On pikkasen miesmäinen.aina farkuissa.harvoin hameessa 1 kerran lapinhameessa.ja siitäkin jotain tuli--. hänen hymy on tekohymyä. palanderin kalle on sit pikkasen naismainen . tosin muitakin näkemyksiä heistä =
Tanja Poutiainen
3
828
Vastaukset
- VeroKarhu kemistä
Tosiaankin ovat aika leuhkia ja itsekeskeisiä henkilöitä. pujottelukin on vain harrastus. ei ammatti.
- antsku imatralta.
Ovat kuin europen omistaja.eivätkä meinaa mahtua edes omiin pöksyihinsä. voi voi.
- vähän kunnioitusta!
WC-urheilijana hän on ollut poikkeuksellisen erinomainen. Hän on tuonut Suomelle paljon positiivista (kuten Palanderiakin ei muulla kuin hyvällä muistetaan) Poutiaiselta on tullut tasaista suoritusta 20 vuoden ajan. Euroopassa urheilijana häntä kunnioitetaan edelleen. Urheilun lähellä on paljon likaa, vähän urheilijoita.
Kommenttinne ovat melko alhaisia. Kuka tahansa voi erehtyä joskus … (jopa naapurin rouva:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449111
- 785592
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384064- 553561
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543402Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293257- 452480
- 342032
- 2131785