olen lähdössä 8.4 teneriffalle puerto de la cruziin kahdeksi viikoksi. onko ketä muita tulossa sinne samaan aikaan?
muita lähdössä?
12
280
Vastaukset
- yksin koneessa
Ei ole ketään muita lähdössä, ovat varanneet sinulle yksin koko koneen.
- JBL 1
Olet juntti, jos et ymmärtänyt aloittajan viestin sisältöä.
- tuulaorvokki1
Hei vaan, minä ja mieheni olemme lähdössä samana päivänä. En tiedä mistä lentosi lähtee, mutta me lähdemme Tampereelta ja olemme vain viikon perillä.
Toivotaan hyvää ilmaa ja aurinkoa. Puertossa on kuulemma tänä talvena olleet aika huonot säät.- että sellasta
lento lähtee helsingistä kello 7.00. Tosiaan toivotaan hyvää säätä ja auringon paistetta
- Sollia.
Hyvää lomaa, itse en ole uskaltanut puertoon mennä, kun siellä ilmeisesti aika usein pilvipäiviä ja sadettakin, harmi, koska Puerto De La Grutz on kuulemma kaunis paikka, siksi lomailen mm Americanosissa tai Fuerteventurassa, kun psoriaatikko tarvitsee aurinkoa.
Olen miettinyt huhtikuussa menoa Inglesin suuntaan, onko kukaan ollut tuohon aikaan Inglesissä, kuinka varma aurinko silloin? - Jeppe
Mies 48 lähdössä 25.3 Puerto de la grutziin ihan yksinää issekseen. Kylläpä olis mukavaa kun olis hyvääporukkaa matkassa.
- Ei tietoa
Ei ole mitään tietoa. Yhtään en osaa sanoa.
- Et ole hauska
Ai sä heräsit jo. Nyt sitten muista ottaa aamulääkkeesi...
- Ervasti Alaköyry
Annatko p*llu*?
öööööööööööö- roikkuvainen
Ujo?
- Jarppi 2
Olis yksi vuode tyhjänä Naiselle. Grutsissa 25.3
- 85 vee
Missä Grutsi? Nainen 85 vee vakiasukas Cruzissa kirjoittelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273229- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak882710- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 191497
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468