paras Harry Potter -hahmo

Suski30v

Heipä hei kaikki lapset!
Näin aikuisen näkökulmasta paras Harry Potter -hahmo on kyllä tuo Doppy-kotitonttu. Sellaisen ottaisin kaverikseni vaikka heti, jos vaan jostain löytäisin. Aivan ihana hahmo.
Heipä hei nyt vaan kaikille ja oikein miellyttäviä hetkiä Harry Potterin & kumppaneiden parissa. Muistakaa ulkoilla.

32

3842

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • John

Ottaisin meinaa.

• Weasley-friikki

Niin, tottahan se on että Dobby on loisto "hemmo", vaikka aika ärsyttävä kylläkin. :) Noh, kyllä varmaan arvaatte kenet itse valitsen...no koko Weasleyn perheen! Ja Ronin etunenässä.

• Lupin hitto toi oli rekiste...

Lupin. Siinä se tulikin.

• mie

Miusta (vaikkakaan ei monen mielestä) Harry on paras hahmo, mut tietysti muita hyviä on mm. Sirius ja Duppis!!!

• SaraLii

Sirius ja Remus EHDOTTAMASTI!!!! Ne on NIIN ihania!!!

Ja ai niin! SIRIUS EI OO KUOLLUT!!! SE PALAA VIELÄ!!! Uskokaa pois!

• Mii

Mä oon täysin samaa mieltä!!

• Romione

Tykkään näistä hahmoista eniten: Hermione, Ginny, Ron, Fred &George jaHarrykin on kiva:)

• nedra

ei ole Luciuksen voittanutta..!

• fendou

Weasleyn kaksoset. Jos he kuolevat jossain vaiheessa, henkinen maailmani romahtaa.

• Black´s widow

...vain yhtä. Niitä parhaita hahmoja kun on niin monta ja monenlaista. Mutta yleisesti kaikki väärinymmärretyt pahikset saavat mun sympatiat puolelleen, elikäs ainakin Lucius Malfoy, Voldemort ym. ja tietenkin Sirius, vaikkei olekaan mikään paha, mutta väärinymmärretty kumminkin.

• May

Juu, mullakin on monia lempparihahmoja. No, Harry tietty. Sekä Hermione. Weasleyn kaksoset on parhaita! Ja Sirius ja Remus, tietty. Ja onhan niitä muitakin.

• Paras hahmo on Hermione tai Draco. Harrykin on ihan OK.

• romione

mun lempi hahmot on Fred&George ja Ron ja tietty Hermione😍❤️

• Black Angel

...Sirius, Lupin ja Lucius Malfoy :D toivottavasti Sirius todellakin tulee vielä takaisin.

• Matami Rosmerta

Joo, niitä on kyllä aika monta.
      No esim. Sirius, Remus, Harry, Weasleyn kaksoset, Ron, Hermione ja Dumbledore on tosi hyviä.
      On niitä tietysti muitakin.
      Mutta eiköhän tossa ollu ihan tarpeeks.=)

• Elina

Parhaat hahmot ovat EHDOTTOMASTI Sirius Musta ja Kalkaros! myös Draco Malfoy on aika kiva... Jos jompi kumpi noista vielä elossa olevista kuolee niin...

• engreed
        Elina kirjoitti:

Parhaat hahmot ovat EHDOTTOMASTI Sirius Musta ja Kalkaros! myös Draco Malfoy on aika kiva... Jos jompi kumpi noista vielä elossa olevista kuolee niin...

mutta musta tuntuu, ettei se Sirius sieltä takasi tule... :( valitettavasti..

• Anonyymi
        engreed kirjoitti:

mutta musta tuntuu, ettei se Sirius sieltä takasi tule... :( valitettavasti..

Ei valitettavasti itsekkin tykkään Lupinista, Sirkuksesta sekä Weaslyn kaksosista ja Dobby ja Hagrid on myös ihania

• jee

Phineas Nigellus vai mikä se oli...

• samwise

mun lempparit on ron ja malfoy.....

• Irkku

Draco, ja tietysti myös Ron. ;)

• S.Y!

TERVEHDYS!
      Lyhyt viestri ja ei perusteluita TAI ehkä lyhyet perustelut::
      YSTÄVÄNI:LUNA, JA HERMIONE JA DRACO!
      Parhaat haghmot LUNA HERMIONE DRACO!
      Draco o0n paras poika..
      Mutta PARHAAT YSTÄVÄT: LUNA JA HERMIONE!
      LUNA( KUU) HERMIONE( ONE) DRACO ( LOHIKÄÄRME. GREIFI DRAGULA!!!

• Anonyymi

Mun mielestä draco malfoy on paras ja severus snape koska hän on niin sympaattinen :) mutta kyllä on muitakin todella hyviä esim weasleyt ja hermione

• Anonyymi

Dobby on kyllä kiva! Minun lempi hahmoni ovat Severus ja Drago. Oon lukenut kaikki kirjat ja kattonut yhden elokuvan. Inhokki hahmoni on Ginny. Oon 10 vuotta.

• Anonyymi

Ei Ginny oo huono. Mut ei mun lemppari myöskään. Minkä elokuvan oot katsonut mä kaikki ja kaksi kirjaa.

• Anonyymi

Monia lemppareita on:
      ( Järjestys on sattunnainen)
      Dobby on ihana ja hauska
      Luna Lovekiva uskaltaa olla oma upea itsensä
      Ron Weasley on tosi hauska
      Murjottava Myrtti vaan on jotenkin... Puoleensavetävä?
      Riesu tekee Tylypahkasta kodikkaan
      Fred ja George Weasley on ihanan villejä
      McGarmiva kuvataan humoristisessa valossa
      Nymfadora Tonks on niitä yleisiä hauskoja tyyppejä

• Anonyymi

Lupin, Sirius, Hedwig, Dumbledore, Hagrid, Dobby, Harry, Fred ja George!!!

• Anonyymi

Dumbledore,Voldemort,Sirius,Hermione ja Kalkaros

• Anonyymi

Harry Potter on paras tai draco Malfoy, Hermione tai ron

• Anonyymi

Definitely Harry Potter is the best character. So I'm Hermione Granger

• Anonyymi

Bellatrix Lestrange! Helena Bonham Carterille käsi kävi tiuhaan tahtiin silloin joskus nuorena poitsuna.

• Anonyymi

Minun lempi potter hahmot on hermione,Luna,harry ja cho

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      120
      1319
    2. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      230
      1077
    3. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      67
      990
    4. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      58
      942
    5. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      66
      916
    6. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      860
    7. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      37
      798
    8. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      70
      775
    9. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      762
    10. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      736
    11. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      58
      700
    12. On paha olla

Kun olen käyttäytynyt aiemmin kaivattua kohtaan kuin joku narsisti.
      Ikävä
      66
      688
    13. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      608
    14. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      115
      552
    15. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      81
      549
    16. Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut

Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen
      Sinkut
      181
      523
    17. Et pysty peittämään minulta

Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet
      Ikävä
      47
      504
    18. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      18
      498
    19. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      24
      494
    20. Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"

Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja
      Maajussille morsian
      12
      487
    Aihe