomasti,kivoja velikultia :))
- Järkyttynyt...
Karoska, kai teit matkanjärjestäjälle valituksen työntekijöiden käytöksestä?
- Toivomuksia jos..
Aurinkomatkoilla lukee hotellikuvauksessa myös parveke,mutta kuten Karoska kirjoitti varasi itse hotellin netin kautta eli ei ollut aurinkomatkojen kautta hotellissa.
Hyviä huoneennumeroita jos joku tietää,onko sisäpihalle vai miten ja kerros??- S.posti
Onko kellään s.postiosoitetta Develiin,jos laittaa huonetoivomusta?
- Siy;)
S.posti kirjoitti:
Onko kellään s.postiosoitetta Develiin,jos laittaa huonetoivomusta?
Hei!
Googleta Hotellit Develi Alanya ,niin sieltä löytyy osoite ,huonetoivomuksen voi laittaa ja useasti sen myöskin toteuttavat ,ellei hotelli täyteen buukattu ,kuten melkein aina ,tai soita Aurinkomatkoille ,he neuvovat mielellään kaikissa asioissa jotka mieltäsi askarruttavat ,se on palvelua se :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558