Juhlaorkesteri Puolitie on monipuolinen Tamperelaisista musiikin ammattilaisiksi tähtäävististä nuorista koostuva orkesteri, joka etsii keikkoja vuodelle 2014!
Hyvä ja toimiva soitto takaa juhlatunnelman koko illaksi!
Ohjelmistostamme löytyy energistä bilemeininkiä nykyhittien ja poprockin muodossa, perinteistä tanssimusiikkia, jazzia, bluesia, soulia ja funkkia eri vuosikymmeniltä unohtamatta akustista folk-tunnelmointia.
Uusia biisejä tulee mukaan koko ajan ja toiveita saa esittää!
Ota siis yhteyttä ja tiedustele lisää:
[email protected]
Juhlaorkesteri Puolitie
Juhlaorkesteri
4
374
Vastaukset
- Morsian33
Loistava bändi!
- Aki44
Kiitos keikasta, suosittelen!!
- fanitus
mukavaa tunnelmointia ja kruununa kakun päällä viehättävä ja sädehtivä laulusolisti.
- AavaEeva
Huikea bändi! Kiitos paljon tunnelman luonnista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940