Haluamme vuokrata kesämökin pidemmäksi aikaa vuosivuokralla. Eläkkeellä on aikaa ja halua käyttää kädentaitoja ja nauttia luonnosta. Mieluiten merenrannalla, sauna ja uintimahdollisuudella.
Kesämökki vuosi(ksi) vuokralle Varsinais-Suomesta (Taalint - Uki
6
1137
Vastaukset
- laiturille2014
Hei
Meillä on viihtyisä mökki Lounais-Suomessa tarjolla koko kesäksi /vuodeksi.
Laitatko sähköpostia:
[email protected] , niin kerron lisää. - Sauli 2
Hei
Minulla olisi mökki vuokralla mantereella Karunassa Peimarin rannalla. Autotie perille. Sähköt on, oma rauha, hyvä ranta, rantasauna juuri korjattu.
Terveisin Sauli Varjonen
[email protected] - i.visa
Hei, minulla on vuokrata merenrantahuvila (61m2, rakennettu 1992) kaikilla mukavuuksilla Kustavissa. Näköalatontti, moottorivene kuuluu vuokraan polttopuut. Annan mielelläni lisätietoja kohteesta. Terveisin I.Visa [email protected]
- Finnholm
Hei,meillä vapautuu n.60m2 talviasuttava mökki/erillistalo (2h tupakeittiö wc,suihku,sauna sekä ulkovarasto)vuosivuokrattavaksi 1.5.2016 Salon Ulkoluodolla(siltayhteys).Vuokra 450e/kk sähkö kulutuksen mukaan. Pihapiirissä pieni metsälampi sekä mahdollisuus merenrantaoikeuteen sekä pienen moottoriveneen pitoon sekä kalastukseen(merenrannalle n. 150-200m). Lisää tietoja paikasta ja toiminnastamme löytyy kotisivultamme www.finnholm.net ja mökki on nimeltään Skogsgrinden. Vastaan mielelläni mahdollisiin kysymyksiin, p. 0505422558/Karita Westberg. Ystävällisin terveisin, Karita W
- kouhinmokit
Moikka! Meillä olisi vuokrattavana Sastamalan Kutalassa (45km Tampereelta) sähköistetty saarimökki kauniin Kuloveden rannalla koko kesäksi. Lisätietoja löytyy www.kouhinmokit.net -osoitteesta. Kerromme myös mielellämme lisää myös puhelimitse, p. 040 7303 303/ Elina
- JJK17
Kustavissa iso mummonmökki ja tai pienempi Honkarakenteen hirsimökki
meren rannalla.
Ota yhteyttä, jos kiinnostaa. Puh. 040-5586805 tai 044-0880047.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374687- 563230
- 302893
- 612825
- 62430
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542195- 231651
- 181611
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81548- 161524