Mitä jos ostan Samsungin Windows-puhelimen?

korea vai kiina

Onko se tubutin kurttaus kun se on samsungin, vai onko sen pakko olla nokia?

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Onko se tubutin kurttaus"

Kyllä! Android sen pitää olla - mutta ei Nokian! Nokian Androidit ovat nimittäin 100% tubuttimia......

• Aika pöljä ainakin olet jos ostat jonkun muun kuin Nokian Windows-puhelimen. Tai jos väkisin haluat maksaa enemmän huomattavasti rajoitetuimmista ominaisuuksista, niin OK. Omapahan on häpeäsi.

Androidiin ei kannata koskea pitkällä tikullakaan, paitsi tietysti jos haluat olla mobiili-maailman windowsmies ja ostaa sen saman reikäisen, bugisen, turvattoman ja tökkivän järjestelmän kuin kaikilla muillakin on.

• iOS ja MAC siis ovat ainoat hyvät? Mutta kun kaikilla ei niihin olekkaan varaa!

Tee video jossa testailet vaikkapa gigantissa nexus 5 puhelinta ja näytä yksikin kohta missä se lagii. Se on nimittäin paljon nopeampi ja tehokkaampi kuin iPhone, ja maksaa 300 euroa vähemmän. Siinä on tuuman isompi näyttökin (4" vs 4.95").

Sitten turvaudutkin siihen, että neljä ydintä vie akkua mutta eikös iphone 5:ssäkin ole 4 ydintä? Lisäksi käyttis on paljon helpompi ja muokattavampi sekä tyylikkäämpi.

• tri-windows-mieli-ala kirjoitti:

iOS ja MAC siis ovat ainoat hyvät? Mutta kun kaikilla ei niihin olekkaan varaa!

Tee video jossa testailet vaikkapa gigantissa nexus 5 puhelinta ja näytä yksikin kohta missä se lagii. Se on nimittäin paljon nopeampi ja tehokkaampi kuin iPhone, ja maksaa 300 euroa vähemmän. Siinä on tuuman isompi näyttökin (4" vs 4.95").

Sitten turvaudutkin siihen, että neljä ydintä vie akkua mutta eikös iphone 5:ssäkin ole 4 ydintä? Lisäksi käyttis on paljon helpompi ja muokattavampi sekä tyylikkäämpi.

Anteeksi, erehdyin. iPoni 5:ssä on nimittäin vain 1 ydin, 1.2GHz :DDDDDDD

Anteeksi, erehdyin. iPoni 5:ssä on nimittäin vain 1 ydin, 1.2GHz :DDDDDDD

Pssssst!

Ei kannata vaivautua. Se ei nimittäin osaa muuta kuin hoonata ja räpeltää MACin kanssa!

iOS ja MAC siis ovat ainoat hyvät? Mutta kun kaikilla ei niihin olekkaan varaa!

EVVK ytimet, gikacoret, mekapimppelssit ja quattrohertsit, kunhan luuri tekee minkä pitää. Näyttö voisi olla iiponissa isompi, ja ios saisi hyödyntää sitä näyttöä vähän paremmin mutta muuta valittamista ei ole.

Googlen kauppatavaraksi en ala. Minä maksan käyttämistään palveluista rahalla, en luonnossa.

• grim-riddar kirjoitti:

EVVK ytimet, gikacoret, mekapimppelssit ja quattrohertsit, kunhan luuri tekee minkä pitää. Näyttö voisi olla iiponissa isompi, ja ios saisi hyödyntää sitä näyttöä vähän paremmin mutta muuta valittamista ei ole.

Googlen kauppatavaraksi en ala. Minä maksan käyttämistään palveluista rahalla, en luonnossa.

Kyllä on taas hienot selitykset. S3 4G maksaa vain kolmesataa, ja se on kaikin tavoin parempi. Jos taas haluat iPonin tasoisen kännykän joka "tekee minkä pitää" niin osta S2. Siinäkin on suurempi näyttö.

Tuota "Googlen kauppatavaraksi en ala." juttua en ymmärrä. Onko sinusta Apple jotenkin Samsungia, Googlea tai LG:tä parempi yhtiö? Ainakin lapsityövoimaa se käyttää, näin olen kuullut.

• hyvä, hyvä!
        tri-windows-mieli-ala kirjoitti:

Kyllä on taas hienot selitykset. S3 4G maksaa vain kolmesataa, ja se on kaikin tavoin parempi. Jos taas haluat iPonin tasoisen kännykän joka "tekee minkä pitää" niin osta S2. Siinäkin on suurempi näyttö.

Tuota "Googlen kauppatavaraksi en ala." juttua en ymmärrä. Onko sinusta Apple jotenkin Samsungia, Googlea tai LG:tä parempi yhtiö? Ainakin lapsityövoimaa se käyttää, näin olen kuullut.

No nyt kyllä pukkasi asiaa, meni riddarilla jauhot suuhun! Hyvä, hyvä!

Kyllä, Apple veloittaa minulta ihan rahaa, eikä käytä kaikkea tekemistäni kauppatavarana.

• grim-riddar kirjoitti:

Kyllä, Apple veloittaa minulta ihan rahaa, eikä käytä kaikkea tekemistäni kauppatavarana.

Kyllä NSA vakoilee Applea yhtä paljon!

Kyllä NSA vakoilee Applea yhtä paljon!

Ei kinosta nsa:n vakoilut. Voivat ihan suoraan kysyä minulta haluamansa tiedot, ei tarvitse nähdä vaivaa minua vakoillessa.

• nsa-riddar
        grim-riddar kirjoitti:

Ei kinosta nsa:n vakoilut. Voivat ihan suoraan kysyä minulta haluamansa tiedot, ei tarvitse nähdä vaivaa minua vakoillessa.

Mutta kun ne eivät kysy, vaan haluavat välttämättä vakoilla... ja yksi miljoonasta ihmisestä sen hyväksyy.

• nsa-riddar kirjoitti:

Mutta kun ne eivät kysy, vaan haluavat välttämättä vakoilla... ja yksi miljoonasta ihmisestä sen hyväksyy.

No siinähän vakoilevat sitten. Eipä tuo ole minulta mitenkään pois, enkä voi siihen muutenkaan millään tapaa vaikuttaa, paitsi hankaloittamalla elämääni aivan tolkuttomasti, joten näillä mennään.

Niin, S3 ei kyllä ole millään tapaa parempi, itse asiassa se on täysin käyttökelvoton. Androidiin kun en koske. Lisäksi siemenperunalla saa parempia kuvia kuin tuon kurttauksen "kameralla", joskin työkäytössä oleva Lumia 1020 pieksee toki mennen tullen iipponinkin.

S3 ei siis tosiaan "tee mitä pitää", eikä minulla siksi sellaista olekaan. Ainoa Android joka on saanut minut edes harkitsemaan Googlen huoraksi ryhtymistä on Note 3, ja jos seuraava iphone ei tarjoa isompaa näyttöä saatan hyvinkin Note 4:n seuraavaksi hankkia.

• grim-riddar kirjoitti:

Niin, S3 ei kyllä ole millään tapaa parempi, itse asiassa se on täysin käyttökelvoton. Androidiin kun en koske. Lisäksi siemenperunalla saa parempia kuvia kuin tuon kurttauksen "kameralla", joskin työkäytössä oleva Lumia 1020 pieksee toki mennen tullen iipponinkin.

S3 ei siis tosiaan "tee mitä pitää", eikä minulla siksi sellaista olekaan. Ainoa Android joka on saanut minut edes harkitsemaan Googlen huoraksi ryhtymistä on Note 3, ja jos seuraava iphone ei tarjoa isompaa näyttöä saatan hyvinkin Note 4:n seuraavaksi hankkia.

Ok. Minä kyllä otan kuvia ennemmin kameralla kuin puhelimella.

Käsittääkseni siis ostit jonkin kalliin lumia-kurttauksen pelkästään kamerakäyttöön? Heh heh..... Heh heh heh heh...... Heh heh heh heh....... Kyllä tuolla rahalla nyt kaupasta paremman kameran saa, heh heh, heh heh.......

Ok. Minä kyllä otan kuvia ennemmin kameralla kuin puhelimella.

Käsittääkseni siis ostit jonkin kalliin lumia-kurttauksen pelkästään kamerakäyttöön? Heh heh..... Heh heh heh heh...... Heh heh heh heh....... Kyllä tuolla rahalla nyt kaupasta paremman kameran saa, heh heh, heh heh.......

Ei, vaan sain sen työpuhelimeksi, eikös se tuossa ihan selvällä suomenkielellä seiso? Nexus 5 oli myös tyrkyllä, mutta en viitsinyt sellaista halpamallia ottaa. Harkitsin kyllä, mutta WP on niin ylivoimainen työkäytössä, etenkin Windows-taloissa (joita suurin osa on), että kuppi kallistui ylivoimaisen kameran ja loistavan Office-integraation puoleen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3850
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1616
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      741
    Aihe