E-pillereiden syömisestä!

Olen 19w tyttönen. Aloitin syömään pillereitä n. 3kk sitten, mutta nämä ensimmäiset pillerit eivät sopineet vaan minulla oli huono-olo, puutumista ja näköjuttuja oli kerran.. Lopetin ja sain tänään uudet pillerit.. Mietin että uskallanko aloittaa uudestaan syömiset, koska tuntuu epävarmalta ja ahdistavalta, koska pelkään, että samoja oireita ilmenee.. Kertokaa omista kokemuksistanne ja ajatuksistanne.. Pillereitä joita aloitin syömään oli Diane Nova ja nyt sain mirelle-nimisiä pillereitä.. Ja sain nämä aknen hoitoon. Odotan vastauksianne.
3345
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

jos otit pillerit akneen, silloin hormoonitaso on aina vanha, jotta tepsii tohon akneen... yasmin ja mulla on nyt mercilon, pienet hormoonimäärät ja mulle toi mercilon ainakin sopii, ku oon kokeillu vaikka mitä. yasmin lihotti. voihan sit kokeilla sitä ehkäisyrengasta, jossa hormooni menee sinne mihin kuuluukin... mut en tiä auttaako se akneen yhtään... mä en kyllä renkaasta tykänny.
mut tälläst....

ei oireita ihan muutamassa kuukaudessa nää, joten voi olla että kuvitteletkin oireet ihan omassa päässäsi, jos se on vaikka paniikkihäiriöö, aina kun otat pillerin niin luulet että tulee oireita... mut, tämmönenki vaihtoehto on.

Äänestä

Elli, olen sitä mieltä että älä syö ainuttakaan pilleriä minulla on kaksi keskenmenoa ja kaksipoikaa. lääkäri kehoitti että syö vaan en tehnyt niin.kynegoloogi sanoi,ettei näiden keskenmenojen jälkeen voi saada lapsia ja kaksi tervettä poikaa on.

Äänestä

Tiesittekö että E- pillereiden käyttö lisää 33% rintasyövän riskiä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Maisu kirjoitti:

Olen 19w tyttönen. Aloitin syömään pillereitä n. 3kk sitten, mutta nämä ensimmäiset pillerit eivät sopineet vaan minulla oli huono-olo, puutumista ja näköjuttuja oli kerran.. Lopetin ja sain tänään uudet pillerit.. Mietin että uskallanko aloittaa uudestaan syömiset, koska tuntuu epävarmalta ja ahdistavalta, koska pelkään, että samoja oireita ilmenee.. Kertokaa omista kokemuksistanne ja ajatuksistanne.. Pillereitä joita aloitin syömään oli Diane Nova ja nyt sain mirelle-nimisiä pillereitä.. Ja sain nämä aknen hoitoon. Odotan vastauksianne.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu