Viekö uo...

Heikki......

Maksan kokoajan palkasta 1/ 3 olen nyt kuitenkin parin vuoden aikana saanut säästettyä palkasta 2000e kun olen nipistänyt joka euron sieltä täältä ja haaveena on ostaa vanha moottoripyörä. Viekö uo sen vaikka palkasta josta olen rahat säästänyt on uo otettu, eli jos vie moottoripyörän niin sitten maksettu uo määrä ylittää tun 1/3 osan kun 2000e jaetaan 24kk palkkaan josta olen rahat säästänyt. Sen kyllä ymmärrän jos saa rahat jostain voitosta, perinnöstä tai lahjana niin sitten uo vie.

6

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xbfbfj

Ei varmaan jos tilille laitat voi viedä

• Ei vie. Älä kuitenkaan säilytä rahoja tililläsi, sieltä ne saattaa kadota. Rahat sukanvarteen ja kun summa koossa marssit ostamaan sen prätkän. Kyllä ihminen saa elää ja harrastaa vaikka ulosotossa onkin.

• empä tiedä.

Rahoja ei varmaan vie mutta jos moottoripyörän ostat niin sen uo saattaa viedä, mutta epäilen että onko kiinnostunut 2000e hintaisesta pyörästä riippuu paljon uo:sta

• fdfsdfsdf

no mutta teoriassa uolla on oikeus viedä vaikka lomsasta ne rahat.

• Miten niin
        fdfsdfsdf kirjoitti:

no mutta teoriassa uolla on oikeus viedä vaikka lomsasta ne rahat.

Kun säästetyistä rahoita on jo maksettu uo maksu, eli velallinen ei saa omistaa mitään ylimääräistä eikä harrastaa mitään.

• sdfsfgfg
        Miten niin kirjoitti:

Kun säästetyistä rahoita on jo maksettu uo maksu, eli velallinen ei saa omistaa mitään ylimääräistä eikä harrastaa mitään.

no periaatteessa ei kannata säästellä.
        JOs tilille tupsahtaa 2000 saattaapi olla kiinnostunut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      73
      3363
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2172
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1697
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe