Anatolia

Marmaris

Hei kaikki Turkissa lomailleet!
Mitä mieltä olette Marmariksessa sijaitsevasta Anatolia-hotellista?
Harkitsen sinne menemistä poikaystäväni kanssa. joten kertokaa ihmeessä niin positiiviset kuin negatiivisetki puolet, joita olette kokeneet!
Hotellia kehuttiin hyvästä henkilökunnasta, joten olisi myös kiva kuulla minkälaista porukkaa siellä sitte on? Entä onko hotellissa paljon henkilökuntaa? Kiitos palautteesta, jo etukäteen, olen todella kiitollinen kaikista mielipiteistä! :)

27

13741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turkin ystävä

      Ihana paikka .....
      Mukava henkilökunta ja mukavat huoneet jne....
      mitään negatiivista sanottavaa ei todellakaan ole.menemme sinne ensivuonna uudelleen!
      sanokaa terveisiä!(;

    • piipi

      anatolia hotelli on mukavalla paikalla, lähellä keskustaa ja rantaa.hotellin henkilökunta puhuu suomea, toisella puolen katua sijaitsee metropol jossa myös puhutaan suomea.jos ei tykkää et lomalla asustelee muiden suomalaisten kanssa samassa hotellissa, silloin voi valita jonkin muun majoitus kohteen(sillä ainakin meidän lomalla melkein kaikki majoittujat olivat suomesta)
      Uima-allas ei ole kovin suuri, mutta hyvin sopi polskimaan.Yleisesti ottaen meidän lomamme ko. hotellissa onnistui hyvin, voin majoittua toisenkin kerran, mutta tämä on yksi mielipide muiden joukossa, jokainen itse tietää kun käy kerran katsastamassa.
      mukavaa lomaa teille:)

      • Marmaris

        Kiitos paljon palautteestanne! Entä sen verran vielä kysyisin, että onko hotellin henkilökunta tavanomaisia gigoloja? Ajattelimme ottaa 16-vuotiaan pikku siskoni mukaan, joten ihan sitä ajatellen..:) koska tiedän hänen innokkuutensa ulkomaalaisia hurmureja kohtaa, jos tiedätte mitä tarkoitan.. :)
        Onko siis pelkoa että hotellin henkilökunta tulisi iskemään siskoani? en tietenkään tarkoita tavanomaista seuran pitämistä ja ystävällisyyttä, joka kuuluu asiaan!


      • toinen koti
        Marmaris kirjoitti:

        Kiitos paljon palautteestanne! Entä sen verran vielä kysyisin, että onko hotellin henkilökunta tavanomaisia gigoloja? Ajattelimme ottaa 16-vuotiaan pikku siskoni mukaan, joten ihan sitä ajatellen..:) koska tiedän hänen innokkuutensa ulkomaalaisia hurmureja kohtaa, jos tiedätte mitä tarkoitan.. :)
        Onko siis pelkoa että hotellin henkilökunta tulisi iskemään siskoani? en tietenkään tarkoita tavanomaista seuran pitämistä ja ystävällisyyttä, joka kuuluu asiaan!

        kyllä saat varautua että iskijöitä riittää. asun osittain marmariksessa ja tunnen kuviot. se tosiasia on myönnettävä niin hieno paikka kuin marmaris on niin turismin pilaama alkaa olla. kyseisessä hotellissa myös ollu yrittäjiä alkuun mut lopettivat kun huomas et ei toimi. ystävällisiä niin kauan kuin jaksat olla 'uskollinen' hotellille eli vietät aikaasi siellä ja käyt niissä paikois ostoksilla mitä he suosittelevat........kokemusta ikävä kyllä on.


      • Marmaris
        toinen koti kirjoitti:

        kyllä saat varautua että iskijöitä riittää. asun osittain marmariksessa ja tunnen kuviot. se tosiasia on myönnettävä niin hieno paikka kuin marmaris on niin turismin pilaama alkaa olla. kyseisessä hotellissa myös ollu yrittäjiä alkuun mut lopettivat kun huomas et ei toimi. ystävällisiä niin kauan kuin jaksat olla 'uskollinen' hotellille eli vietät aikaasi siellä ja käyt niissä paikois ostoksilla mitä he suosittelevat........kokemusta ikävä kyllä on.

        Kiitos että kerroit, että osaan sitten katsoa pikku siskon perään! Ainaki Nessusta, Alista ja Eministä olen kuullut yhdeltä tutulta, joka vieraili ko. hotellista, joten onkohan joku näistä erityisesti naisten mies? Osaa sitten kattoa, kun tulee nimiä ilmi.. :P
        Sisko kun on semmoinen tyypillinen sinisilmä, joka tekisi varmaan mitä vaan kunhan nappisilmä oikein pyytää.. sen takia olemme vielä harkinta vaiheessa ottaakko sisko mukaan vai ei.. !?


      • jeah ;)
        Marmaris kirjoitti:

        Kiitos että kerroit, että osaan sitten katsoa pikku siskon perään! Ainaki Nessusta, Alista ja Eministä olen kuullut yhdeltä tutulta, joka vieraili ko. hotellista, joten onkohan joku näistä erityisesti naisten mies? Osaa sitten kattoa, kun tulee nimiä ilmi.. :P
        Sisko kun on semmoinen tyypillinen sinisilmä, joka tekisi varmaan mitä vaan kunhan nappisilmä oikein pyytää.. sen takia olemme vielä harkinta vaiheessa ottaakko sisko mukaan vai ei.. !?

        Hei! ;D
        itse olen 15 v ja olen ollut anatolian viereisessä hotellissa(metropolissa) tykkäsin ihan hirveästi olla siellä! ja mitä olen huomannut anatolian puolella(ja mitä kaverit on kehunut) niin he ovat ainakin tykänny olla tosi paljon siellä! :D ja tottakai siskosi saa kuulla kohteliaisuuksia ja jne. mutta hotellin työntekijät vaikuttaa todella mukavilta! kunhan siskosi muistaa vain sen että --->> vaikka kohteliaisuuksia on ihana kuulla mutta kaikkea ei kannata aina ottaa todesta mitä turkkilaiset sanoo ;D ;D mutta hauskaa matkaa !! ja toivottavasti otatte siskosi mukaan koska Marmaris on aivan erinomainen paikka !! Ja monet ovat todella kehuneet Anatoliaa!! Ja olen itsekkin huomannut kuinka suomalaiset viihtyvät siellä! ;D


      • Marmaris
        jeah ;) kirjoitti:

        Hei! ;D
        itse olen 15 v ja olen ollut anatolian viereisessä hotellissa(metropolissa) tykkäsin ihan hirveästi olla siellä! ja mitä olen huomannut anatolian puolella(ja mitä kaverit on kehunut) niin he ovat ainakin tykänny olla tosi paljon siellä! :D ja tottakai siskosi saa kuulla kohteliaisuuksia ja jne. mutta hotellin työntekijät vaikuttaa todella mukavilta! kunhan siskosi muistaa vain sen että --->> vaikka kohteliaisuuksia on ihana kuulla mutta kaikkea ei kannata aina ottaa todesta mitä turkkilaiset sanoo ;D ;D mutta hauskaa matkaa !! ja toivottavasti otatte siskosi mukaan koska Marmaris on aivan erinomainen paikka !! Ja monet ovat todella kehuneet Anatoliaa!! Ja olen itsekkin huomannut kuinka suomalaiset viihtyvät siellä! ;D

        Kovin halukas sisko olisi lähtemään, ja pahoittaisi kyllä mielensä jos emme häntä mukaan ottaisi.. mutta täytyy nyt vielä miettiä asiaa..
        Sen olen kyllä hänelle sanonut että kohteliaisuuksia varmasti satelee, olenhan itsekin Turkissa matkustellut nuorempana.. ei sillä että olisin kovin vanha vieläkään.. :)
        Mutta joka tapauksessa elämän kokemusta löytyy enemmän kuin häneltä.
        Siinä mielessä haluaisin vain valita oikean hotellin, ettei hotellissa sentään olisi naistenmiestä siskoni ympärillä, koska paha siinä on sitte mitää enää tehdä kun jo paikanpäällä ollaan! Metropolistakin olen kyllä kuullut, mutta Anatoliaa olemme ajatelleet..
        Mutta taitaa niitä hurmureita olla joka paikassa turisti paikassa kuten marmariskin..


      • vierailija
        Marmaris kirjoitti:

        Kovin halukas sisko olisi lähtemään, ja pahoittaisi kyllä mielensä jos emme häntä mukaan ottaisi.. mutta täytyy nyt vielä miettiä asiaa..
        Sen olen kyllä hänelle sanonut että kohteliaisuuksia varmasti satelee, olenhan itsekin Turkissa matkustellut nuorempana.. ei sillä että olisin kovin vanha vieläkään.. :)
        Mutta joka tapauksessa elämän kokemusta löytyy enemmän kuin häneltä.
        Siinä mielessä haluaisin vain valita oikean hotellin, ettei hotellissa sentään olisi naistenmiestä siskoni ympärillä, koska paha siinä on sitte mitää enää tehdä kun jo paikanpäällä ollaan! Metropolistakin olen kyllä kuullut, mutta Anatoliaa olemme ajatelleet..
        Mutta taitaa niitä hurmureita olla joka paikassa turisti paikassa kuten marmariskin..

        Lopeta toi naurettava kiertely. Kysy suoraan kenestä niistä kolmesta haluat tietää? Yhdestä on kokemusta.Taitaa olla itselläsikin.


      • Marmaris
        vierailija kirjoitti:

        Lopeta toi naurettava kiertely. Kysy suoraan kenestä niistä kolmesta haluat tietää? Yhdestä on kokemusta.Taitaa olla itselläsikin.

        Itse en ole Marmariksessa käynyt 5 vuoteen, enkä ole majaillut Anatolia hotellissa. Seurustelen kolmatta vuotta poikaystäväni kanssa onnellisesti ja jouluaattona aiomme mennä kihloihin, joten en todellakaan ole tiedustelemassa täällä kenenkään seksi tai mitään muitakaan sen suuntaisia kokemuksia! :)
        Kaikki eivät käy Turkissa hankkimassa mainitsemiasi kokemuksia, muita elämyksiä kylläkin! Enkä halua siskonikaan hankkivan sinun kaltaisia kokemuksia, ainakaan niin että minä olen holhoojana!


      • PikkuMyy
        vierailija kirjoitti:

        Lopeta toi naurettava kiertely. Kysy suoraan kenestä niistä kolmesta haluat tietää? Yhdestä on kokemusta.Taitaa olla itselläsikin.

        Kyllä toi munkin mielestä vähän siltä kuulostaa, että tässä ollaan huolissaan jostain ihan muusta kuin siskosta..;) Ota sitten se sisko mukaan, tee säännöt selviksi, kai hän järkipuhetta ymmärtää... :D


      • Marmaris
        PikkuMyy kirjoitti:

        Kyllä toi munkin mielestä vähän siltä kuulostaa, että tässä ollaan huolissaan jostain ihan muusta kuin siskosta..;) Ota sitten se sisko mukaan, tee säännöt selviksi, kai hän järkipuhetta ymmärtää... :D

        Niin, mahdatkohan tuntea yhtään 16-vuotiasta kapinoivaa, aikuistuvaa tyttöä? Miksi ihmeessä kaikki keskustelut täällä pyörivät vain seksin ja lomaromanssien ympärillä??
        Tuntuu että on aivan sama kysyykö täällä ruoasta, tavoista tai mistä tahansa, on ihmisiä, jotka tavalla tai toisella kääntävät keskustelun seksiin.. sääli sinänsä, toiset meistä kun ovat kiinnostuneita kulttuureista ja matkailusta sinänsä, ilman lomaromansseja!


      • PikkuMyy
        Marmaris kirjoitti:

        Niin, mahdatkohan tuntea yhtään 16-vuotiasta kapinoivaa, aikuistuvaa tyttöä? Miksi ihmeessä kaikki keskustelut täällä pyörivät vain seksin ja lomaromanssien ympärillä??
        Tuntuu että on aivan sama kysyykö täällä ruoasta, tavoista tai mistä tahansa, on ihmisiä, jotka tavalla tai toisella kääntävät keskustelun seksiin.. sääli sinänsä, toiset meistä kun ovat kiinnostuneita kulttuureista ja matkailusta sinänsä, ilman lomaromansseja!

        en kyllä mielestäni maininnut seksistä mitään, ja kyllä, tunnen 16-vuotiaita. Mitä sinä sitten pelkäät, jos haluatte tutstua maahan ja kulttuuriin, ei siinä hotelilla pakko olekaan istua. Tuskin siskoasi väkisin tullaan iskemään. Ja onko pienessä lomaromanssissa sitten mitään pahaa? Ja edelleen en tarkoita, että seksin pitäisi siihen kuulua, varsinkaan 16-vuotiaalla.


      • äiti
        PikkuMyy kirjoitti:

        en kyllä mielestäni maininnut seksistä mitään, ja kyllä, tunnen 16-vuotiaita. Mitä sinä sitten pelkäät, jos haluatte tutstua maahan ja kulttuuriin, ei siinä hotelilla pakko olekaan istua. Tuskin siskoasi väkisin tullaan iskemään. Ja onko pienessä lomaromanssissa sitten mitään pahaa? Ja edelleen en tarkoita, että seksin pitäisi siihen kuulua, varsinkaan 16-vuotiaalla.

        Olin 16-v. tyttäreni kanssa Alanyassa (olen ollut myös Marmariksessa Anatoliassa ilman tytärtä) ja kyllä siellä ainakin joka toinen yli 15-vuotias miehenpuolikas vihelteli hänen peräänsä. Hotellissa muutamat henkilökunnasta yritti kaikkensa iskeäkseen, samoin useissa ravintoloissa. Tyttöä onneksi enemmänkin ärsytti moiset ahdistelut.


      • Marmaris
        PikkuMyy kirjoitti:

        en kyllä mielestäni maininnut seksistä mitään, ja kyllä, tunnen 16-vuotiaita. Mitä sinä sitten pelkäät, jos haluatte tutstua maahan ja kulttuuriin, ei siinä hotelilla pakko olekaan istua. Tuskin siskoasi väkisin tullaan iskemään. Ja onko pienessä lomaromanssissa sitten mitään pahaa? Ja edelleen en tarkoita, että seksin pitäisi siihen kuulua, varsinkaan 16-vuotiaalla.

        Siskoni on erittäin itsepäinen tapaus, eikä välttämättä ole kiinnostunut lähtemään vuorille tai katsomaan Turkin maalaismaisemia, joten en viitsisi häntä väkisinkään raahata mukaan hotellista..
        Tosi asia on se, että 16-vuotiaita alkaa seksi kokemukset kiinnostamaan, eihän pienessä "lomaromanssissa" mitään pahaa olekkaan, mutta pahoin pelkään että turkin mies voisi haluta vähän enemmän kuin pientä lomaromanssin tynkästä ja siskoni voisi tasan olla niin hölmö että menisi leikkiin mukaan. Joten siinä vaiheessa seksi tulisi mukaan kuvioihin! Siskoni on ollut minun mukana aikaisemminki ja kuten sanoin hän on sinisilmäinen... minä jos joku sen tiedän! Ja nimim. "äiti" kiitos asiallisesta vastauksesta!


      • toinen koti
        Marmaris kirjoitti:

        Siskoni on erittäin itsepäinen tapaus, eikä välttämättä ole kiinnostunut lähtemään vuorille tai katsomaan Turkin maalaismaisemia, joten en viitsisi häntä väkisinkään raahata mukaan hotellista..
        Tosi asia on se, että 16-vuotiaita alkaa seksi kokemukset kiinnostamaan, eihän pienessä "lomaromanssissa" mitään pahaa olekkaan, mutta pahoin pelkään että turkin mies voisi haluta vähän enemmän kuin pientä lomaromanssin tynkästä ja siskoni voisi tasan olla niin hölmö että menisi leikkiin mukaan. Joten siinä vaiheessa seksi tulisi mukaan kuvioihin! Siskoni on ollut minun mukana aikaisemminki ja kuten sanoin hän on sinisilmäinen... minä jos joku sen tiedän! Ja nimim. "äiti" kiitos asiallisesta vastauksesta!

        varmaankin tiedät turkin kävijänä mikä meno siel on.....eikä kundit ppaljon ikää kattele kun 'peräs roikkuvat'......ei sillä on siellä oikeita rakkaus tarinoitakin mut tahtoo olla noi baari/ravintola/hotelli porukat kyl tavoillensa piintyneitä....ja useimmiten jossain vaihees tulee raha kuvioihin...mul kävi kyl niin etten ees halunnu seuraks ketää mut sit tää tuli vastaan......pitää huolen että suomessakaan en 'tuhlaa' rahoja pitkiin puheluihin ym. tuliaisetkin mokoma kielsi...hän on yrittäjä ja paljon töitä...eikä halua suomeen kuin lomille sit joskus


    • ansku

      olimme elokuun lopulla ko. hotellissa ja eipä meillä ainakaan ole valittamista,ensimmäistä kertaa olimme.Henkilökunta ystävällistä,vaikka emme nyt oikein paljon hotellilla majailleetkaan vaan kuljille shoppailemassa ja katselemassa kaupunkia.Eli ei meitä kohtaan mitään ynseyttä yms..Meidän lomalla sattui hotellissa olemaan rauhallista porukkaa joten ei meluakaan liikaa.Uima-allas tosin oli hiukan pieni mutta sopi hyvin uimaan :) Ja markkinatkin avautui suoraan kadulle astuttua.Jos valitsette anatolian niin uskon ettette pety!! Hauskaa matkaa!

      • ikävä anatoliaan

        kyllä anatoliaan kannattaa mennä....
        siellä kaikki asukkaat on suomalaisia ja henkilökunta on aivan ihanaa..
        itse olen 13 vuotias blondi ja perään tosiaan huudeltiin .... joten varautua kannattaa... mutta EMIN ja molemmat alit ja nessu oli tosi mukavia... siellä me niitten kaa biljardia kovasti pelattiin.... jos menette anatoliaan niin kertokaa terveisiä hannalta ja jonnalta


      • - s-
        ikävä anatoliaan kirjoitti:

        kyllä anatoliaan kannattaa mennä....
        siellä kaikki asukkaat on suomalaisia ja henkilökunta on aivan ihanaa..
        itse olen 13 vuotias blondi ja perään tosiaan huudeltiin .... joten varautua kannattaa... mutta EMIN ja molemmat alit ja nessu oli tosi mukavia... siellä me niitten kaa biljardia kovasti pelattiin.... jos menette anatoliaan niin kertokaa terveisiä hannalta ja jonnalta

        Ihana hotelli minunkin mielestä. Nessu ja Ali ovat todella mukavia. Olin 3 vuotta sitten ko. hotellissa. Kokemuksia minulla on Anatolia hotellista. Lomaromansseista puhumattakaan.


      • Anatoliassa käynyt
        - s- kirjoitti:

        Ihana hotelli minunkin mielestä. Nessu ja Ali ovat todella mukavia. Olin 3 vuotta sitten ko. hotellissa. Kokemuksia minulla on Anatolia hotellista. Lomaromansseista puhumattakaan.

        Hei, kuka anatolian pojista on nimeltään Ali?
        Monesti oon sielläkin käynyt mutta nyt ei jotenkaan saa yhtään päähän että kuka hän mahtaa olla. Tottakai nessun, eminin ja emrahin muistan mutta ali?


      • -S-
        Anatoliassa käynyt kirjoitti:

        Hei, kuka anatolian pojista on nimeltään Ali?
        Monesti oon sielläkin käynyt mutta nyt ei jotenkaan saa yhtään päähän että kuka hän mahtaa olla. Tottakai nessun, eminin ja emrahin muistan mutta ali?

        Ali on jotain 167cm pitkä ja aika hoikka. Hänellä on myös joskus parta. Ali yleensä ajelee sen niitten skootterin kanssa. Huhtikuussa oli aika hauskaa olla sen skootterin kyydissä, vaikka välillä vähän pelottikin. =)


      • *marmaris*
        Anatoliassa käynyt kirjoitti:

        Hei, kuka anatolian pojista on nimeltään Ali?
        Monesti oon sielläkin käynyt mutta nyt ei jotenkaan saa yhtään päähän että kuka hän mahtaa olla. Tottakai nessun, eminin ja emrahin muistan mutta ali?

        Anatoliassa on kaksi alia töissä. Baarimikko skootteria ajava on vanhempi 26vee ja ollut jo useamman vuoden anatoliassa töissä..näyttää vanhemmalta kun on ja sillä on yleensä vanhempia naisia ;) ja sit on toinen Ali joka työskentelee yleensä yövahtina ja iltaisin myös tarjoilijana. on jotain 20 vee ja tykkää nuoremmista tytöistä. Molemmat on tosi kivoja ja koko muukin Anatolian henkilökunta. Kannattaa mennä käymään..meillä on ollut kavereiden ja lasten kaa tosi kivaa siellä.


      • unohtaja
        Anatoliassa käynyt kirjoitti:

        Hei, kuka anatolian pojista on nimeltään Ali?
        Monesti oon sielläkin käynyt mutta nyt ei jotenkaan saa yhtään päähän että kuka hän mahtaa olla. Tottakai nessun, eminin ja emrahin muistan mutta ali?

        kyllä juu muistan nessun ja eminin mut kuka oli emrah?mä en oo saanu mitää hirveen hyvää nimimuistia joten olisikko ystävällinen ja kuvailisit emrahin ulkonäköä?tätä tietoa tarvitsen!---kiitos---


      • *lumi*
        unohtaja kirjoitti:

        kyllä juu muistan nessun ja eminin mut kuka oli emrah?mä en oo saanu mitää hirveen hyvää nimimuistia joten olisikko ystävällinen ja kuvailisit emrahin ulkonäköä?tätä tietoa tarvitsen!---kiitos---

        aileja on kaksi toisen nimi on virallisesti ali mutta toinen on stumali. ja sitä sanotaan aliksi. ja se joka on virallisesti ali niin se toimii yö vahtina suurimman osan ajasta. ja se jota sanotaan aliksi niin on töissä joka päivä. ja se ajelee skootterilla. et tiiäks nyt?


      • *lumi*
        *lumi* kirjoitti:

        aileja on kaksi toisen nimi on virallisesti ali mutta toinen on stumali. ja sitä sanotaan aliksi. ja se joka on virallisesti ali niin se toimii yö vahtina suurimman osan ajasta. ja se jota sanotaan aliksi niin on töissä joka päivä. ja se ajelee skootterilla. et tiiäks nyt?

        sorry mä sekotin ne pojat. emrah on eminin serkku. joka on tullut töihin anatoliaan. ja sorry viel kerran. ja selkiskö?


      • meikäläinenhäsetäs
        ikävä anatoliaan kirjoitti:

        kyllä anatoliaan kannattaa mennä....
        siellä kaikki asukkaat on suomalaisia ja henkilökunta on aivan ihanaa..
        itse olen 13 vuotias blondi ja perään tosiaan huudeltiin .... joten varautua kannattaa... mutta EMIN ja molemmat alit ja nessu oli tosi mukavia... siellä me niitten kaa biljardia kovasti pelattiin.... jos menette anatoliaan niin kertokaa terveisiä hannalta ja jonnalta

        Mutta kummassa hotellissa nessu majailee?


    • eka turkin loma

      todella mukava hotelli!henkilökunta oli aivan mielettömän kiva.Suosittelen hotellia vaikken sielä muuta kun illat vietin.. baarissa mukavat tarjoilijat(Emin,Enri,Ali ja kaikki muut joiden nimet ei muistu mielee...)jotka todellakin pitävät huolen kaikista asiakkaistaan!!suuri kiitos heille!!ikävä tuli kun kotiin tänään saavuin..

    • Ssande

      Mitä mieltä Anatoliasta? Okei, kaikki ei oo samaa mieltä, mut musta se on ehdottomasti paras hotelli. Maxwell siinä vieressä tulee toisena. :> Oon ollu Marmariksessa 3:ssa eri hotellissa, ja käyny vierailemassa muiden hotellien uima-altailla ja ei voi muuta sanoo, ettei mikää vedä vertoja Anatolialle. Henkilökunta.. mitä siitä sanoisi. AHH ! Pojat ottavat kaikki asiakkaansa huomioon iästä,sukupuolesta ja kansalaisuudesta huolimatta. He ovat energisiä ja tekevät positiivisella mielellä työnsä. ;> Poikia on n. 4 vakituista työntekijää, mutta välillä Maxwellin puolelta saattaa joku tulla poikkeamaan Anatolian puolelle kovan kiireen vuoksi.
      Toivon, et viihdytte tai no viihdyitte, koska tää palaute tuli n. vuoden jäljessä. :D

      Ens kesänä takas sinne !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      327
      3235
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      224
      2010
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1437
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1319
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      284
      1243
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      1001
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe