On se vaan surkeaa

rauhaa ja rakkautta

kun lapset muuttuu eron jälkeen isälle menoeräksi, ja äidille rahakasaksi?

Aikuiset ihmiset tappelee siitä kuinka paljon lapsi maksaa ja kumpi maksaa ja mitä maksaa???

Omat menot ja kulut unohtuu, eihän niitä varmaan ookkaan... tai sitten niillä kuluilla ei oo mitään väliä.

14

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmat usuttaa

      Lapsi muuttuu toiselle rahastuskoneeksi, toiselle liian kalliiksi.

      Mitenkähän siitä lapsesta huolehdittiin avioliiton aikana? Oliko yhtä rankkaa maksaa lasten kustannuksia? Epäilepä että ei, ja luulen että usein kyseessä on uudet suhteet jotka estää miestä maksamasta elareita ja kinuaa itselleen niitä kaljarahoja. Monesti se mies on niin tossun alla, että jättää elarit maksamatta jotta uusi suhde pysyisi mukana, ja antaa tälle kaljarahaa.

    • Jaksu hali!

      On se varmasti. En voi kuin olla surullinen puolestasi, itse en osaa tilannetta edes kuvitella. Meillä kun isä hoitaa lapsensa hienosti, vaikka olemme eronneita. Voimia sinulle nyt kuitenkin tähän tilanteeseesi.

      • super hali

        Miksi olet surullinen puolestani? Minäkin olen surullinen sinun puolestasi , et viitsi sen vertaa lapsiasi hoitaa vaan annat ne isälle hoitoon. Juoksenteletko kaljalla vai etsimässä uusia ehdokkaita uusille lapsille? Sillaihan saat elareita ja lisiä yllin kyllin...

        Voimaa myös sinulle etsimiseen, ja koitahan nyt itsekin olla niiden lastesi kanssa, ettei ihan vieraannu sinusta. Mies hoitaa ja maksaa ja sinä vaan kapakoissa juokset.


      • Jaksu hali
        super hali kirjoitti:

        Miksi olet surullinen puolestani? Minäkin olen surullinen sinun puolestasi , et viitsi sen vertaa lapsiasi hoitaa vaan annat ne isälle hoitoon. Juoksenteletko kaljalla vai etsimässä uusia ehdokkaita uusille lapsille? Sillaihan saat elareita ja lisiä yllin kyllin...

        Voimaa myös sinulle etsimiseen, ja koitahan nyt itsekin olla niiden lastesi kanssa, ettei ihan vieraannu sinusta. Mies hoitaa ja maksaa ja sinä vaan kapakoissa juokset.

        Ja nämä asiat päättelit mistä kohdasta tekstiäni?
        Minusta on hienoa että isä pitää lapsia luonaan ja välittää heistä ja on heidän elämässään mukana, onko se sinusta väärin? Isällä on oikeus lapsiinsa eronkin jälkeen, eikö olekkin?
        Mutta minua kiinnostaa kuulla, mistä vetäsit nuo johtopäätöksesi? Teetkö sinä noin?
        olen jopa enemmän surullisempi puolestasi kuin aiemmin.
        Älä nyt hyvä ihminen vertaa minua omaan elämääsi, se on varmasti aivan erilainen kuin oma surkea tilanteesi. Koeta löytää ahdinkoosi ratkaisuja, muiden haukkumisesta et apua siihen saa.


      • tsemppaan sinua
        Jaksu hali kirjoitti:

        Ja nämä asiat päättelit mistä kohdasta tekstiäni?
        Minusta on hienoa että isä pitää lapsia luonaan ja välittää heistä ja on heidän elämässään mukana, onko se sinusta väärin? Isällä on oikeus lapsiinsa eronkin jälkeen, eikö olekkin?
        Mutta minua kiinnostaa kuulla, mistä vetäsit nuo johtopäätöksesi? Teetkö sinä noin?
        olen jopa enemmän surullisempi puolestasi kuin aiemmin.
        Älä nyt hyvä ihminen vertaa minua omaan elämääsi, se on varmasti aivan erilainen kuin oma surkea tilanteesi. Koeta löytää ahdinkoosi ratkaisuja, muiden haukkumisesta et apua siihen saa.

        Niin, kyseleppä ensin itseltäsi, mistä sinä päättelet johtopäätökkset minusta ja täällä muiden kirjoituksista?? Aivan samoin me kaikki kyseenalasitamme sinun juttusi kuin sinäkin.

        Minäkinolen erittäin surullinen sinun puolesta ja suru vaan kasvaa, mutta en anna sen haitata minun elämääni, sinulla on omat taakkasi kannettavana, en ota niitä itselleni. Kyllä sinä apua saat kun vaan haet aktiivisesti.

        Toimippa kuuleppas itse samalla tavalla kuin toivot muidenkin toimivan.. näyttää erittäin pahalta että piiltoat omat ongelmasi muiden ongelmien sekaan, vähättelet omia solmuja, kun vertaat niitä toisiin.

        Kohdista nyt katseesi itseesi ja hoida itsesi kuntoon, kerro sitten miteno let onnistunut, ja sitten vasta voit heittää mustat ajatukset muiden päälle kun selvität ensin miten selviit itse.


      • Jaksu hali
        tsemppaan sinua kirjoitti:

        Niin, kyseleppä ensin itseltäsi, mistä sinä päättelet johtopäätökkset minusta ja täällä muiden kirjoituksista?? Aivan samoin me kaikki kyseenalasitamme sinun juttusi kuin sinäkin.

        Minäkinolen erittäin surullinen sinun puolesta ja suru vaan kasvaa, mutta en anna sen haitata minun elämääni, sinulla on omat taakkasi kannettavana, en ota niitä itselleni. Kyllä sinä apua saat kun vaan haet aktiivisesti.

        Toimippa kuuleppas itse samalla tavalla kuin toivot muidenkin toimivan.. näyttää erittäin pahalta että piiltoat omat ongelmasi muiden ongelmien sekaan, vähättelet omia solmuja, kun vertaat niitä toisiin.

        Kohdista nyt katseesi itseesi ja hoida itsesi kuntoon, kerro sitten miteno let onnistunut, ja sitten vasta voit heittää mustat ajatukset muiden päälle kun selvität ensin miten selviit itse.

        Minä tein päätelmäni aloituksestasi, jossa kerrot omasta tilanteestasi, koska ethän voi muiden puolesta puhua.
        Onhan tuollainen tilanne surullinen. Meillä ei ole samoin, isä rakastaa lapsiaan, on heidän kannssaan, on heidän elämässä tiiviisti mukana. Kuten jo kertoin.
        Joten voitko kertoa, mistä ne päätelmäsi siis teit?


      • Toisesta sisään, toi
        Jaksu hali kirjoitti:

        Minä tein päätelmäni aloituksestasi, jossa kerrot omasta tilanteestasi, koska ethän voi muiden puolesta puhua.
        Onhan tuollainen tilanne surullinen. Meillä ei ole samoin, isä rakastaa lapsiaan, on heidän kannssaan, on heidän elämässä tiiviisti mukana. Kuten jo kertoin.
        Joten voitko kertoa, mistä ne päätelmäsi siis teit?

        Älä jaksa vaivata itseäsi tuolla. Tää on taas niitä Lissun aloituksia, joita tekee kännipäissään, kun maailma ahdistaa ja juoppohulluus möröt hyppii nurkissa. Näkeehän sen noista vastauksistakin. Viina ja kaljoittelu vaan mielessä, ja uskoo muiden olevan samanlaisia kuin itsensä.


      • Jaksu hali
        Toisesta sisään, toi kirjoitti:

        Älä jaksa vaivata itseäsi tuolla. Tää on taas niitä Lissun aloituksia, joita tekee kännipäissään, kun maailma ahdistaa ja juoppohulluus möröt hyppii nurkissa. Näkeehän sen noista vastauksistakin. Viina ja kaljoittelu vaan mielessä, ja uskoo muiden olevan samanlaisia kuin itsensä.

        Ymmärsin kyllä kuka avauksen ja vastausten takana on, mutta kun hänellä kerran on pokkaa heitellä minulle herjauksia, niin oletan hänellä olevan myös pokkaa vastata huutoonsa.
        Katsotaan kuinka käy, koska hänellä on myöskin tapana jättää keskustelu, jos se käy hänelle liian vaikeaksi ja kiusalliseksi.
        Kertoohan hänen epävakaasta persoonastaan nuo jatkuvat vaihtuvat nimimerkit jopa samassa ketjussa, saati sitten yleensäkkin tällä palstalla.


      • tais taas kolahtaa!
        Jaksu hali kirjoitti:

        Ymmärsin kyllä kuka avauksen ja vastausten takana on, mutta kun hänellä kerran on pokkaa heitellä minulle herjauksia, niin oletan hänellä olevan myös pokkaa vastata huutoonsa.
        Katsotaan kuinka käy, koska hänellä on myöskin tapana jättää keskustelu, jos se käy hänelle liian vaikeaksi ja kiusalliseksi.
        Kertoohan hänen epävakaasta persoonastaan nuo jatkuvat vaihtuvat nimimerkit jopa samassa ketjussa, saati sitten yleensäkkin tällä palstalla.

        Ja sinulla on pokkaa väittää omat herjaukset sallituiksi ja muiden herjaukset on hullun hommaa??
        Kun sinulle käy keskustelu kiusalliseksi tai kolahtaa alat buhhahailemaan.. onhan se nähty täällä monta kertaa... kaikkien teksti jotka ei sua miellytä buhhailet... jotenkin erittäin lapsellista ja osin myöntämistä että muut oli oikeessa, mutta jotta itsetunto pysyy pystyssä, pitää buhhailla niin ei tarvi vastata.


      • Jaksu hali
        tais taas kolahtaa! kirjoitti:

        Ja sinulla on pokkaa väittää omat herjaukset sallituiksi ja muiden herjaukset on hullun hommaa??
        Kun sinulle käy keskustelu kiusalliseksi tai kolahtaa alat buhhahailemaan.. onhan se nähty täällä monta kertaa... kaikkien teksti jotka ei sua miellytä buhhailet... jotenkin erittäin lapsellista ja osin myöntämistä että muut oli oikeessa, mutta jotta itsetunto pysyy pystyssä, pitää buhhailla niin ei tarvi vastata.

        Anteeksi mutta, nyt sekoitat minut johonkin toiseen täällä. En ole koskaan buhhailut, en tässäkään kirjoituksessani, vaan kommentoin aloitustasi. Jonka tietenkin oletan olevan oma kokemuksesi, sinun omasta tilanteesta, koska et voi toisista kirjoittaa.
        Ja sinut kyllä tunnistan Lissuksi, olen kuitenkin palstan vakio lukija, kun yhteishuoltaja olen. Aihealue on minulle tärkeä oman elämäntilanteeni vuoksi.
        Joten kolmannen kerran, minua kiinnostaa tietää mistä nuo päätöksesi teit. Onko sinussa naista niihin vastaamaan?


      • Ons e naurettava
        Jaksu hali kirjoitti:

        Anteeksi mutta, nyt sekoitat minut johonkin toiseen täällä. En ole koskaan buhhailut, en tässäkään kirjoituksessani, vaan kommentoin aloitustasi. Jonka tietenkin oletan olevan oma kokemuksesi, sinun omasta tilanteesta, koska et voi toisista kirjoittaa.
        Ja sinut kyllä tunnistan Lissuksi, olen kuitenkin palstan vakio lukija, kun yhteishuoltaja olen. Aihealue on minulle tärkeä oman elämäntilanteeni vuoksi.
        Joten kolmannen kerran, minua kiinnostaa tietää mistä nuo päätöksesi teit. Onko sinussa naista niihin vastaamaan?

        Huomaatko -jaksu hali- kuinka Lissu jätti tämän tähän, kun hänellä ei ole mitä sanoa.


    • fgj

      kolmat usutaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • fgj2

      kolmat usutaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (y)

    • Anonyymi00014

      Reisjärvi surkeaa aina pitää joku tila syödä särpimikaisi.
      Pankit, lomitus ym.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe