Olen Virtuaali-Viivi!

Virtuaali-Viivi

Heippa kaikille palstalaisille!
Olen skeposen luoma hahmo palstalla eli Virtuaali-Viivi!
Haluan nyt esitellä itseni palstalaisille, koska palstan skeponen toivoi sitä.

Olen Virtuaali-Viivi, keski-ikäinen kansakoulun käynyt ja rippikoulinkin kunnialla suorittanut.
Harrastuksena minulla on puutarhan hoito. Kasvatan narsisteja puutarhassani, oikeastaan en paljon muuta ehdi tekemäänkään kuin hoitamaan tuota narsisti puutarhaani. Se vie kaiken aikani, mutta se on niin palkitsevaa, kun kauniit narsistit sitten kukkivat. Tämän vuoksi ei minulla juurikaan ole muita ystäviä, kuin skeposet.

Tällä palstalla on niin kivaa ja hauskaa jutella skeposten kanssa, kun minulla ei ole muita ystäviä ja asun yksin. Tämä palsta ja skepo-ystäväni tällä palstalla ovat aivan elämän edellytys minulle. Valvon paljon ja varsinkin aamuöisin palstalla on oikein hauskaa ja paljon hauskoja skeposia, joiden kanssa on kiva vaihtaa ajatuksia.

Niin töissä olen iltaisin siivoojana. Se on vähän yksinäistä ja yksinkertaista työtä, mutta jotainhan sitä on tehtävä elääkseen ja tuo koulutodistus oli niin huono, etten päässyt muualle, kuin siivooja kurssille, mutta se kesti oikein kaksi kuukautta ja sain sieltä hyvän todistuksen.Olen hyvin ylpeä siitä!

Valitettavasti olen sairastellut paljon ja työkavereitahan ei tässä työssä juuri ole.
muut siivoojat ovat vähän valitelleet sairastamisistani, minusta se on melkein kiusaamista.

Voitteko kuvitella mitä kaikkia tauteja minulla on! No luettelen ne, koska ette varmaan arvaa, siis tautini: fibromyalgia, homesyndrooma, hypotyreoosi, ja sähköallergiaakin epäillään, mutta silti käyn sisukkaasti töissä.

No leikattiin multa poskiontelot ja polvikin ja sitten lähti mies lätkimään eli erosimme. Hän ei kuulemma voinut asua sairaan naisen kanssa.

No töissäkin on nyt saneerattu ja olen pakkolomalla, en tiedä, mitä seuraa!?
Poikakin meni sitten toiselle paikkakunnalle ammattikouluun ja muutti myös sinne asumaan, joten onneksi on tämä netti, kun ei ole kavereita.

Olen yrittänyt päästä eläkkeelle, kun olen niin huonokuntoinen, mutta en ymmärrä mikseivät lääkärit kirjoita minulle eläkepapereita. moni parempikuntoinen on päässyt ennenaikaiselle eläkkeelle, mm. sydänystäväni skepo.

Olen nyt hurahtanut vaihtoehtohoitoihin, kun en saanut eläkepapereita ja monenlaista hoitoo ja pilleria olen syönyt, mutta en ole parantunut ainakaan vielä.

Nyt on niin kauheen kivaa, kun on tää hoitopalsta, missä voi keskustella erityisesti mukavien skeposten kanssa kaikista hienoista vaihtoehtohoidoista.

Yritän olla palstalla mahdollisimman paljon keskustelemassa erityisesti noiden kukka- eli narsisti-skeposten kanssa.
Puutarhassani olevat narsistit ovat niin kauniita! Mahtavatko nuo narsisti-skeposet olla yhtä kainiita, sitten, kun joskus pääsen heitä tapaamaan!

3

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfvkuyglyg

Palstan hullun skeposen parodiota!

• Surkee esitys

Palstan vajakki skeponen on nyt sitten seonnut lopullisesti.

• -------------

Kaikkee se skepo tekee, saadakseen huomiota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe