Moi,
kuinka saada kotioloissa yksivärinen tausta henkilö- ja asetelmakuviin? Haluisin mustan taustan, valkoisenm ja liukuvärjätyn pastellin. Voinko kuvanmuokkauksella (koneella) vaikuttaa tähän?
Tasainen väri taustaksi
5
215
Vastaukset
- 89uyu9h87u98h7
Työeläkeläinen
14.7.2013 18:43
0
Sulje
En minä väitä! Minä olen oikeassa aina! - Canonisti minäkin
Ostamalla taustakartongin ja telineen. Niiden hinnat ovat pudonneet niin alas, ettei enää kannata värjätä ja viritellä lakanakankaita. Tuossa yksi esimerkki.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/27811/ckmng/Falcon-Eyes-SPK-2ZW-taustakangasteline-valkoinen-musta-taust
Jos haluaa vielä edullisemmin, eikä säilytystilaa ole, niin itse olen joskus käyttänyt olohuoneen hyvin tumman sinisiä, yksivärisiä, paksuja samettiverhoja taustana. - (koneella)
Kuvankäsittelyssä (esim PhotoShopilla) taustan vaihtaminen ja ns väriliu˙un tekeminen on helppoa ja voit helposti kokeilla erilaisia taustoja.
- trololololoo
^ miten se tapahtuu kuvankäsittelyohjelmassa käytännössä? T: noviisitr
- (koneella)
Esim PotoShopissa
Aluksi valitaan kohteen tausta kuvankäsittelyonjelman ”valinta-työkaluilla”
– liukuväri
1. valitaan liu'un ääripäät piirto ja taustaväriksi
”set foregraund color”,
”set background color
2. vaihdetaan työkaluksi ”Gradient Tool”
3. ”vedetää” hiirellä kuvan laidasta laitaan
– yksivärinen tausta
1. valitse haluamasi taustan väri ”set background color”
2. paina ”delete/back” näppäintä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2775229- 594769
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963744- 512760
- 222277
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461883- 1181800
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991536- 711115
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531094