Kiellänkö minuuteni?

Femmmme25v

Mistä tietää olevansa lesbo?
Minulla on dilemma.

Kiihotun naisista. Miehistä en koskaan - ja silti seurustelen miehen kanssa! Olen aina ajatellut, että sukupuolella ei ole väliä, mutta nyt kun vastikään olen aloittanut suhteen mieheen, olen alkanut näkemään poikkeuksellisen paljon eroottisia unia naisista. Pelkään, että ehkä olen valinnut miehen vauvakuumeen takia, ehkä koska sukulaiseni eivät IKINÄKOSKAAN tulisi hyväksymään naispuolista kumppania. Olen kyllä seurustellut naistenkin kanssa, mutta ei heitä koskaan ole vanhemmille esitelty. Näissä suhteissa läsnä on ollut aina myös tuska. Olen päätynyt sabotoimaan suhteet, jotta ne eivät menisi liian vakavaksi (yleensä tässä vaiheessa olen jo itse ollut melkein rakastunut, ja loukannut myös itseni). Seksi ei ole minulle tärkeää, joten voisin olla mieheni kanssa vaikka ikuisesti... mutta sitten en saisi enää ikinä suudella naista....

Minä en haaveile johnnydeppeistä ja bradpitteistä, vaan kuolaan todennäköisimmin supermalleja ja silikoniblondeja. Vaan onko sellaisia toiselle naiselle olemassakaan?

15

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 434534534

Hyvin pinnalliselta ihmiseltä ainakin kuulostat.

• Femmmme25v

Siinä mielessä olen, että mietin liikaa mitä muut ajattelevat. Muuten en.

• mitämitämitä?!

Aloitat suhteet ennen kuin olet edes rakastunut ja sabotoit ne, kun olet melkein rakastunut. Kuulostaa erittäin pinnalliselta ja epäkypsältä.
        Seksi ei ole tärkeää, mutta kuitenkin näet paljon eroottisia unia naisista.

• f*ck

kuulostaa enempi että haluat naida mielikuvitusnaista kuin olla oikeassa suhteessa naisen kanssa. Miksi et osta jotain jallua ja runkkaile sitä katsoessasi? Niinhän miehetkin tekee ja sitten ne menee kiltisti vaimonsa viereen.
      Koska nää ulkonäköfobiset ihmiset oikeen loppuu? Joku on liian ruma ja joku miettii saako paksu naista, kolmas onko liian kaunis jne. Jos te olette sinkkuja niin siihen on aina syy ja hyvin harvoin se on ulkonäkö. Ja jos se mies on ja naiset kuumottaa niin se on enempi ton bipalstan heiniä. Mistä vitusta me tiedetään mitä sun pitää tehdä miehes kanssa. Pistä sille peruukki.
      Ja ei varmaan ole sulle sellaista naista mistä unia näet, kaikki lesbot on samannäköisiä. Oliko tää nyt tässä?

• Oh god why?

Ääliö :)

• huoh.

Kiellä tai ole kieltämättä. Ketään ei kiinnosta.

• söpötyttö

Mun ensimmäinen neuvoni sulle on, että selvitä nyt tämä asia itsesi kanssa ainakin ennen kuin ryhdyt lisääntymään.

Oletko rakastunut miesystävääsi? Rakastutko miehiin ylipäätään? Jos näin on, niin -yllätys yllätys- et nyt ainakaan lesbo voi olla. Tekstisi perusteella vaikuttaa kuitenkin, että olet kokonaisvaltaisemmin naisista kiinnostunut, jos kerran voit olla heihin sekä rakastunut että kiinnostunut eroottisessa mielessä toisin kuin miehiä kohtaan.

Nyt sun pitää sitten vain miettiä, millä tavalla itse tulet todennäköisimmin onnelliseksi pitkälle tulevaisuuteen ajateltuna. Jos unohdat hetkeksi koko muun maailman mielipiteet, neuvot ja näkemykset, niin mikä olisi sellaista elämää, mistä sä haaveilisit ihan itseäsi ajatellen? Missä sä haluaisit nähdä itsesi ja millaisen kumppanin kanssa viettäisit elämäsi, jos mikä tahansa olisi mahdollista?

Sen jälkeen, kun sä olet löytänyt ton ajatuksen ja hyväksynyt sen, mitä sun sisimpäsi sulle kertoo, niin seuraava askel on se oman rohkeuden etsiminen ja kasvaminen siihen pisteeseen, että uskallat myös toimia tosielämässä itseäsi kohtaan rehellisesti. Eikä tämä päde pelkästään siinä tilanteessa, jos ymmärtäisit, että nainen on se, josta pohjimmiltasi haaveilet. Voihan olla aivan hyvin, että olet valinnut rinnallesi väärän miehen tai että et ylipäätään ole vielä valmis sitoutumaan keneenkään, vaan itsesi etsiminen on vielä kesken tms. Mitä vain. Vain sinä voit tämän lopulta tietää ja rohkeutta ja päättäväisyyttä tarvitset varmasti kaikissa tapauksissa.

Mitä tuohon "unelmanaisen" löytämiseen tulee, niin tätä sun ei pitäisi edes tässä vaiheessa stressata. Mieti sitä sitten vasta, jos olet päättänyt etsiä naisen elämääsi. Sun suuntautumisesi ei ole riippuvaista siitä, minkälaisia muut naiset ovat. Fakta on se, että todennäköisimmin löydät toivomasi kumppanin silloin, kun olet hänelle avoin ja valmis onneasi etsimään sen sijaan, että tarraat vain johonkin, mikä ekana osuu kohdalle/tuntuu turvalliselta vaihtoehdolta. Sun tapauksessa en sitä paitsi edes olisi kovin huolissaan, jos kerran olet jo joskus tavannut sellaisia naisia/naisen, johon olet ollut rakastunut. Hekin varmaan olivat suht normaaleja naisia, joten eiköhän sellaisia ihastuttavia voisi tulla vastaan jatkossakin.

• 45830948094

Ootko sä olevinaan joku f*ck 2.0?

• söpötyttö
        45830948094 kirjoitti:

Mitä sä tarkoitat tolla? Kerrohan tarkemmin ja perustele sun väittämääsi hieman, jos kykenet, niin mä osaan vastata sitten sun kysymykseesi paremmin. Odotan mielenkiinnolla, että mitä sieltä tulee... :)

• *_*
        45830948094 kirjoitti:

Sä näytät ainakin olevas pelkkiä numeroita koko ihminen.

• söpötyttö
        söpötyttö kirjoitti:

Mitä sä tarkoitat tolla? Kerrohan tarkemmin ja perustele sun väittämääsi hieman, jos kykenet, niin mä osaan vastata sitten sun kysymykseesi paremmin. Odotan mielenkiinnolla, että mitä sieltä tulee... :)

No niin, tossako tosiaan oli kaikki, mitä sulla 45830948094 oli annettavanasi tälle keskustelulle? Joku alle 30 merkkiä aiheen vierestä? Yksi lause, jossa siinäkin alkeellinen kongruenssivirhe? :)

Ei ole hirveesti näkynyt sun kirjotuksiasi tällä palstalla ylipäätään, mitä nyt olen näiden kuukausien aikana havainnoinut, kun tänne olen aktiivisemmin kirjoittanut. Eipä muistu mieleen ainoatakaan kommenttia sulta. Miksi? Ärsyttääkö sua, jos joku kirjoittaa tänne aina samalla nimimerkillä ja pidemmin kuin miten sä olet tottunut itseäsi ilmaisemaan? Ai niin tai siis joku muu kuin f*ck, joka sinulle tuntuu olevan jonkinlainen esikuva, kun näet hänet noinkin originellina :D Harmi vaan, ettet ole itse opetellut esikuvasi innoittamana perustelemaan mielipiteitäsi tai oikeestaan vielä edes kirjoittamaankaan kauheasti niitä mielipiteitä, joita perustella.

Anna ensin itse edes vähän jotakin itsestäsi ja tule sitten uudestaan huutelemaan, höpönassu!

• bumerangi

Mikä tätä palstaa vaivaa? Tähänkin ihan asialliseen avaukseen ei tullut kuin yksi hyvä vastaus. Omaatteko niin huonon itsetunnon, että tunnette olonne uhatuksi jos joku potentiaalisesti naisista pitävä on miehen kanssa yhdessä tai haaveilee supermalleista. Miksi pitää olla noin aggressiviisia ja huonokäytöksisiä? Että voihan sitä jättää vastaamatta jos ei aihepiiri kiinnosta. Olettko koskaan miettineet, mistä teissä tuo negatiivisuus kumpuaa?

• h5hyws4yt

Jos saisit vapaasti päättää, ilman mitään ulkoisia tekijöitä, millainen elämä sinulla tulevaisuudessa olisi ja kenen kanssa eläisit, niin mitä valitsisit?

• toinensamanlainen

Jotenkin tuntuu, että kysymyksessäsi jo annat itsellesi vastauksen. Niinhän se usein meneekin, että alitajuisesti tietää oikean ratkaisun, mutta kaipaa siihen vielä vahvistusta muiltakin. Älä mieti, pohdi äläkä analysoi. Älä kuuntele mitä mieltä muut ovat. Kuuntele vain sydäntäsi ja mene sen mukaan. Sydän siis ei sijaitse jalkovälissä.

• Ehdotus.

Tee ne lapset nyt kivan miehen kanssa ja sitte kun oot eläny tarpeeksi lapsiperheen arkea (saanu lapset isoiksi) niin eroat miehestä ja ehkä löydät vielä sen elämäsi naisen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3850
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1616
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      741
    Aihe