...tyttö joka on 19 v. pelkää suurimman osan pv. kaikkee? Niiku ihan arkiasiakin asioita. Esim. Liikkumista julkisilla, kaupassa käyntiä, yksin asumista...
Mun suurin ongelma on just toi ja siks en uskalla tutustuu kehenkään poikaan/mieheen, koska pelkään et mut hylättäis mun pelkojen takii :'( tää on säälittävää joo, mut en uskalla puhuu täst pojille ja siks aattelin kysyy täält ku kukaan ei tunnista kuka mä oon...
Auttais jos joku viittis vastata ja vaik neuvoo mitä tehä. Terapias oon ollu jo mont vuot...Ja jos jotakuta kiinnostaa tietää mist ihmeest nää tälläset pelot on tullu niin menneisyydessä tapahtuvist traumoist :(
haittaako poikia jos...?
traumaatikko
3
85
Vastaukset
- anoo
no saapahan poika sitten turvata sinua kun noin pelkäät
- tttt1
18v poika, samoja pelkoja minullakin.
- f67yh
Mullakin on sosiaalisten tilanteiden kammo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708