Mikä hotelli ?

Lämpöä vailla.

Olemme suunnittelemassa vaimoni kanssa matkaa Hua Hiniin ensi talven joulukuuksi. Olemme käyneet aiemmin Kanarian saarilla ja pitäneet niistä kovasti. Nyt vaimo reuman takia haluaisi hieman lämpimämpiä paikkoja lomapaikoiksemme. Olemme selailleet matkaoppaita ja kaikkihan ne hyviltä näyttävät ja kuvat ovat kauniita.
Mutta mikä on todellisuus?

51

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porttoja karsastava

Hiltonhan on hieno hotelli. Siinä nyt on kuitenkin ympärille kehittynyt aikamoinen prostituutioteollisuus jota kehoitan välttämään. Ehkäpä hieman syrjemmällä olisi tarpeisiinne soveltuva hotelli. Niitä on siellä paljon.

• Keksivä karsastaja

Höpö, höpö... Miten olet tullut häirityksi Hiltonin ympäristössä.
        Koskaan en ole kenenkään nähnyt tai kuullut joutuneen hyökkäyksen kohteeksi.
        Enkä kehtaisi kutsua ketään portoksi. Täysin rauhassa pariskunnat voivat
        liikkua Hua Hn in keskustassa. Jos yökerhoihin haluaa tutustua , voi senkin tehdä.
        Välttämään kehoitat, puhut läpiä päähäsi. Oletko itse hakeutunut naisseuraa
        etsimään, tainnut tulla " kenkää." Kukahan lie ketäkin karsastanut.
        Et siis ole käynyt Hua Hin issä , kunhan keksit ja suorastaan valehtelet.

• porttoja karsastava
        Keksivä karsastaja kirjoitti:

Höpö, höpö... Miten olet tullut häirityksi Hiltonin ympäristössä.
        Koskaan en ole kenenkään nähnyt tai kuullut joutuneen hyökkäyksen kohteeksi.
        Enkä kehtaisi kutsua ketään portoksi. Täysin rauhassa pariskunnat voivat
        liikkua Hua Hn in keskustassa. Jos yökerhoihin haluaa tutustua , voi senkin tehdä.
        Välttämään kehoitat, puhut läpiä päähäsi. Oletko itse hakeutunut naisseuraa
        etsimään, tainnut tulla " kenkää." Kukahan lie ketäkin karsastanut.
        Et siis ole käynyt Hua Hin issä , kunhan keksit ja suorastaan valehtelet.

Kummastelen suuresti Keksivän karsastajan rajua hyökkäystä 4:ää lausettani kohtaan. En ole väittänyt että kukaan olisi joutunut hyökkäyksen kohteeksi. Portto on jo ikiaikainen raamatullinen nimitys prostituoidulle. Sinulla ei ole valtuuksia, voimaa eikä kunniaa lähteä Jumalan sanaa muuntamaan. Jokainen kristitty kehoittaa välttämään heidän seuraansa.
        Aloittaja ei kysellyt yökerhoista joiden niiden suosittelut olisit voinut jättää tekemättä.
        Epäilen että lävet ovat omassa päässäsi. En ole koskaan hakenut maksullista naisseuraa enkä ymmärrä mitä tarkoitat "kenkää" saamisella ja karsastuksella. Outoja sanontoja minulle.
        Olen viettänyt Hua Hinissä monia aikoja ja inhoan Sinua koska väitit minua valehtelijaksi.

• Ei tiukkapipolle
        porttoja karsastava kirjoitti:

Kummastelen suuresti Keksivän karsastajan rajua hyökkäystä 4:ää lausettani kohtaan. En ole väittänyt että kukaan olisi joutunut hyökkäyksen kohteeksi. Portto on jo ikiaikainen raamatullinen nimitys prostituoidulle. Sinulla ei ole valtuuksia, voimaa eikä kunniaa lähteä Jumalan sanaa muuntamaan. Jokainen kristitty kehoittaa välttämään heidän seuraansa.
        Aloittaja ei kysellyt yökerhoista joiden niiden suosittelut olisit voinut jättää tekemättä.
        Epäilen että lävet ovat omassa päässäsi. En ole koskaan hakenut maksullista naisseuraa enkä ymmärrä mitä tarkoitat "kenkää" saamisella ja karsastuksella. Outoja sanontoja minulle.
        Olen viettänyt Hua Hinissä monia aikoja ja inhoan Sinua koska väitit minua valehtelijaksi.

Olen viettänyt Hua Hinissä monia aikoja jne... Kerrohan rehellisesti oletko
        useinkin joutunut " porttojen " hyökkäyksen kohteeksi.
        Me pariskunta , olemme kymmenet kerrat kävelleet kaduilla Hiltonin
        ympäristössä , emme ole mitään häiröintiä kohdanneet. Ai niin JOS hymyilevät
        nauravaiset tytöt baariin drinkille huutelevat niin saattaahan sellainen loukata
        suuresti jos PIPO KIRISTÄÄ.
        Sellaisten tyyppien EI pitäisi Thaimaahan matkustaa ensinkään.

• Tzan rak Thailand
        Ei tiukkapipolle kirjoitti:

Olen viettänyt Hua Hinissä monia aikoja jne... Kerrohan rehellisesti oletko
        useinkin joutunut " porttojen " hyökkäyksen kohteeksi.
        Me pariskunta , olemme kymmenet kerrat kävelleet kaduilla Hiltonin
        ympäristössä , emme ole mitään häiröintiä kohdanneet. Ai niin JOS hymyilevät
        nauravaiset tytöt baariin drinkille huutelevat niin saattaahan sellainen loukata
        suuresti jos PIPO KIRISTÄÄ.
        Sellaisten tyyppien EI pitäisi Thaimaahan matkustaa ensinkään.

Thaimaasta kun nyt sattuu löytymään kaupunkeja jossa ei ole tuollaista tyttöbaari toimintaa mitä Hiltonin ympäristössä on. Taitaa olla eräällä pariskunnalla jälleen Thaimaan tuntemus erittäin rajallinen.

• onkovaiei

Onneksi Pattayalla ei tuollaista räikeää toimintaa ole, vai onko?

• ......
        onkovaiei kirjoitti:

Onneksi Pattayalla ei tuollaista räikeää toimintaa ole, vai onko?

Sitähän et voi tietää kun et ole käynyt

• Liioittelun makua

" inhoan sinua ..... " omituisesti sanottu - miltei samassa lauseessa jumalan
        sanan voiman ja kunnian kanssa. Vältetään toki " porttojen seuraa " .
        Saanee kuitenkin kulkea katua katse taivaaseen luotuna, tyttöbaareja
        varovasti vilkuillen. Minäkin olen viettänyt monia aikoja Hua Hinissä, en
        inhoa ketään.

• lukuhullu

Tarvitsetteko uima- allasta ja kirjastoa?

• Lämpöä vailla.

Kirjasto ei varmaankaan olisi välttämätön. Vaimoni kuitenkin arvostaisi suuresti uima- allasta. Sen ei tarvitse olla suuri koska hänellä on se reuma joka hieman vaikeuttaa nopeusuintia. Huone voisi olla maantasolla mikäli mahdollista tai sitten pitäisi olla hissi.
      Myös hyvästä aamupalasta vaimoni pitää. Muroista ei ole niin väliä, sanoo sitä kananrehuksi. Hedelmiä voisi hieman olla. Olen ymmärtänyt että thaimaassa niitä olisi hyvinkin runsaasti. Kanarian saarillakin niitä oli ainakin appelsiineja, omenoita ja pieniä banaaneja oli riittävästi.
      Hotellin hinnoista en niin tiedä, olen kuullut että ovat kovastikin edullisia siellä. On meillä mamman kanssa rahaa kun ei törsätä.

• viiden tähden.

Jos teillä rahaa on niin suosittelen 5:n tähden Devasom Hua Hin Resortia. Listahinta on 115 e/ vrk. Sisältää ilmaisen minibaarin. Tuskin kuitenkaan suurta. Eihän minibaari kai voi suuri ollakaan, luulisin.

Tämän hintaluokan hotellissa on hyvin harvoin valittamista tai jos on niin korjaavat tilanteen heti.

Kyliltä löytyy sitten kyllä luukkuja 10-15 euron hintaankin mutta tuskinpa ne vanhempaa rauhaa rakastavaa pariskuntaa innostavat. Mutta Googlatkaa tuolla nimellä niin siitä se lähtee.

• Lämpöä vailla.

Vaimolle tuli niin paha mieli tämän Keksivän karsastajan ilkeistä sanoista. Meni makuuhuoneeseen eikä halua kuullakaan koko Hua Hinistä vaikka olen monta kuukautta käyttänyt sen pehmittämiseen.
      Me kun olemme siellä Kanarioilla olleet kai 20 kertaa ja vielä Välimeren saarilla. Toivon että saan vielä mamman pään käännettyä huolimatta tuon yhden ilkeämielisen herran kenkkuilusta. Oli mukavaa huomata että meitä hieman siinä puolustettiin kun arvattiin ettei me niistä yökerhoista välitetä. Kyllähän se Herran Sanakin on aina ollut sydäntämme lähellä.

• vaihto-ehto

Minä suosittelisin vuokraamaan oma talo Hua Hinista. Se on edullisin ratkaisu, jos aikoo viipyä' pitempään.
        On oma rauha ja saa elellä omaan tahtiin. Halpoja ruokapaikkoja on joka puolella.

Siellä on saatavana eri hintaisia taloja ja Hua Hinissa on useita suomalaiskyliä,
        jos kaipaa suomalaista seuraa.

• ei Hua Hiniin
        vaihto-ehto kirjoitti:

Minä suosittelisin vuokraamaan oma talo Hua Hinista. Se on edullisin ratkaisu, jos aikoo viipyä' pitempään.
        On oma rauha ja saa elellä omaan tahtiin. Halpoja ruokapaikkoja on joka puolella.

Siellä on saatavana eri hintaisia taloja ja Hua Hinissa on useita suomalaiskyliä,
        jos kaipaa suomalaista seuraa.

Hua Hin huono valinta eritoten pienen liikuntarajoitteen vuoksi, Hua Hinissä paljon kävelyä. Lisäksi Hua Hin on kuin Sodoma ja Godoma iltaisin.
        Suosittelen Krabia, siellä ei tuota tyttökaupaa ei ole Krabissa on upeat maisemat . Krabi on sivistyneiden ihmisten kohde

• No Krabi

Ei missään nimessä Krabille sehän on täysin ryssien valtaama turistirysä

• sivistynyt lahko ?

Hua Hin suomenlippuja liehuu eniten verrattuna mihinkään muuhun turistikohteeseen thaimaassa, sitä aitoa thaimaatako ? Mikä joitakin suomalaisia vaivaa. Ennen haukuttiin ruotsalaiset, saksalaiset ja britit, nyt venäläiset. Olemmeko me suomalset täydellisiä. Sehän on mielestäni mukavaa matkailussa kun tapaa muun maalaisia ihmisiä, samalla kielitaitokin kehittyy ja oppii muistakin kulttuureista jotain. Hua Hinin suomibaareissa ja suomikylissä se ei kyllä onnistu vaan sivistystaso jää sille alatasolle missä se näillä henkilöillä on.

• naurattaa

Krabi tietenkin. 100 kertaa mielyttävämpi kuin Hua Hin. Krabilla aivan ihana ranta ja ne maisemat 10 Krabilla paljon mukavemmat paikallisetkin kuin hymyttömässä huassa.

• ????????

RASISTI. Krabi sen vuoksi että siellä ei käy niin paljon edellisen viestin kirjoitajan kaltaisia rasisteja. Kyllä niitä venäläisiä on jokapuolella thaimaan turistirysissä kuten myös hua hinissä. Hua hinissähän kävi tilastojen mukaan enemmän turistejakin kuin Krabilla viime vuonna, se siitä turistirysä keskustelusta.

• No fackt

Missä se tilasto on?

• vastaus...
        No fackt kirjoitti:

Missä se tilasto on?

Sivistyneet ihmiset osaavat käyttää googlea. Siellä niitä tilastoja on.

• Lämpöä vailla.

Taidamme sitten kuitenkin katsella Krabilta niitä hotelleja. Me kyllä venäläisten kanssa pärjäämme. Vaimo jopa puhuu sitä tyydyttävästi ja jää niiden kanssa höpöttelemään vaikka minne.
      Emme nyt pitäneet noista pitkistä kävelymatkoista ja kaupungin vertaamista iltaisin tuollaiseksi paikaksi. Olen tässä ehtinyt muutenkin lukea hieman vähemmän mairittelevia asioita Hua Hinista.
      Vielä jos siellä on sivistymättömiä ihmisiä niin eihän siellä sitten voi oikein mukavaa olla.

• Krabi = Njet

Olipa taas pantu aikaa ja energiaa p.....jauhantaan.

• ei hyvä

Olimme toissaviikolla Krabilla ja siellä meinasi tulla hiki.
        Päivälämpötila oli 35-37 astetta. Se on vanhalle ihmiselle jo liikaa.

Krabilla alkaa olla liian paljon turisteja. Kaikki paikat, rannat ja kadut olivat liiaksi
        kansoitettuja. Iltaisin soi puoliyöhön asti kauhea meteli rannan baareista.

• Selvitysmies

Selvyyden vuoksi, nämä jotka täällä jatkuvasti suorastaan terrorisoivat
        kaikkia Thaimaan matkailupalstoja eivät suinkaan matkusta Hua Hin iin , LIIAN
        siisti ja rauhallinen paikka heille, harrastavat Pattayan suomibaareja,juopottelua
        sanalla sanoen seksimatkailua , moittivat törkeästi kaikkia muita paikkoja, joissa eivät edes ole käyneet.
        Hua HIn on tunnetusti sivistyneiden matkakohde.

• kommentti.
        Selvitysmies kirjoitti:

siisti ja rauhallinen paikka heille, harrastavat Pattayan suomibaareja,juopottelua
        sanalla sanoen seksimatkailua , moittivat törkeästi kaikkia muita paikkoja, joissa eivät edes ole käyneet.

Hua Hin on kuin Pattaya, samanlaista touhua, hiemen pinemmällä alueella vain se tyttötouhu on. Huomaa että se siisti thaimaa on jollakin kokematta. Hua Hinin suomibaareissako ei juoppoja ole ? Heh heh nauran minä.

• Krabi on my mind
        Selvitysmies kirjoitti:

Noh, Kukas se taas nosti Pattayan esille tähänkin viestiketjuun. Lainaten.......moittivat törkeästi kaikkia muita kohteita, joissa eivät edes ole käyneet. Lainaus päättyyi.Aivan eihän tämä tällä kertaa nimellä selvitysmies ole edes Pattayalla käynyt.
        Mutta aloittajalle suosittelen Krabia myös.Krabilla vähemmän käveltävää, todella upeat maisemat, ja vähemmän prostituutiota kuin Hua Hinissä kun se Teitä häiritsee. Joulukuussa Krabilla lämpötila 25-28 astetta.

• Aroi.
        Selvitysmies kirjoitti:

Juuri näin!

• Molempi parempi
        Krabi on my mind kirjoitti:

Noh, Kukas se taas nosti Pattayan esille tähänkin viestiketjuun. Lainaten.......moittivat törkeästi kaikkia muita kohteita, joissa eivät edes ole käyneet. Lainaus päättyyi.Aivan eihän tämä tällä kertaa nimellä selvitysmies ole edes Pattayalla käynyt.
        Mutta aloittajalle suosittelen Krabia myös.Krabilla vähemmän käveltävää, todella upeat maisemat, ja vähemmän prostituutiota kuin Hua Hinissä kun se Teitä häiritsee. Joulukuussa Krabilla lämpötila 25-28 astetta.

Mitähän pahaa Pattayan nimenkin mainitseminen meinaa, häh.. ?
        kovasti kuitenkin sitä kirottua , pannaan julistettua paikkaa
        jokaisella Thaimaa palstalla esille tyrkytetään. Tälle kysyjälle kuitenkin
        vaikuttaisi Hua Hin sopivalta paikalta, Krabi ok jos turistirysä kiinnostaa.
        Olen ollut lukevinani täältä - Hua HIn iä suositeltu ikääntyneille , rauhallista
        lomapaikka etsiville - siis Krabi enemmän biletyspaikka .Lämpötila sama.

• näin hua hinissä
        Molempi parempi kirjoitti:

Olen ollut lukevinani täältä - Hua HIn iä suositeltu ikääntyneille , rauhallista

Hua Hin on suunnattu ikääntyneille pedofiileille. Hiltonin ympäristössä niitä näet. Vanhat kaljamahaiset miehet taluttavat naama punaisena typerä virne kasvoillaan kolmekymmentä vuotta nuorempia tyttöjä. Lisäksi Hua Hinissä lukuisien baarien takahuoneet toimivat pikaisia yhdyntöjä harrastavien pariskuntien kutupaikkoina. Tälläistä toimintaa Hua Hinissäkin on. Turha sitä on kieltää. Thaimaasta löytyy kuitenkin kohteita missä tuollaista touhua ei ole.

• Missä kaljamahat
        näin hua hinissä kirjoitti:

Hua Hin on suunnattu ikääntyneille pedofiileille. Hiltonin ympäristössä niitä näet. Vanhat kaljamahaiset miehet taluttavat naama punaisena typerä virne kasvoillaan kolmekymmentä vuotta nuorempia tyttöjä. Lisäksi Hua Hinissä lukuisien baarien takahuoneet toimivat pikaisia yhdyntöjä harrastavien pariskuntien kutupaikkoina. Tälläistä toimintaa Hua Hinissäkin on. Turha sitä on kieltää. Thaimaasta löytyy kuitenkin kohteita missä tuollaista touhua ei ole.

Mielikuvitus komeimmillaan , Nämä näkymät , kuules ystäväiseni , kun kuitenkin
        ovat Pattayan poikien Paratiisistä , ei Hua Hiin stä . sorry.
        Yli 20 vuotta talvet Huassa ollaan asuttu, vaan ei ole onnistuttu törmäämään
        ilmiöön jota yritä tarjota. MIKSI ? Mitä iloa tälläisestä keksimisestä saat ?
        Jos motivaatiosi on estää ketään matkustamasta Hua Hin iin , tarkoittanee
        siis , että Pattayalle kaikki kaljamahat .

• samat kokemukset
        Missä kaljamahat kirjoitti:

Mielikuvitus komeimmillaan , Nämä näkymät , kuules ystäväiseni , kun kuitenkin
        ovat Pattayan poikien Paratiisistä , ei Hua Hiin stä . sorry.
        Yli 20 vuotta talvet Huassa ollaan asuttu, vaan ei ole onnistuttu törmäämään
        ilmiöön jota yritä tarjota. MIKSI ? Mitä iloa tälläisestä keksimisestä saat ?
        Jos motivaatiosi on estää ketään matkustamasta Hua Hin iin , tarkoittanee
        siis , että Pattayalle kaikki kaljamahat .

Aivan älytöntä edes väittää ettei Hua Hinissä ole samanlaista toimintaa kuin Phuketin Bangla roadilla tai Pattayan walking streetillä ja Bangkokin Na nan alueella. Hämmästyttää ja kummastutta väite ettei muka 20 talvea hua hinissä asuneet ole sitä toimintaa nähneet mitä hua hinin iltaelämässä tapahtuu. Meidän perheeltä kun asian toteamiseen meni vain yksi ilta ! Myös päiväsaikaan näitä asiakkaita odottavia tyttöjä näkee. Miksi hua hinistä kirjoitellaan tällä palstalla kaunistelemalla hua hiniä ja valehdellaan ettei siellä muka kyseistä tyttökauppaa ole ?

• vastaus...
        samat kokemukset kirjoitti:

Aivan älytöntä edes väittää ettei Hua Hinissä ole samanlaista toimintaa kuin Phuketin Bangla roadilla tai Pattayan walking streetillä ja Bangkokin Na nan alueella. Hämmästyttää ja kummastutta väite ettei muka 20 talvea hua hinissä asuneet ole sitä toimintaa nähneet mitä hua hinin iltaelämässä tapahtuu. Meidän perheeltä kun asian toteamiseen meni vain yksi ilta ! Myös päiväsaikaan näitä asiakkaita odottavia tyttöjä näkee. Miksi hua hinistä kirjoitellaan tällä palstalla kaunistelemalla hua hiniä ja valehdellaan ettei siellä muka kyseistä tyttökauppaa ole ?

Hua Hinistä ylistys lauseita kirjoittvat matkatoimistojen lobbarit. Ei mene Hua Hinin matkat muuten kaupaksi, niin tappavan tylsä, hankalan matkan takana ja ylihinnoiteltu kohde verrattuna moneen muuhun thaimaan kohteeseen. Ihmetyttää samoin tuollaiset väitteet ettei tyttöbaareja ja kauppaa mukamas Hua Hinissä ole.

• komppaan
        vastaus... kirjoitti:

Hua Hinistä ylistys lauseita kirjoittvat matkatoimistojen lobbarit. Ei mene Hua Hinin matkat muuten kaupaksi, niin tappavan tylsä, hankalan matkan takana ja ylihinnoiteltu kohde verrattuna moneen muuhun thaimaan kohteeseen. Ihmetyttää samoin tuollaiset väitteet ettei tyttöbaareja ja kauppaa mukamas Hua Hinissä ole.

Tuota lobbausta harrastaa myös Hua Hinin suomi yrittäjät tällä palstalla. Ovat suomalaisten matkat vähentyneet Hua Hiniin, venäläisten matkat taas jyrkässä nousussa.

• Pötypuhetta
        samat kokemukset kirjoitti:

Lukutaito tallessa , vai EI . Katso mikä on ketjun aloitus , äläkä ala
        " puhumaan Pas.... " Missä tahansa Thaimaan - Aasian kaupungissa jos
        etsimällä etsit tyttöbaareja - katuja , niin takuulla löytyy.
        Hua Hinissä ei ole pakko törmätä noihin lieve- ilmiöihin. Aloittaja vaikuttaa
        normaalilta ihmiseltä. Pariskunta , joille voi hyvin suositella Hilton Hotellia.

JA oikein perheen kanssa - mukamas - menitte iltaelämää etsimään....

• kommentti tähän
        Pötypuhetta kirjoitti:

Lukutaito tallessa , vai EI . Katso mikä on ketjun aloitus , äläkä ala
        " puhumaan Pas.... " Missä tahansa Thaimaan - Aasian kaupungissa jos
        etsimällä etsit tyttöbaareja - katuja , niin takuulla löytyy.
        Hua Hinissä ei ole pakko törmätä noihin lieve- ilmiöihin. Aloittaja vaikuttaa
        normaalilta ihmiseltä. Pariskunta , joille voi hyvin suositella Hilton Hotellia.

JA oikein perheen kanssa - mukamas - menitte iltaelämää etsimään....

Osuva nimimerkki " Pötypuhetta" sillä sitä edellinen kirjoitus oli. Faktahan on jos hua hinissä Hiltonissa asuu niin ei voi välttää tyttö baarien näkemistä. Taitaa Hua Hin olla pötypuheella kokematta.

• Hymyillen ohitse
        kommentti tähän kirjoitti:

Osuva nimimerkki " Pötypuhetta" sillä sitä edellinen kirjoitus oli. Faktahan on jos hua hinissä Hiltonissa asuu niin ei voi välttää tyttö baarien näkemistä. Taitaa Hua Hin olla pötypuheella kokematta.

" Välttää tyttöbaarien NÄKEMISTÄ " , MUTTA mitähän KAMALAA siinä
        onkaan , kun ohitse kulkee. Kukahan on joutunut väkisin sisään
        raahatuksia. Emme ole koskaan sellaista nähneet , emme kuulleet.

• totta puhut
        Hymyillen ohitse kirjoitti:

" Välttää tyttöbaarien NÄKEMISTÄ " , MUTTA mitähän KAMALAA siinä
        onkaan , kun ohitse kulkee. Kukahan on joutunut väkisin sisään
        raahatuksia. Emme ole koskaan sellaista nähneet , emme kuulleet.

Toiset ne välttelee thaimaan suosituinta lomakohdetta Pattayaa juuri "häiritsevän" tyttökaupan vuoksi. Vaikka samanlaista toimintaa Hua Hinissäkin on. Outoa.
        Pattayallakin on tyttökauppa keskittynyt muutamalle alueelle, jonne ei todellakaan ole pakko mennä. Kyllä me olemme vaimoni kanssa jutelleet näiden tyttöjen kanssa ystävällisiä ja avuliata he enimmäkseen ovat . Ei ne meitä ole häirinneet missäpäin thaimaata. Lomilla nautitaan thaimaan lämmöstä ja herkullisesta thai ruasta. Pattayalla ne pi'''un perässä juoksevat katoavat helposti siihen ihmismäärään, mikä on hyvä juttu.

• kokkeliluuu
        Molempi parempi kirjoitti:

Jos Hua Hin monen pattayan kävijän mielestä on samankaltainen paikka,kuin tuo pattayan turistirysä, niin suosittelen pratchua khiri khania. on siinä cha amin lähistöllä. ei turisteille suunnattuja palveluita ja löytyy paikallista elämää. Vai löytyykö siitäkin jotain vikaa,häh:)

• pöppelipöö
        kokkeliluuu kirjoitti:

Jos Hua Hin monen pattayan kävijän mielestä on samankaltainen paikka,kuin tuo pattayan turistirysä, niin suosittelen pratchua khiri khania. on siinä cha amin lähistöllä. ei turisteille suunnattuja palveluita ja löytyy paikallista elämää. Vai löytyykö siitäkin jotain vikaa,häh:)

Ja sinulle suosittelen Kelloniemen mielisairaalaa. Vai sieltäkö näitä viestejä kirjoittelet.Kun tuo lukemisen ymmärtäminen sinulta puuttuu. Hua HinKIN on turistirysä vai väitätkö ettei hua hiniin tehdä valmismatkoja ?

• Lämpöä vailla.
        pöppelipöö kirjoitti:

Ja sinulle suosittelen Kelloniemen mielisairaalaa. Vai sieltäkö näitä viestejä kirjoittelet.Kun tuo lukemisen ymmärtäminen sinulta puuttuu. Hua HinKIN on turistirysä vai väitätkö ettei hua hiniin tehdä valmismatkoja ?

totta puhuen pöppelipööt ja kokkeliluut ovat nyt sekoittaneet vaimoraukan täysin. Tuossa se klinkkailee ja muistuttelee minua nuoruusvuosistani. Olin silloin joskus nokka hieman pölyssä. Sen takia se muija minuun ihastuikin ja ihaili. Nyt jos koittaa muistutella niin lyö Hesarilla päähän. Ei antaisi oikein enää sätkääkään vetää muuta kuin juhlapäivinä. Sanon aina että kolotukseen mikä on aivan vietävän tottakin.
        Mutta näistä suosituksista. On nyt käyty läpi Hua Hiniä ja Krabia. Sain kuitengin kuningasajatuksen. Mitäs pojat pitäisitte siitä jos laittaisinkin akan sinne Kelloniemen mielisairaalaan ja lähtisin itse riekkumaan eläkesäästörahoja Pattayalle. Siellä kuulemma on paras tarjonta.
        Konkarit ovat minulle valehdelleet että thaipi'llu on poikittain. Haluaisin sen itse tarkastaa että tietäisin sitten totuuden. Sitä kun ei kirjasta löydä.

• Mitä ihemettä
        pöppelipöö kirjoitti:

Onko Turistirysä = paikka johon tehdään valmismatkoja, Katso matkaesitteitä
        Aurinkomatkat , Tjäreborg jne. PATTAYLLE matkoja myynnissä seuraavaksi
        eniten . Phuket number one. Krabille myös tosi paljon valmismatkoja.

• Lämpöä vailla.
        Mitä ihemettä kirjoitti:

Juuh, kyllä taidan tehdäkin nyt niin että soitan Aurinkomatkoille ja tilaan sieltä 3:n viikon matkan Pattayalle. Akalla tai ilman. Ihan sama. En luota noihin nettivarauksiin. Kun on matkan tilannut ja kentällä hölmöilee niin löytääkin vanha itsensä sitten Kuopiosta. Siinä pyörit sitten höhlänä vaikka pitäisi olla Pattayalla. On tämä nykymeno sellaista.

• turistirysä
        Mitä ihemettä kirjoitti:

http://urbaanisanakirja.com/word/turistirysa/

• että silleen
        Mitä ihemettä kirjoitti:

Turistirysällä nimenomaan tarkoitetaan kohdetta johon rakennettu turisteille uivia markkinoita ja muita aktiviteettejä. Kyllä Hua hinkin tämän kriteerin täyttää. Kysymys onkin, entä sitten ? Pääasia että viihtyy. Ei minua ainakaan häiritse jos rysiin matkustankin nauttimaan auringosta, lämmöstä ja erinomaisesta thairuasta. Kaikki thaimaan nk turistirysät tullut kierrettyä ja 7 kaupunkia joihin ei valmismatkoja tehdä. Seuraava matkani suuntautuu syyskuussa turistirysään nimeltään Pattaya golfia pelaamaan. Maarraskuussa olin Hua Hin nimisessä turistirysässä golffia pelaamassa nyt menen siksi Pattayalle kun 5 viikon loma edessä Pattayalla tulee toimeen vähemmällä rahalla.

• ...
        että silleen kirjoitti:

Turistirysällä nimenomaan tarkoitetaan kohdetta johon rakennettu turisteille uivia markkinoita ja muita aktiviteettejä. Kyllä Hua hinkin tämän kriteerin täyttää. Kysymys onkin, entä sitten ? Pääasia että viihtyy. Ei minua ainakaan häiritse jos rysiin matkustankin nauttimaan auringosta, lämmöstä ja erinomaisesta thairuasta. Kaikki thaimaan nk turistirysät tullut kierrettyä ja 7 kaupunkia joihin ei valmismatkoja tehdä. Seuraava matkani suuntautuu syyskuussa turistirysään nimeltään Pattaya golfia pelaamaan. Maarraskuussa olin Hua Hin nimisessä turistirysässä golffia pelaamassa nyt menen siksi Pattayalle kun 5 viikon loma edessä Pattayalla tulee toimeen vähemmällä rahalla.

Ja pian joku hua hin lahkolainen aloitaa väittelemisen hinnoista !

• Siellä oltiin

G Hua hin resort & mall.

• naurattaa

Eikös tuo G Hua Hin resort& mall mainosta että olisi Gay-ystävällinen hotelli.

• Lämpöä vailla.

Mamma se nyt taas sitä Hua Hiniä ajattelee. Vaikka olemmekin iäkkäitä niin emme ole pedofiileja. Onko se välttämätöntä? Nimim. näin hua hinissä paikkaa esitteli? Ei tässä nyt oikein jaksaisi enää nuorten tyttösten kanssa pyöriä kun on tuo huonojalkainen mamma tuossa. Sen kanssa kun päivän mennä retostaa ostoksilla ja milloin missäkin niin on illalla ihan loppu. Silloin haluaisi istua vaikka parvekkeella katsomassa auringonlaskua viskilasin kanssa. Mamma se jo sängyssä kyllä kuorsaisi kita ammollaan. Että siinä mielessä voisi vaikka kylälle lähteä. Ajattelin käyttää sanaa ampaista mutta se olisi kyllä jo hieman liioiteltua.

Katsoin netistä tuota G- hotellia. Ei en minä homo ole eikä mammakaan niistä tykkää. Ihan vain uteliaisuuttani. Mutta näkyy nyt olevan suljettuna. Onko siellä liikaa homosteltu?

• JuKKis-

Jed Pee Nong

Allas tasossa huoneita, 3-4m huoneen ovelta altaaseen
        perhe yritys, siis palvelu sen mukaista, huoneet edullisia
        1500-1800tbh
        keskustassa,
        aamiainen, mutta niukka.

• Lämpöä vailla 28x...

Saakutti vieköön kun ei voi tänäpänä enää mihinkään luottaa. Aloitus oli trolli ja sairaan pääni keksimä. Asiallinen ketju keräsi kuitenkin 123 lukux ja 50 vastausta mikä osoittaa etta sivistyneelle ja harrasmieliselle matkailukeskustelulle on sijansa.
      Kiitän kaikkia ketjuun osallistuneita asiallisia keskustelijoita; varsinkin saamistamme hienoista neuvoista. Se selällään kuorsaava akka oli mielikuvitukseni tuote mutta monellekin herrasmiehelle karvasta todellisuutta.

• piip

UP!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3771
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3364
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2968
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2820
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1828
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      83
      1816
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1659
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1597
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1579
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1564
    Aihe